جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تهدید روسیه توسط ناتو

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۱
کد مطلب: 448450
پیمان آتلانتیک شمالی از روسیه خواست فورا حملات علیه مخالفان سوریه و غیرنظامیان را متوقف کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو" از روسیه خواست تا فورا حملات علیه مخالفان سوری و غیرنظامیان را متوقف کند.
 
روز گذشته نیز الیسا اسمیت سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا همه گزینه ها را برای پاسخ به حملات احتمالی روسیه به نیروهای مخالف سوری آموزش دیده توسط آمریکا در نظر می گیرد.
 
ر اساس اعلام رسانه‌های خبری آمریکا، پنتاگون در حال بررسی استفاده از نیروی نظامی برای حمایت از تروریست‌های آموزش دیده سوری است.
 
اسمیت گفت: آمریکا به ارزیابی و بازنگری حملات هوایی آمریکا در سوریه ادامه می دهد. روسیه اعلام کرده است که حملات هوایی انجام شده علیه داعش بوده ولی ما هنوز به این جمع بندی نرسیده‌ایم.
 
ی تاکید کرد: بدون مشارکت نیروهای مخالف سنی در روند سیاسی سوریه، جنگ در این کشور پایانی نخواهد داشت. آمریکا تا زمانی از اقدامات روسیه علیه داعش استقبال خواهد کرد که این اقدامات همراه با راهبرد آمریکا برای تشکیل دولتی جدید در سوریه باشد.
 
روسیه از روز چهارشنبه تاکنون حملات هوایی علیه داعش را در سوریه آغاز کرده است. بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، تاکنون بیش از 10 هدف داعش در خاک سوریه بمباران شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *