چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
خبرنگار ارشد آمریکایی:

چشم‌پوشی از کشتار فلسطینیان تا کی؟

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 436552
خبرنگار فاکس نیوز و مجری باسابقه آمریکایی گفت: «اکنون یک نوزاد توسط یک یهودی افراطی در اراضی اشغالی تا حد مرگ سوزانده شد. تا چه مدت ما می‌خواهیم از سرکوب فلسطینیان چشم‌پوشی کنیم؟».
به گزارش جهان به نقل از فارس، زنده سوزاندن نوزاد فلسطینی توسط صهیونیستها صدای اعتراض مجری باسابقه شبکه آمریکایی را هم در آورده و او می‌گوید «تا کی می‌خواهیم از سرکوب فلسطینیان چشم‌پوشی کنیم».

شهرک نشینان رژیم صهیونیستی صبح جمعه گذشته با پرتاب بمب آتش‌زا و کوکتل مولوتوف دو خانه فلسطینیان را در روستای «دوما» در نزدیکی شهر «نابلس» به آتش کشیدند. در این حمله نوزادی ۱۸ ماهه به نام «علی سعد دوابشه» زنده زنده سوزانده شد و به شهادت رسید.

شهادت نوزاد فلسطینی با اعتراضات گسترده‌ای روبرو شد و حتی کار به جایی رسید که علاوه بر صدور بیانیه شورای امنیت سازمان ملل، بان‌کی‌مون دبیرکل این سازمان قصور رژیم صهیونیستی در مجازات خشونت‌های قبلی شهرک‌نشین‌ها را عامل سوزانده شدن کودک شیرخواره فلسطینی دانست.

واکنشها و اعتراضات به شهادت نوزاد فلسطینی تا جایی پیش رفت که یک خبرنگار ارشد و با سابقه آمریکایی هم اعتراض خود را به اقدام شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

«جرالدو ریورا» مجری و کارشناس ارشد فاکس نیوز در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: «اکنون یک نوزاد توسط یک یهودی افراطی در اراضی اشغالی تا حد مرگ سوزانده شد. تا چه مدت ما می‌خواهیم از سرکوب فلسطینیان چشم‌پوشی کنیم؟».

«ریوررا»ی ۷۲ ساله در حالی این اظهارات را مطرح کرد که اظهارات پیشین وی درباره ایران هم خبرساز شده بود. او اوایل اردیبهشت در برنامه تلویزیونی ضمن رد ادعاها درباره تروریست بودن ایران، عربستان سعودی و تفکر وهابی را عامل تروریسم در جهان دانست و حتی خواستار انتشار گزارش کامل محرمانه درباره نقش داشتن سعودیها در حملات ۱۱ سپتامبر شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *