شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سوریه کنترل «حسکه» را بدست گرفت

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 436354
نیروهای ارتش سوریه در نبرد با تروریست های تکفیری کنترل شهر الحسکه را برعهده گرفت.
به گزارش جهان، مهر به نقل از روسیا الیوم خبر داد: نیروهای ارتش سوریه در نبرد با تروریست های داعش در شهر الحسکه و شماری از مناطق استان های ادلب، درعا و حماه توانستند کنترل این مناطق را به دست بگیرند.

نیروهای ارتش در این عملیات دانشکده های اقتصاد و مهندسی غیر نظامی در شرق منطقه الزهور در جنوب الحسکه را از یوغ داعشی ها آزاد کردند.

نیروهای سوری همچنین کنترل روستاهای الزیادیة و زیزون در حومه ادلب را به دست گرفتند.

ار سوی دیگر گروه تروریستی جبهه النصره مناطق کفریه و الفوعه را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

همچنین ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان همچنان به پاکسازی شهر الزبدانی واقع در حومه دمشق از لوث تروریست های داعش ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، محور مقاومت تاکنون توانسته پیشروی های گسترده ای را در مبارزه با تکفیریهای داعش در چند محور از شهر الزبدانی محقق سازد.

بر همین اساس، نظامیان ارتش سوریه و نیروهای حزب الله لبنان در آستانه پاکسازی کامل منطقه «الشلاح» در الزبدانی هستند.

از سوی دیگر، مواضع تروریست های تکفیری داعش در منطقه «النابوع» واقع در این شهر طی چند نوبت هدف حملات محور مقاومت قرار گرفت.

در جریان این حملات، ۳۰ عضو تروریست های جبهه النصره به هلاکت رسیده و تعدادی از خودروهای آنها شناسایی و منهدم شد.

لازم به ذکر است اخبار پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت از سوی رسانه های غربی و همسو با جریان تکفیری معمولا بایکوت می شود در حالی که پیشروی تروریستها در صدر اخبار این رسانه ها قرار می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *