شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۲۵
ايثارگران، پايداری و مؤتلفه در اولين بيانيه مشترك:

اصولگرایان با شعار 'پایداری در اصول، نوگرایی در روش، ایثارگری در رفتار' به سمت وحدت پیش می‌روند

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 425590
جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، جبهه پايداري انقلااب اسلامي و حزب مؤتلفه اسلامي كه درصدد ايجاد همدلی و وحدت در ميان نيروهای ارزشي و معتقد به انقلاب هستند،‌ اولين بيانيه مشترك خود را منتشر كردند.
اصولگرایان با شعار
به گزارش جهان، متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

امسال در بیست و ششمین سالگرد رحلت امام عظیم الشان انقلاب اسلامی به تکریم و تعظیم مردی می نشینیم که با قیام شجاعانه خود علیه طواغیت شرق و غرب، مجد و عظمت اسلام و ایران را بر سر زبان های ملت های جهان انداخت.

امسال نیمه خرداد مصادف است با میلاد با سعادت حضرت بقیه ا... الاعظم اروحنا فداه؛ یاد و نام امامی را گرامی می داریم که انتظار فرج از نیمه خرداد می کشید. خرداد بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و جهان معاصر است. ۱۵ خرداد روزی است که ملت ما به نام خدا و اسلام و قرآن اعلام موجودیتو پشت سر یک مرجع تقلید، مبارزات بی‌امان خود را علیه کفر و الحاد استکبار جهانی و استبداد داخلی آغاز کرد. امام خمینی(ره) بدون شک ناجی ملت ما وملت‌های جهان از قید و بند ستمکاران جهانی است و بیداری اسلامی در منطقه و جهان ثمره انقلاب اسلامی است وانشاء الله انقلاب ما را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد کرد.

امام خمینی(ره) شناسنامه انقلاب و هویت ملی ماست. ما امت او هستیم و هنوز نام او پشت ابرقدرت ها و ستمکاران جهانی را می لرزاند.

به مناسبت بزرگداشت ۱۵ خرداد و ارتحال امام (ره) و نیز گرامیداشت میلاد موفور السرور حضرت بقیه ا... الاعظم امام زمان (عج) نکاتی را به ملت بزرگ ایران یادآور می شویم:

۱- انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است و بدون شک مقدمات ظهور یگانه منجی عالم بشریت را فراهم کرده است. ملت ایران پیشتاز و پیشگام ظهور در عصر ماست؛ عصری که استقرار صلح، عدالت و کرامت انسانی و نجات از ستم استبداد جهانی را به ملت های جهان نوید می‌دهد.

۲- بی‌شک بقای انقلاب اسلامی مرهون فلسفه سیاسی امام(ره) است. ولایت فقیه، اساسی است که حرکت امت اسلامی را در مسیر احکام قرآنی و الهی هدایت می کند. ولایت فقیه امانت امام(ره) در نزد ماست. ولایت فقیه رمز و راز مانایی انقلاب و کارآمدی نظام در نبرد با استکبار جهانی است. پس از رحلت امام (ره) نیز، خلف صالح ایشان انقلاب را در همان مسیر عزت ملت ایران به بهترین وجه هدایت ورهبری کردند.

امروز با هدایت‌های آیت‌الله‌العظمی‌امام
ما از دولت و سربازان خط مقدم مذاکرات دیپلماتیک با ۱+۵ حمایت می کنیم و این حمایت مشروط به رعایت خطوط قرمز ملت و رهبری است
خامنه ای، ایران اسلامی به عنوان یک قطب قدرت در منطقه جهانی ظهور کرده است و جایگاه خود را در میان ملت‌های تحت ظلم روز به روز تقویت می کند.

امروز به یُمن هدایت‌های رهبری، جمهوری اسلامی قله های رفیع علم را فتح کرده و در بیشتر رشته های علمی وفناوریهای نوین، ایران جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

امروز به یُمن رهبری‌های هوشمندانه امام خامنه‌ای، ملت از آزمونهای نبردهای سخت و نرم دشمن عبور کرده و جمهوری اسلامی در اوج امنیت و اقتدار ملی است.

امروز محرومان و مستضعفان همچنان اصلی‌ترین حامیان انقلاب هستند و طی بیش از سه دهه از جمهوری اسلامی، با فداکاری‌های خود پاسدار خون شهدا، جانبازان و آزادگان و پاسدار حریم انقلاب در عرصه های گوناگون هستند.

۳- انقلاب اسلامی هر روز در عمق و ژرفای در منطقه و جهان در عرصه های دیپلماسی خارجی تجلیات تازه‌ای دارد. پیشرفت‌های جمهوری اسلامی دستیابی به دانش هسته ای و حضور بدون دعوت در باشگاه هسته‌ای جهان و هماوردی با قدرت‌های بزرگ جهانی در قاب مذاکرات ۱+۵، موجب شده است که یک بازخوانی در سیاست خارجی صورت گیرد.

رهبر معظم انقلاب با هدایت‌های امام گونه خود تاکنون مهارت و هنر دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی را در عبور از این مرحله ترسیم نموده اند.

امام (ره) در آخرین روزهای حیات افتخارآفرین خود خطوط کلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی را چنین ترسیم فرمودند:

الف- تصمیم به آزادی انرژی متراکم جهان اسلام را داشته و داریم

ب- ما درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم.

ج- ما درصدد خشکاندن ریشه های فاسد صهیونیسم، سرمایه داری و کمونیزم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته ایم به لطف خدا نظامهایی که بر این سه پایه استوار است نابود را کنیم.

د- ما با تمام وجود از گسترش باج خواهی و مصونیت کارگزاران آمریکایی حتی اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد جلوگیری می کنیم.

ه‍- راهی جز مبارزه نمانده است؛ باید چنگ و دندان ابرقدرتها را خصوصا آمریکا شکست.

ز- وظیفه اولیه ما و انقلاب اسلامی ماست که در سراسر جهان صدا زنیم ای خواب رفتگان! ای غفلت زدگان! بیدار شوید برخیزید که جهان ایمن از صیاد نیست.

مطالبی که امام (ره) در ترسیم دیپلماسی خارجی ما فرمودند در پیام پذیرش قطعنامه ۵۹۸ است.

امروز مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای همین زبان امام(ره) را در کام دارند؛ باید دولت وتیم
گفت‌وگوها بین اصولگرایان روند خوبی را طی می‌کند. همگرایی بین اصولگرایان متضمن همگرایی ملت، رقابت سازنده ومشارکت عمیق و گسترده در سامانه انتخابات است
مذاکرات هسته ای به خطوط ترسیمی ایشان در مذاکرات هسته‌ای عمیقا توجه نمایند.

ما معتقدیم دشمن در پوشش مذاکرات هسته ای علاوه بر اسقاط دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی در صنعت هسته‌ای، در اندیشه نفوذ به مراکز نظامی، اثرگذاری در مناسبات داخلی و خارجی جمهوری اسلامی است. آنها اندیشه تغییر از درون و فشار ازبیرون را رها نکرده‌اند؛ لذا ساز و کار تحریم ها که بیش از ۳۰ سال برای مفصل بندی آن تلاش کرده اند را رها نخواهند کرد.

بیش از ۱۰ سال مذاکره چیزی جز تشدید تحریم ها و تهدیدها را به دنبال نداشته است. لذا عقب‌نشینی از خط قرمز برای اقتدار و امنیت ملی خطرآفرین است.

ما از دولت و سربازان خط مقدم مذاکرات دیپلماتیک با ۱+۵ حمایت می کنیم و این حمایت مشروط به رعایت خطوط قرمز ملت و رهبری است.

لحن مقامات آمریکا در مذاکرات وتهدیدهای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران اتمی تاسیسات هسته‌ای ایران نشان می دهد آنها نه تنها عزمی برای لغو تحریم ها ندارند بلکه می خواهند با تحقیر ملت ایران، یک توافق بد را تحمیل نمایند.

دولت در مذاکرات باید خواستار اقدامات اعتمادساز از طرف ۱+۵ بویژه آمریکا باشد. این اقدامات باید راستی آزمایی شود چرا که توافق ژنو و بیانیه لوزان نتیجه ای جز تشدید تحریم ها نداشته است.

بدون شک با این روندی که پیش می‌رود آمریکا مذاکرات را به بن بست می‌کشاند و باید مسئولیت های این شکست را بپذیرد. امروز با تصویب کنگره آمریکا و موافقت اوباما مبنی بر اینکه «هرگونه توافقی منوط به تصویب کنگره است» مشخص شد جامعه جهانی که آمریکائیها از آن یاد می‌کردند یک توهم بیش نیست؛ اتحادیه اروپا از خودش اختیاری ندارد؛چین و روسیه هم در این مورد استقلالی ندارند.ما هستیم و خصومت های بی پایان آمریکا. باید با همان صلابت و اقتداری که امام(ره) و رهبری در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی ایستادند بایستیم و زیر بار کاپیتولاسیون هسته ای وبه خطر انداختن امنیت ملی و اقتدار کشور نرویم.

۴- راه عزت کشور و نجات ملت، ایستادن روی پای خود و دورزدن تحریم ها، با اتکاء به ظرفیت های درونی کشور است. خوشبختانه مقام معظم رهبری خطوط کلی حرکت به سمت اقتدار ملی در حوزه اقتصاد را در ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی ترسیم فرمودند. باید بین همه قوای کشور در اجرای این سیاست‌ها همدلی و همزبانی به‌وجود آید.

دشمنان اسلام و نظام با همراهی عناصری در داخل در نظام اقتصادی کشور اخلال می کنند تا
اصولگرایان متحد و یکپارچه با حضور خود در انتخابات آینده به وظایف انقلابی خود عمل خواهند کرد
به اهداف خود برسند. دولت باید همت کند تا از طریق شورای گفتگو پلی بین ظرفیت های اقتصاد کشور در حوزه عمومی وحوزه خصوصی پدید آورد تا چرخ تولید به همراه چرخ سانتریفیوژها به سرعت بچرخد و طمع دشمنان را از تهدید وتشدید تحریم ها برای اثرگذاری روی تصمیم‌سازی‌های نظام، برای همیشه قطع کند.

۵- فساد اقتصادی کارآمدی نظام و پاکدستی مسئولان را زیر سوال می برد. باید یک عزم جدی در مبارزه با فساد در نهادهای نظارتی در مجلس، دولت وقوه قضائیه بوجود آید. دیوان محاسبات، سازمان حسابرسی و سازمان بازرسی کل کشور سه نهاد نظارتی هستند که باید کارنامه خود را در سال جدید به نمایش بگذارند. مردم در این میان، عمل می خواهند سخن گفتن از مبارزه با مفاسد کافی نمی دانند.

دولت باید در این زمینه تلاش گسترده ای کند و نمایشی از دستهای پاک را در دستگاه‌های اجرایی عرضه کند.

۶- امسال سال همدلی وهمزبانی دولت وملت است. وحدت ملی وانسجام اسلامی برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی بویژه آمریکا از ضروریات اقدامات ملی است. ما فقط در سایه وحدت ملی می توانیم آرمانهای امام عظیم الشان انقلاب اسلامی را عملی کنیم.

هر حنجره ای که مروج اختلاف و تشتت در جامعه اسلامی باشد از دشمن خط می گیرد و باید در جامعه منزوی شود.

یاد و خاطره امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد را گرامی می‌داریم و همراه با ملت همیشه در صحنه ایران در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) شرکت می‌کنیم و همصدا«شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می دهیم.

۷- اصولگرایان همچنان یک جریان نیرومند در کشور در پاسداری از دستاودهای انقلاب اسلامی هستند.

اصولگرایان با شعار همیشگی خود یعنی «پایداری در اصول، نوگرایی در روش، ایثارگری در رفتار» در صحنه سیاسی کشور حضور دارند وبه فضل خداوند بزرگ به سمت همگرایی و وحدت پیش می‌روند.

گفت‌وگوها بین اصولگرایان روند خوبی را طی می‌کند. همگرایی بین اصولگرایان متضمن همگرایی ملت، رقابت سازنده ومشارکت عمیق و گسترده در سامانه انتخابات است و این یک ظرفیت بزرگ برای نظام مردمی ماست تا رخنه دشمنان را به نهادهای انتخابی نظام سد کند.

اصولگرایان متحد و یکپارچه با حضور خود در انتخابات آینده به وظایف انقلابی خود عمل خواهند کرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی- جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی- حزب موتلفه اسلامی
خردادماه ۱۳۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صفر سوخته سرائی اصل
پایداری ها هم انشاالله تک روی نکنند و با حرکت وحدت اصولگرایان همگام شوند
عمراً
....
اتفاقا این سری دیگه همه اصولگرایان همکاری می کنند به کوری چشم دشمنان اسلام و نظام
کی تا حالا تک روی کرده ؟چرا حرفی را می زنید که دشمن خوشحال بشه؟
آقای ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری گذشته
حزب جبهه پایداری در انتخابات مجلس گذشته و...
Germany
ان شالله حركت اين سه ضلع اصلی اصولگرايان به وحدت همه نيروهای انقلابی و حاكميت مجدد ارزش‌ها و كارآمدی در مديريت جامعه ختم شود.
United States
ضلع اصلی و رای آور که احمدی نژاده
Romania
الحمدالله با همین دست فرمون پیش برید
بصیر
Estonia
الحمد الله همین گفتن وحدت شما ان شا ءالله به توافق هم می رسید دوستان انقلاب را خوشحال و کمردشمنان داخلی و خارجی راشکست وهر کس نمی تواند ببیند بمیرد
محسن
تو انتخابات ریاست جمهوری دیدیم چقد وحدت داشتند، شعار میدن ولی آخرش هر کس برای خودش کاندیدای جداگانه معرفی خواهد کرد
اون یک استثنا بود این سری دیگه از این خبرا نیست
برخی میگن باس شعار جامعه رو شناخت و اونو تسخیر کرد تا برنده شد.
ولی مساله تنها شعار نیست.
سوابق و تبار دهنده ی شعار هم مهمه
هر شعاری از هر جناحی پذیرفته نیست
اینو متوجه نمیشن.
مبارکه
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایی به وحدت نمی رسد نمونه اش انتخابات 92
اگه اصول گرا بودی این حرفو نمیزدی؟ اگه کسی خودش نخواست تجمیع کنه مقصر بقیه اصول گراها نیستند.
رهپویان چی؟
Iran, Islamic Republic of
این عزیزان جدی جدی باورشون شده که رای دارند؟تو اصولگراها فقط تیم احمدی نژاد دارای پایگاه مردمی است
Romania
حتما با لاریجانی و ولایتی؟
باز هم هنگام انتخابات...
در انتخابات آينده مردم با روشنگري ها جديد نمايدگان خود را انتخاب خواهند كرد ...
علي
Canada
با سلام با اين vision دورنما دل جزب الهي ها و شهدا امام شهدا و....شاد واميدوار ميكنيد
امام فرمود تفرقه از ابلیس است .انشا الله تمام دلسوزان واقعی نظام از هرخط وجناح با همفکری ووحدت کلمه درانتخابات شرکت کنند وباراهیابی به مجلس مشکلات کشور راحل تانسلی که امام ویاران واقعی امام رادرک نکرده اند.لذت عدالت ورفع مشکلات راببینند.انشالله
محمد
بعد مرگ سهراب نوشدارو آورده اید؟
راست میگی مردم مشکل ندارن
ميزان راي ملت است ...