شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۳

تشکر ایرانی‌ها از ولاسکو و والیبال آرژانتین

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 380293
برخی از علاقمندان به والیبال در ایران با حضور در صفحه اجتماعی فدراسیون والیبال آرژانتین از خولیو ولاسکو و شاگردانش تشکر کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در آخرین روز از مسابقات مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی والیبال آرژانتین با هدایت خولیو ولاسکو توانست آمریکا را شکست دهد تا با این نتیجه تیم ایران راهی مرحله سوم مسابقات شود.

برخی از علاقمندان والیبال ایران برای تشکر از ولاسکو و تیم ملی والیبال آرژانتین راهی پیدا نکردند جز حضور در صفحه اجتماعی فدراسیون والیبال آرژانتین و ارسال پیام‌های تشکر و انتشار عکس‌های ولاسکو؛ آنها با این حرکت از تلاش بازیکنان آرژانتین و خولیو ولاسکو که تیمش هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات نداشت، اما با اقتدار مقابل آمریکا ظاهر شد، تشکر کردند.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های آلمان و فرانسه همگروه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متین
ولاسکو ، دستمزد 3 سال مربیگری در ایران حلالت باشه . خیلی اقایی . دمت گرم.
یوسف
قابل توجه شهرام محمودی و بقیه منتقدان استاد ولاسکوکه این همه پشت سرش بد می گفتید!!! همیشه در قلب ما ایرانی ها هستی ولاسکوی با غیرت
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
تيم ايران رفت بالا گوئي تيم آرژانتين صعود كرده و چرا كه تيم ايران تيم ولاسكو هم هست .
فكر كنم مردم آرژانتين هم در ادامه بازي ها هوادار تيم ملي واليبال ايران باشند .
اگر تيم ملي آرژانتين از صعود باز ماند اما تيم ايران نيابتا" از سوي مربي سابق خود ولاسكو تا پايان ادامه خواهد داد و ولاسكو را در كسب افتخاراتش سهيم ميداند