سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۹

حکایت بالگردی که باعث خودکشی جوانان می شد!

چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 103858
جهان-سرویس جامعه:

سردار سید محمد باقر زاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ،معتقد است دولت اصلاحات با یادآوری خاطرات جنگ مخالف بود و در نگاهشان جنگ را مصداق خشونت طلبی می دانستند!

به گزارش جهان،سردار باقر زاده ضمن تاکید بر اینکه جنگ ها ذاتا مذمومند و ما در 8 سال جنگ از انقلاب ، نظام ، کشور و اسلام دفاع کردیم ،در گفتگو با ویژه نامه نوروزی جوان می گوید: اینها (اصلاح طلبان) مباحث را خلط کردند. 

در آن سالها در یکی از شهر های غرب کشور بر اثر عوامل فرهنگی و اجتماعی تعدادی از جوانان خودکشی می کردند. مسئولان و مدیران اصلاح طلب استان در استانداری این طور تحلیل کرده و نتیجه گرفتند  که بالگردی که در میدان شهید کشوری به عنوان نماد و یادمان آن شهید گذاشته شده مصداق و یادآور جنگ است و جنگ هم یعنی خشونت و خشونت هم موجب افسردگی است و افسردگی هم موجب خودکشی و انتحار می شود!! لذا گفتند اگر این بالگرد را از میدان پایین بیاوریم خودکشی ها پایان می یابد! 

سردار باقرزاده در ادامه این گفتگو اضافه می کند که :اینها (اصلاح طلبان) با تمسک به نظریه "پاولوف" 'گفتند که رفلکس ناشی از مواجهه با این سلاح جنگی که یادآور خشونت است ، افسردگی و خودکشی است؛لذا بالگرد را از آن میدان پایین آوردند و البته این تصور غلط نتیجه ای هم نداشت. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب حالا بعد از برداشتن بالگرد خودکشی ها کم شد یا نه؟؟
Iran, Islamic Republic of
بابا این دروغ از دروغ تقلب بزگتر است.
Iran, Islamic Republic of
در دولت اصلاحات حتی اسامی شهدا را هم از کوچه ها یا خیابانهای بعضی شهرها برداشتند. مسئله چیزی نبود جز تلاش جبهه سکولاریسم برای مقابله با تفکر شهادت طلبی.
Sweden
اصلا به قیافه خاتمی و امثالهم می خوره که اهل مردانگی، فداکاری ، شهادت و اینطور چیزها باشند؟
Iran, Islamic Republic of
همانطور که صدها فیلم ، شعذر ودیگر آثار فرهنگی از تقابل دولتهای غربی با المان هیتلری ساخته شده و می شود، دفاع مقدس ما بدلیل تبلور این شعار که ایرانی می میرد و ذلت نمی پذیرد باید نمود افتخار آمیز داشته باشد و این برخلاف مصالح ملی ، عقلی و عزت ما بود که اصلاح طلبان آثار دفاع مقدس را باعث افسردگی!!!؟ و شهدا را خشونت طلب!!!؟ و.... می دانستند - باور بفرمایید زخم خیانت بنی صدر و خائنان نفوذ کرده در جریان اصلاح طلبان از مزدوران بعثی دردناکتر است
Iran, Islamic Republic of
مهم نبود كه خودكشي ها كم شد يا نشد مهم اين بود كه يك نماد جنگ كم شد و جا براي يك نماد سكولار باز شد!
Iran, Islamic Republic of
خوب راست می گفتند
هلی کوپتر شهید کشوری یعنی مرگ سازشکاران و مصلحت جویان
Iran, Islamic Republic of
سلام
علت خودکشی ها و اور دز شدن تو پارتی ها دور شدن از ارزش های جنگ و انقلاب و ترویج بی ایمانی و ضعف و دوری از اخلاقه. اگه جوون ها بدونن شهید زین الدین جز 10 نفر اول کنکور بود و رفت جبهه از مملکتش دفاع کنه بیدارتر میشن!
Iran, Islamic Republic of
منظور هلی کوپتر نصب شده در میدان شهید کشوری ایلام بود که متاسفانه مسئولان آن زمان با تنگ نظری خود اونو برداشتند
اینو هم بگم که اکثر خودکشی های اون موقع به خاطر فشارهای ناشی از جنگ تحمیلی نبود بلکه به خاطر بیکاری و فشارهای اجتماعی و اقتصادی بود که همین آقایون مسئول به مردمی که دار و ندارشونو در جنگ از دست داده بودند تحمیل کردند و به جای جبران به فکرهای احماقانه ای مثل برداشتن هلی کوپتر و موارد دیگری که نماد دلاوری و رشادت فرزندان انقلاب بود افتادند