جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۸
۸۸

مخالفت با پخش اظهارات آيت‌ الله جنتی دریک برنامه/ عارف پيشنهاد ديدار با روحانی را نپذيرفت

سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 363157
حقوق ۱۱ ميليونی یک مسؤول سابق مجمع تشخیص/ قهر محمدعلی نجفی از دولت/ لاریجانی عقب نشینی کرد/ هک شدن سایت یک بانک آمریکایی در دانشگاه معروف ایرانی/ آماری از میزان خانواده های بدون فرزند در ایران
مخالفت با پخش اظهارات آيت‌ الله جنتی دریک برنامه/ عارف پيشنهاد ديدار با روحانی را نپذيرفت
گروه سیاسی جهان نيوز ـ همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نيوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.

توليد فيلم «من احمدی نژاد هستم» توسط اصلاح‌طلبان

> به گزارش جهان، جوانان اصلاح طلب حزب ایران‌زمین در پی انتشار فیلم مستند «من روحانی هستم»، اقدام به ساخت مستندی درباره محمود احمدی‌نژاد کرده‌اند.

این مستند که «در رویای بهار» نام گذاری شده است، در مدت حدود یک ساعت، زندگی سیاسی محمود احمدی‌نژاد و به خصوص حواشی سیاسی دوران ریاست‌جمهوری‌اش از جمله خانه‌نشینی، اسفندیار رحیم مشایی، روبوسی با مادر هوگو چاوز، نقش وی در ماجرای اشغال لانه جاسوسی و... را به تصویر کشیده است.

به نظر می رسد تلاش برای ساخت مستند از سوی اصلاح طلبان درباره احمدی نژاد به منظور ایجاد فضای دو قطبی و رقیب سازی کاذب برای این جریان است. این در حالی است که تولیدکنندگان مستند «من روحانی هستم» پیش از این مستندی با عنوان «کدام انحراف؟» در نقد عملکرد محمود احمدی نژاد و جریان انحرافی تولید و منتشر کرده بودند.

حقوق ۱۱ میلیونی یک مسئول سابق در مركز بررسی‌های استراتژیك مجمع تشخیص

> یکی از مسؤولان جدید مركز بررسی‌های استراتژیك مجمع تشخیص اخیرا در جلسه‌ای گفته است: وقتی به مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص رفتم و اسناد حقوقی را دیدم، معلوم شد که حقوق یکی از مسئولان سابق این مرکز بدون در نظر گرفتن مزایای جانبی یازده میلیون تومان در ماه بوده‌ است. به گزارش جهان، گفته می شود میزان حضور این فرد در زمان مسئولیتش در حدود ۴ ساعت در روز بوده است.

مخالفت با پخش اظهارات آيت‌الله جنتی در یک برنامه

> خبرنگار جهان مطلع شد پخش گفت گوی آیت الله احمد جنتی با برنامه «شناسنامه» منتفی شده است. شنیده شده است که پس از انجام این گفت و گو و بررسی‌ آن، از پخش آن ممانعت به عمل آمده است. آیت‌الله جنتی در این برنامه درباره انتخابات سال ۸۸ سخنانی علیه آقایان هاشمی و خاتمی مطرح کرده‌ که ظاهرا مسؤولین صداوسیما از پخش آن جلوگیری کرده اند. پیش از این نیز بخشهایی از سخنان آیت الله خزعلی که درباره آقایان خاتمی و احمدی نژاد در برنامه شناسنامه مجوز پخش پیدا نکرد.

تشديد تنش و قهر محمدعلی نجفی از دولت

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که محمدعلی نجفی، رئیس سابق سازمان گردشگری و میراث فرهنگی که بعد از استعفا از این سازمان به عنوان دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت منصوب شد، تا کنون سر کار حاضر نشده‌ است. گفته می شود اختلاف نظر وی با اعضای تیم اقتصادی دولت، علت قهر نجفی است.

تشكيل «نهضت استقلال ملی ايران» توسط مشایی


> خبرنگار جهان مطلع شد که اسفندیار رحیم‌مشایی با همکاری محمود احمدی‌نژاد، در حال تشیکل جمعیتی است که قرار است با نام «نهضت استقلال ملی ایران» (ناما)‌ فعالیت کند.

ظاهرا قرار شده این تشکل بیشتر در دانشگاه‌ها و فضای مجازی و رسانه‌ها فعال شود.

راه‌اندازی كانون استادان ايران توسط عارف و توفيقی


> به گزارش جهان، گفته می شود آقایان محمدرضا عارف و جعفر توفیقی تشکلی با عنوان کانون استادان راه اندازی کرده اند.

این کانون در حال جذب اساتید دانشگاهی در شهرستان‌ها است. شنیده شده برخی اساتید تندرو و ضد انقلاب هم به عضویت این کانون درآمده اند که احتمالا برای دولت هم حاشیه‌سازی‌هایی خواهد داشت.

انتشار كتاب‌های عبدالكريم سروش از سر گرفته شد

> به گزارش جهان، انتشار كتاب‌های عبدالكریم سروش كه پیش از این در كشور متوقف شده‌ بود، در دولت جدید، توسط انتشارات […] در حال بازنشر است و وارد بازار كتاب شده ‌است.

عبدالکریم سروش در اظهاراتی موهن منکر نزول قرآن توسط خداوند و عصمت پیامبر و ائمه معصومین(ع) شده است.

عارف پيشنهاد ديدار با روحانی را نپذيرفت

> خبرنگار جهان با خبر شد که در جلسه اخیر مجمع روحانیون مبارز، اظهارات تندی توسط برخی اعضا علیه محمدرضا عارف بیان شده است. یکی از اعضا در این جلسه گفته است:"عارف بازی اصلاح‌طلبان را خراب می‌كند، به تذكرات خاتمی گوش نكرده و روحانی هم از او به خاطر بعضی سخنانش ناراحت است."

در این جلسه همچنین از لزوم مهار عارف سخن گفته شده ‌است.

به نظر اعضای مجمع روحانیون مبارز، عارف از نیروهای اصلاح طلب، جذب نیرو می‌كند و نه از طیف مقابل. او با راه اندازی روزنامه و دفتر و حزب و... باعث ناراحتی طیف اصلاحات شده و آن‌ها از افزایش نفوذش نگران هستند.

شایان ذكر است محمدرضا عارف اخیرا وساطت برخی چهره‌ها برای دیدار با روحانی را نپذیرفته ‌است.

عقب نشینی لاریجانی از اظهاراتش درباره مستند "من روحانی هستم"

> شنیده های خبرنگار جهان حاکی از آن است که آقای علی لاریجانی در دیدار با دست اندرکاران فیلم من روحانی هستم گفته است: اگر می دانستم شما سازنده این فیلم هستید آن مطالب را نمی گفتم. به من گفتند آنهایی این فیلم را ساخته اند که در قم به شما کفش پرت کردند.

دلیل بازداشت مدیرعامل باشگاه مطرح پایتخت


> به گزارش جهان، مدیرعامل سابق یکی از باشگاه های مطرح فوتبال که چندی پیش بازداشت شده بود همچنان در زندان اوین در بازداشت به سر می برد. گفته می شود اتهام وی مربوط به ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت است. ظاهراً قبل از بازداشت این فرد ۳ تن از معاونان وی بازداشت می شوند که این امر منجر به بازداشت این شخص شده است.

یکی از اتهامات وی این است که از محل بودجه نوسازی خودروهای فرسوده، اتومبیل خارجی(پورشه) وارد کرده و در بازار آزاد به فروش رسانده است.

علت مواضع تند مشاور جنجالی دولت

> به گزارش جهان گفته می شود در جلسه ای که با حضور یکی از مشاوران جنجالی رئیس جمهور برگزار شده است، برخی دلسوزان نزدیک به دولت خطاب به این مشاور اعلام می دارند که "شما خیلی دارید تند می روید. مرتب علیه صدا و سیما و علیه دیگر دستگاه های حکومتی موضع گیری می کنید. هنوز چند ماه از عمر دولت نگذشته است، در زمان خاتمی هم که این قدر رای داشت این مقدار تندروی نبود."

وی در پاسخ می گوید "خاتمی بالاخره یک سرمایه اجتماعی داشت. بدنه اجتماعی با او همراه بود ما باید واقعیت را بپذیریم که این بدنه در اختیارمان نیست. بخاطر همین زودتر حمله را آغاز نمودیم، قبل از آنکه آنها به ما حمله ور شوند!"

هک شدن سایت یک بانک آمریکایی در دانشگاه معروف ایرانی

> به گزارش جهان، رئيس یک دانشگاه مطرح کشور در تذکری خطاب به دانشجويان اين دانشگاه گفت: یک نهاد به مسؤولان دانشگاه هشدار داده اند که چنانچه دانشجويان این دانشگاه هم‏چنان به هك‏ كردن سايت‏هاى خارجى ادامه دهند، اينترنت دانشگاه را قطع خواهد كرد.

این رئیس دانشگاه به هك‏ شدن برخى سايت‏هاى خارجى از داخل سایت دانشگاه اشاره كرد و گفت: اخيراً به ما گزارش دادند كه از داخل دانشگاه، یک بانك آمريكایی هك شده است و به ما هشدار دادند كه اگر نتوانيد فضاى IT خودتان را مديريت كنيد مجبوريم اتصال اينترنت شما را در فضاى بين‏ الملل قطع كنيم.

رئيس این دانشگاه با بيان اين‏كه فضاى اينترنت، بسيار عام است يادآور شد: در بررس‏ی هاى اخير ما مشخص شد هنگام اتصال يك كاربر به اينترنت و ارسال ايميل، بين ۱۲۰ تا ۱۳۰ مركز در خارج از ايران وى را رصد می كند و اين‏ طور نيست كه فعاليت‏هاى كاربران از ديد ديگران مخفى بماند.

بازداشت درویش معروف

> خبرنگار جهان با خبر شد، يكى از دراويش شاخص يزدى (با هويت معلوم) به جرم حمل، نگهدارى و توزيع مشروبات الكلى، دستگير شد و در بازرسى از منزل وى ۲۵ بطرى مشروبات الكلى، مقدارى مواد مخدر، هشت حقه بافور و آلات قمار كشف و پرونده براى رسيدگى به مرجع قضايى ارسال شد.

این فرد بارها اقدام به خواندن نوحه‏ هاى سياسى ضد نظام كرده است و به فساد اخلاقى اشتهار دارد. وى در سال ۷۶ به جرم ارتكاب اعمال منافى عفت دستگير و به ۹۹ ضربه شلاق محكوم شده بود. با توجه به فساد اخلاقى این شخص برخورد با وى و دستگيرى او مورد درخواست شوراى تأمين استان و متدينان جامعه بود كه اين اقدام بازتاب مثبتى داشته است.

آماری از میزان خانواده های بدون فرزند در ایران

> به گزارش جهان، هم‏ اكنون حدود ۲۱ ميليون خانواده در ايران وجود دارد كه حدود ۱۴.۵ درصد از آن‏ها بدون فرزند و ۱۹ درصد تك ‏فرزند هستند.

محزون، مديركل آمار و اطلاعات جمعيت سازمان ثبت احوال كشور با اعلام اين خبر با تأكيد بر اين‏كه در قبل از دهه ۵۰ بيش از ۸۰ درصد خانواده‏ ها حداقل سه فرزند داشتند، گفت: «در حال حاضر حدود ۳۳ درصد، به عبارت ديگر حدود يك سوم خانواده‏ هاى ايرانى حداكثر يك فرزند دارند.» وى افزود: «ايران از لحاظ نرخ زاد و ولد در بين كشورهاى همسايه، رتبه هشتم را دارد ولى از حيث ميزان جمعيت، سومين كشور منطقه است.» وى با بيان اين‏كه «نرخ مواليد در دنيا ۱۹ و در كشور ما ۱۸/۵ درصد است»، ادامه داد: «اكنون ميانسالان ۳۹.۴ درصد، جوانان ۳۱.۵ درصد، كودكان و نوجوانان ۲۳.۴ درصد و سالمندان ۵.۷ درصد جمعيت كشور را تشكيل می ‏دهند.»

در رويا نمی گنجيد كه ايران مانند امروز قدرتمند شود

> به گزارش جهان، هفته نامه فرانسوى نوول ابزرواتور در گزارشى با اشاره به قدرت‏ گرفتن ايران در منطقه و محوريت جمهورى اسلامى در بسيارى از تحولات خاورميانه نوشت: لااقل از قرن‏ها پيش تاكنون، هرگز ميراث‏ داران تاريخ ايران حتى در روياهايشان نمی گنجيد كه مذهب شيعه، چنين محور مقتدر ژئوپوليتيكى در منطقه ايجاد كند به‏ طوری كه امپراطورى پارس به يك قدرت مديترانه‏ اى تبديل گردد. اين پيروزى نتيجه رفتارهاى آمريكا و متحدان غربی اش در قبال ايران است.

و دست آخر اینکه با خبر شدیم، علیرغم اعلام قبلی مسؤولان وزارت ارشاد برای پرداخت یارانه نقدی به رسانه های مکتوب و مجازی، سایت جهان نيوز در آخرین لحظات از لیست پرداخت یارانه حذف شد.

این در حالی است که نام بسیاری از سایت های خبری با مخاطبان بسیار کمتر، از جریانات مختلف سیاسی کشور در لیست پرداختی یارانه های وزارت ارشاد دیده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر ما بخواهیم در باره برخی افساد طلب ها ، خیانتشان ، وطن فروشی شان ، فاش کردن اسرار طبقه بندی شده ، فتنه انگیزی ، آشوب ، حاشیه سازی ، تحصن ، دیدار با بنیاد سوروس ، دست دادن خاتمی با دختران جوان ، کرسنت ها و دیگر فسادها بنویسیم مثنوی صد من کاغذ می شود ...
واقعا؟؟؟؟؟؟؟
بله واقعا!!!!!!
بله عزیزم... واقعا...مثه اینکه شما هنوز تو توهم تشریف دارید!!!
شما چرا بیدار شدی؟
محسن از ری
پس اگه جهان بره آدم اونا بشه حتما به او یارانه میدن !!!! عجب اینم شد تدبیر و عدالت دولت یازدهم .اگه سروش بیاد بازم کتابش توسط انتشارات(....) چاپ بشه و تو مملت توزیع بشه عیبی نداره ولی جهان حرف مردم رو بزنه اختناقه
ف
دیگه هیچی میخوان درمناطق جنوب که یادآور رشادتهای رزمندگان است روباگل وگیاه بپوشونن تا بشه پارک!تانسل های بعدی فراموش کنن کجا وچه کسانی درچه وضعیتی ازاین خاک وناموسشان درمقابل بیگانگان دفاع کرده اند!!بعدهم جلوی مردم از رشادتهای رزمندگان میگن واشک تمساح میریزن!
یارانه جهان را حذف نکنند پس یارانه انتخاب را حذف کنند؟
بابا شما هم یه کم مثل دیگران شوید انوقت پول خودش میاد سمت شما.
United States
شما نگران نباش اینا پیش پیش اندازه صد سالو گرفتن
کافر همه را به کیش خود پندارد...
ارمیا
جهان جان نبریک میگم...
واقعا باعث افتخاره که افراد معلوم الحال دشمنی کنن باهات...
اگه غیر از این بود جای تاسف داشت...
این نشون میده راه رو درست داری میری...
حجت
جهان نیوز غصه نخور همون بهتر که پول وزرات ارشاد اعتدال رو نگیری

ما پشتتیم ادامه بده
جهان نیوز وزارت ارشاد بزرگه یا ملت بزرگ ایران؟ کاربران حمایتتان خواهند کرد و آنوقت تازه اولشه!!!
زیتون سرخ
جهان جان این پول دنیا را بذار برا خودشون =ما از نسل حیدریم
آماده نبردیم
سپاس از سعه صدر دولت بابت مجوز چاپ آثار جناب سروش علی رغم کینه بی سوادان
برای دولتی که به انتشار آثار این آدم که رد نبوت و امامت و قرآن و وحی و عصمت و ولایت است مجوز میده و لابد افتخار هم میکنه میکنه متأسفم
محسن
Iran, Islamic Republic of
اینها با لگد مردم را به سمت جهنم دارن پرت می کنند!
مراقب خودت باش برادر
United States
قد تبین الرشد من الغی
سپاس از خدا برای اجازه دادن به شیطان برای گمراهی نادانان
همینکه شما از ایشون حمایت می کنی ، دلیل بر بیسوادی خودت و اون یارو سروشه ...
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم
داشتید حرفای علی آقا لاریجانی را ؟ میگه فیلم را ندیدم . یعنی اول اعدام نمودند بعد محاکمه . حالا اگر در مورد دولت قبلی اینجوری رفتار کرده باشند چی؟
قصاص قبل از جنایت!!!!!!
وابستگی لاریجانی از قبل هم مشخص بود!!!!!!!!!
متاسفم برای ایشان
یه بی سواد
ببین علی آقا شما پسر خیلی خوبی هستی فقط یکم برای مخالفین نظام خودشیرینی میکنی . هم خودت هم برادر خانمت
خیلی خوب بود ولی مواظب باشید. خیلی خطرناکه حسن!
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
از لاریجانی،اون سوتی که یهو گفت مستنده دروغه،خیلی بعید بود،جالبه،همشونم میگن ما ندیدیم ولی حکمشو صادر میکنن،راستی چی شد کلیدداران راستگو نمیخواستن شکایت کنن؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نه ایشان سیاستمداری بسیار بسیار هوشمند هستند. این موضع ایشان باعث شد دروغگویی رفسنجانی بیش از پیش برای عموم مردم آشکار و باعث رسوایی طرفداران رفسنجانی شود.
Iran, Islamic Republic of
در مورد مطلب آخرتون به نظر من قدرت ایران بیشتر ناشی از درآمدهای هنگفت نفت و گاز است که بدون هیچ کار و تلاش و برنامه اقتصادی نصیب ایران می‌شود. اگر نفت و گاز رو از این کشور بگیریم حتی دولت توان پرداخت حقوق کارمند های خورد را هم ندارد. چه رسد حاتم بخشی و ولخرجی در سطح جهانی.
رضا
Iran, Islamic Republic of
گرچه ثروت و قدرت اقتصادی عامل بی تأثیری نیست ولی عامل اصل قدرت ایران و تأثیر گذاری جهانی آن ناشی از قدرت ایدئولوژیکی و باورها و اعتقادات شیعی است که حرفهای زیادی برای دنیایی که مانند جنگل قویترها ضعیفترها را لت و پار میکنند دارد والا اگر به پول و ثروت بود که کشورهای حوزه خلیج باید قدرت مند تر از این باشند در حالی که هرگز به گرد ایران نمیرسند و از ترس حذف قدرتشان نوکری غربی ها و اسرائیل را میکنند
اشكذري
اگه به پول و قدرت اقتصادي باشه خيلي ها بيشتر از ما پول و ثروت دارند.
نفوذ ايران به خاطر محتواي انساني است كه از اهل بيت پيامبر گرفته و قدرت ايمان به خداست. اي كاش مسولان ما به جاي دعواهاي بيهوده، مكتب اهل بيت را نشر مي دادند تا قلب هاي بشر به نور آن روشن گردد.
Serbia
شما که مدتهاست یارانه خودتونو از جاهای دیگه میگیرید نیازی به اینا ندارید :-)
نه بابا اونا روزنامه های زنجیره ای هستن که یارانشون رو از اون ور آب می گیرن ...!
آدرس بده ماهم بریم بگیریم و اگر دروغ گفته باشی خودتی!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان اينقدر حرف حق زدي يارانت قطع شد!توبه كن شايدتجديد نظر كردند.!
Kazakstan
احتمالا گفتن اسم سایت جهان نیوزه از جاهای دیگه جهان یارانه می گیره حذف کردن.
اقبال مهدوی راد/
Iran, Islamic Republic of
اقای لاریجانی زشت بودبرای مردسیاستمداری چون توفیلموندیدی وقضاوت کردی/1شنیدن کی بوودمانند
دیدن2 فرض افرادپرتاب کننده کفش بودند.اصل مطلب
که هاشمی درکتابش گفته نبایدسازندگان رادروغگو خطاب کنیید3 گذشت خصلت بزرگان است نه کینه...
4 حالا هاشمی راست گفت یادروغ؟؟ 5 توبه کن خطا مسول سخت ترازدیگران است 6البته رای وکیل الدولها رابرای ریاست گرفتی
انشاالله اهل عمل شوید واز شعارپرهیز کنید
بنده هم با آقای مهدوی راد کاملا موافقم
ویاد این جمله افتادم:گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم اخوی
Iran, Islamic Republic of
جهان جان نگران یارانه نباش خدا وکیلی با اینکه وضع مالی درست حسابی ندارم.اما حاضرم از خوشی های خودم بگذرم .پولشو بفرستم برای جهان نیوز.این چراغ هرگز نباید خاموش بشه.
یاد یه خاطره از سرادر جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان افتادم که زمان جنگ به بسیج ها گفته بود تفنگ نداریم.اگه اسلحه میخوای برو از دشمن بگیر
ما مرد جنگیم حاضریم نون خشک بخوریم ولی زیر بار منت یارانه این دولت نریم تا خدای نکرده جیبمون باز باشه وزبونمون بسته
ایرانی
حقوق یازده میلیونی - خوب است رئیس محترم دولت اعتدال هم در این خصوص توضیحاتی بدهند
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی حقوق 11 میلیونی یه مسئول سابق! در مجمع تشخیص مصلحت! چه ربطی به رئیس فعلی دولت داره؟! که انقدر هم بهت مثبت دادن این خوانندگان بامعرفت جهان!
Germany
ایشون مگر مسئول تحقیقتات استراژیک نبودند؟
Iran, Islamic Republic of
چه بازي بچه گانه اي..
Iran, Islamic Republic of
اصلا برای چی بایداز بیت المال به سایت ها پول بدهند .
Iran, Islamic Republic of
سایت جهان چرا پیغام مرا نصفه گذاشتید . این کار شما شارلاتانی بود . حیف پول بیت المال که به شما بدن.
لاريجاني:« اگر می دانستم شما سازنده این فیلم هستید آن مطالب را نمی گفتم. من اصلا این فیلم را ندیده بودم، به من گفتند آنهایی این فیلم را ساخته اند که در قم به شما کفش پرت کردند.»
واقعا متاسفم براي مسئولين مان كه اينقدر بي فكر هستند !!! ايضا وزير ارشاد و بقيه هم اضافه كنيد به ليست اين قبيل مسئولين
Iran, Islamic Republic of
این دقیقا مصداق اظهار نظر سیاسی است. زین پس آیا میتوان به بقیه اظهار نظرهای چنین افرادی اعتماد کرد؟
سید علی
جهان جان همینطورکه درگوشه کنارسیاست مشرق روجمع کردند.به حساب شماهم خواهندرسید.چون جهان نه شناسنامه داره نه سواد
شهاب
Iran, Islamic Republic of
بازهم سروكله مشائي وتوفيقي در آمد
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم رسانه ای برای این دوستان خطرناک است که تاثیر گذار باشد وگرنه توی این اینترنت پر است از سایتهایی که به طرف مقابل فحش و ناسزا می گوید ولی موثر نیست و این تاثیر بر افکار عمومی رسانه خیلی بیشتر از مطلبی که می گوید مهم است در اصل این اعتبار رسانه است که موجب مدیریت افکار عمومی می شود و نه صرفا" یک مطلب خاص و رسانه جهان نیوز تاثیر گزار بر افکار عمومی است و به دلیل اطلاع رسانی درست و منطقی باعث تکدر خاطر دوستان دولتی شده است .
جالب است که علی رغم اینکه شما همواره بسیاری از مسائل و خط قرمزهای دولت ( سانسور رفتار های هنجار شکن اکبر هاشمی و سانسور نظرات کاربران در خصوص این فرد و سانسور بسیاری از گاف های دولت و مشاورینش ) را رعایت می کنید بازهم جزء مغضوبین قرار گرفته اید .
آقا ما ملت مردیم ( کشته شدیم ) از این همه آزادی و تدبیر و امید از زور زیادی تدبیر و امید دیگه آب و غذا که هیچ یواش یواش اکسیژنمان را هم با تدبیر و امید دارند قطع می کنند . شما دیگر چه انتظاراتی از دولت دارید .
یه پیشنهاد عالی
به شما دوستان جهان نیوزی پیشنهاد می کنم سریعا جهت استخدام یک عدد پاچه خوار حرفه ای با حقوق و مزایای مکفی جهت تملق وزیر ارشاد؛ در سایت اطلاعیه بزنید!
خداداد امیری
قدرت واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی رادشمنان خیلی بهتراز خودمان درک کرده اند!شاید همین باعث شودتاعده ای باخودفکرکنندکه :براستی دلیل این همه دشمنی اشکاروپنهان علیه ایران اسلامی برسرچیست؟به بهانه ساخت بمب اتم ماراموردشدیدترین حملات قرارداده انددرحالی که هیچ سندی ارایه نکرده اندومضاف بران خودشان تادندان مسلح به انواع بمبهای اتم هستند!برای اعدام قاچاقچی موادمخدر اشک تمساع میریزند،درحالی که خودشان ایران را برای مبارزه با موادمخدرموردتشویق قرارمیدهند!امواج ماهواره های انان تمام فضاراپرکرده اماروی پارازیت حساس شده اند!ایضا،مخالفت باپارازیت فقط برای این است که صدای مخالفین وضدانقلاب رابه ایران برسانندوگرنه هرموجی که سواربرموج دیگرگردد،قدرت واندازه ان یکی است!به عبارت ساده فرستنده موج وپارازیت باهم گناه کارهستند!
هادی
واقعا" احسنت به شما- گفتن این همه دروغ یک جا کار خیلی بزرگی است. جهان نیوز دروغ پرداز
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعیت تلخه. یه راه مقابله با واقعیت انکار اونه لا اقل خودتو راضی میکنی.
United States
اینو خوب اومدی دمت گرم
Germany
حیف نام خوبی مثل هادی
حالا عارف چرا عصبانیه؟
انتقام معنا ندارد
Iran, Islamic Republic of
سئوالم اینه: آقای لاریجانی آیا اگر کسی که بی ادبی کرده و کفش پرت کرده حرف حقی گفته باشه میتونی ندیده محکومش کنی و این سندی میشه برای اینکه خودتو خراب کنی و بری از یه جریان دروغ وبیخودی طرفداری کنی؟
اینکه کامنت های حمایت از احمدی نژاد را تایید نمیکنند مشکلی ازشما حل نمیکنه که هیچ هم واگرایی بچه حزب الهی ها را از خودتون زیاد میکنید هم اعتبار رسانه انقلابی را از خودتون می‌گیرید
پويا
Iran, Islamic Republic of
مديران احمدي نژاد حقوق 25 ت45 ميلون تومان ميگرفتند سند هم دارم.
اسنادتو رو کن برادر... منتظریم...
میلاد
من نه از احمدی نژاد خوشم میاد و نه از شما اصولگرا ها
اما از یه چیز بشدت خوشم میاد ...
از ترس شما از احمدی نژاد و هر دوگانه ای که یکطرفش احمدی نژاد باشه بشدت می ترسید

بترسید از اون روز که مورد غضب احمدی نژاد و هاشمی واقع بشید و کلا از معادلات سیاسی حذف بشید.
علی
Iran, Islamic Republic of
د نباید یارانه بگیری جهان جون خودت که میدونی چرا.
ولی یه کار میتونی کنی. یه یامک اعتراض به 799 بزن انشاء الله روحانی برات میفرسته.
ف
واقعا متاسفم !!یارانه که هیچ ایناکلاْبامامردم واعتقاداتمان مخالفن اینا می خوان ما نباشیم همین باانرژی هسته ایمان مخالفن باپیشرفت دین اسلام (شیعیان )مخالفند//فکرمی کنندبدون ولایت فقیه ورهبری واسلام زندگی خوشی خواهند داشت ؟؟؟؟
زهی خیال باطل !!!!!!آمریکاوسگان اطرافش ضد ایران وایرانیان هستند!!!!اگربا مسلمانان چپ افتادن به خاطر این است که ما ایرانیان حق گراهستیم ومدافع حقوق بشر وانسانیت هستیم وحامی دین اسلامی هستیم که باظلم مقابله میکند!!بدانندکه بدون اسلام ورهبری تره هم برایشان خرد نمی کنند !!!!
Iran, Islamic Republic of
علیرعم همه تبلیغات منفی علیه بزرگ مرد:

زنده باد احمدی نژاد یار مظلومان و خصم ویژه خواران و ظالمان.
یار سابق مظلومان و...
مهرداد
جهان نیوز از لیست یارانه بگیرها حذف شد ؟ ...
علی اصغر
با حذف یارانه سایت جهان نیوز آبروی خودشان را بر باد میدن هروز که میگذره بیشتر متوجه میشیم اون شعار های دهان پرکن و سادولوح گول زنشان داره رنگ مببازه .
United States
اینها منکر نزول قرآن توسط خداوند و عصمت پیامبر و ائمه معصومین(ع) شده اند شما اسم انتشاراتو نمی گویید .
Germany
نام بردن از انتشاراتی چه مشکلی دارد؟
ببین لاریجانی چی گفته:
"اگر می دانستم شما سازنده این فیلم هستید آن مطالب را نمی گفتم. به من گفتند آنهایی این فیلم را ساخته اند که در قم به شما کفش پرت کردند."

یعنی آخر منطق و عقلانیت!!
شهروند
من به عنوان یک شهروند چطور باید از حقوق خودم دفاع کنم وقتی روند شهر دست کسایی قرار گرفته که به غیر از پاداش و حقوق گرفتن صدای هیچ کسی رو نمی شنون - یعنی صدای مردم رو وقتی پست و مقامشون در خطره کمی بهش توجه میکنن ولاغیر . هر کدام از اینها روندی دارن و این تفاوت و تغییر در کار خودش تکنیکی شده برای خودش . یکی با روابط عمومی میاد تا دیده بشه یکی هم برای آینده برنامه داره ولی وقتی مردم تقاضا دارن کسی نیست . کو و کجاست آنها که همیشه بودن تو روزنامه ها و سایتها !!! یکی از مدیریت جهادی میگه ولی جهادی نمیبینم مگر اینکه مردم بیان جمع و جو کنن مشکلات رو .

بگذریم که حرف زیاده ولی پلهای برقی مترو ایستگاه صنعتی شریف و شاید ایستگاه های دیگه خرابه ! خرابه !

کسی نیست ، به بازرسی روابط عمومی به هر کی بخواهی زنگ تلفن نامه پیامک زدیم ولی مسئول مورد نظر در خواب تشریف داشتن . مترو به مشکلی در پلهای برقی برخورده و پول نداره برای همین در کنار پلهای برقی داره تابلو های تبلیغاتی نصب میکنه ! برای که تابلو ها دیده بشه و مورد توجه سفارش دهندگان تبلیغ واقع بشه مردم رو وادار به دیدن این تبلیغات میکنن تا سر فرصت به دیدن این تابلوها مشغول باشن و دست از ذکر صلوات بر پدر و مادر مسئول بردارن ! چرا که پدر و مادر مسئول از بی مهری فرزندشون باید چی کار کنن ! ای فرزند بی خیر کمی به آخرت فکر کن ؟!

این مورد رو نمیدونم ولی مسئولین شهرداری به جای هزینه در بخشهای غیر ، سعی در رفع مشکلات معلولان و مردم پیر و سالخورده ها باشن و این قدر دم از مقررات و آلودگی و هوای پاک و استفاده از حمل ونقل عمومی بردارن و بیان یک بار هم شده پیاده با ما همراه شوند که ببینن مشکل کجاست ولی پیاده رفتن با مردم هم جرات میخواد .

ای خدا بدون که چقدر برای این سیستم دلم میسوزه ولی مفهوم ارزشی این افراد به قدری پایینه که حتی یک تابلو برای مردم نصب نمیکنن که مردم ببخشید که اینطوری شده !!!! کار رو به جایی میرسون که مردم گل ریزون کنن برای مترو تهران تا پلهای برقیش روشن بشه .

تازه دلم کمی خون میشه وقتی میبینم کارمندان این ایستگاه با بی مهری تمام با مردم رفتار میکنن ولی ای مسئول محترم که هیچ موفع نیستی ، بدون که نماز و عبادت و روزه و ... تو قبول نیست !!!

یا حق
Iran, Islamic Republic of
داداش جهان تو اگه در مضیقه ای شماره حساب بده خودمون پشتتیم غصه نخور
احسان
سلام
این ها نگران 4 سال بعد هستند که دوباره حاج محمود نیاد و ...
علی
عالی بود
20 مثل همیشه
Iran, Islamic Republic of
برای صدا و سیمای که از سال 88 مرتب علیه خاتمی برنامه سازی میکند. حالا بخواهد مصاحبه جنتی که در راستای اهداف خودش است ممانعت کند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مگه جهان هم جز زسانه ها محسوب مي شه كه يارانه بگيره؟
حسین
به قول رهبر، به درک که یارانه ندهند به شما،
شما ارزشتون بیشتر از این حرفاست.
حسین جان موضوع بحث یه خورده متفاوت تر از این درک هستش ها
اونجا که آقا گفتن به درک موضع متفاوتی وجود داشت
این یارانه همچین درک درک هم نیست
United Kingdom
این همه شما به دکتر احمدی نژاد فحش دادید این هم روش چه اشکال داره که حالا علیه اش فیلم بسازن دکتر که نه اهل شکایته و نه اهل تهدید مخالفانش. اجازه هست ما در مورد علی لاریجانی و دیگران نیز مستند بسازیم؟
United Kingdom
لاریجانی مشخص شد که بعضا بر مبنای اطلاعات و آمار غلط صحبت میکنه
صادق پورحسین
وای بر مجلسی که رئیس ان به سبب کدورت وکینه ورزی مواضع ضد اخلاقی علیه یک حقیقت می گیرد وجامعه را ملتهب می کند.از این کار معلوم می شود که تمام مواضع ضد اخلاقی وغیر منطقی این شخص علیه اقای احمدی نژاد از روی کینه و ...وی بوده است.خدا عاقبت ما را بخیر کند ...
جناب لاریجانی اول باید فیلم را ببینید بعد قضاوت کنید. حالا خداییش قضاوت شما در مورد فیلم فاضل لاریجانی چیه؟
ناشناس
این آقای که صحبت از11میلیون کرد میشه حقوق خودشو اعلام کنه تا ببینیم چقد حقوق میگیره
مهدی
بسم الله الحکیم
آقای وزیرارشاد که درجایی اظهارنگرانی نسبت به ارزشهای انقلاب کرده اند،چه جوابی برای بغازنشر کتب سروش دارند!!