جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رونمایی از پرچم گنبدحسینی درهیأت‌الرضا

يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 323250
پرچم حرم امام حسین(ع) دوشنبه، ۱۳ آبان ماه مصادف با شب اول محرم در هیئت‌الرضا «محفل بسیجیان و رهروان شهدا» رونمایی شده و مردم در جوار این پرچم حسینی عزاداری خود را برپا می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ماه محرم پرچمی از حرم سیدالشهدا در هیئت‌الرضا «محفل بسیجیان و رهروان شهدا» رونمایی می‌شود.

نماینده حرم امام حسین(ع) پرچم حرم سیدالشهدا را از کربلا به ایران آورده و فردا دوشنبه ۱۳ آبان ماه مصادف با شب اول ماه محرم در هیئت‌الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا رونمایی شده و عزاداران حسینی مراسم شب اول ماه را در کنار این پرچم برگزار می‌کنند.

هر ساله اقداماتی در راستای عزاداری و سوگواری اهل بیت(ع) در کشور انجام می‌شود که امسال نیز طی اقدامی حسینی با اهدای پرچم حرم امام حسین(ع) به «هیئت‌الرضا» محفل بسیجیان و رهروان شهدا قدمی در جهت تکمیل مراسم عزاداری برداشته شده و سوگواران حسینی دهه اول محرم را در کنار بیرق حرم اباعبدالله به عزاداری می‌پردازند.

مراسم عزاداری دهه اول محرم هیئت‌الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا با مداحی عبدالرضا هلالی در سالن «خانه کشتی هفتم تیر» برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *