پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

گلر استقلالي سوشا را نيمکت‌نشين ميکند

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 435391
ايمان صادقي، دروازه‌بان ۲۳ ساله و فصل گذشته ملوان بندر انزلي با عقد قراردادي ۳ ساله به جمع سرخ‌پوشان پيوست.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان نوشت :ايمان صادقي، دروازه‌بان تيم ملي اميد که سابقه حضور در تيم‌هاي استقلال، استيل‌آذين و ملوان بندر انزلي را دارد و در رده‌هاي ملي نوجوانان، جوانان و اميدها نيز بازي کرده، پس از حضور در تمرين سرخ‌پوشان و توافق با مسئولان باشگاه، ظهر ديروز با حضور در هيئت فوتبال تهران قراردادش را به ثبت رساند.

در آغاز نقل‌وانتقالات ليگ پانزدهم يکي از دغدغه‌هاي اصلي پرسپوليس جذب يک دروازه‌بان شش‌دانگ و آماده بود اما گزينه‌هايي چون عليرضا بيرانوند، سيدمهدي رحمتي و رحمان احمدي هيچ يک در تور پرسپوليس نيفتادند و برانکو تصميم گرفت شعباني را جذب کند اما انتخابش توسط رسانه‌ها و هواداران وتو شد و به ناچار حق انتخاب را به کميته فني سپرد و آن‌ها هم دست روي دروازه‌بان ملوان که امير قلعه‌نويي روي اسمش خط قرمز کشيده بود گذاشتند. صادقي در شرايطي به پرسپوليس پيوست که تنها ۲ روز از مهلت نقل‌وانتقالات باقي مانده بود و پرسپوليسي‌ها به خاطر فشار رسانه‌ها و افکار عمومي ناچار شده بودند محمد باقر شعباني، دروازه‌بان فصل گذشته نساجي را که به تازگي جذب کرده بودند به دليل نداشتن تجربه بازي در ليگ برتر از ليست خارج کنند.

حالا صادقي بايد در پرسپوليس با سوشا مکاني رقابت کند؛ دروازه‌باني که فصل گذشته با نيلسون کوريا دروازه‌بان برزيلي کم تنش و چالش نداشت و تقريبا روزي نبود که درباره قفس توري پرسپوليس صحبت و مطلبي در محافل ورزشي و رسانه‌ها مطرح نشود! هم سوشا و هم نيلسون هر ۲ داعيه پوشيدن پيراهن شماره يک را داشتند اما نيلسون چندان مورد توجه کادر فني نبود و سوشا هم گاهي اشتباهات تاثيرگذاري داشت و چندان مطمئن به نظر نمي​رسيد. حالا از خوش‌شانسي صادقي؛ سوشا به خاطر اتفاقات داربي ۸۰ از ۳ بازي ابتدايي ليگ محروم است و اين بهترين فرصت براي دروازه‌بان تازه‌وارد سرخ‌پوشان است تا خودش را به دروازه پرسپوليس و برانکو تحميل کند و سوشا را به نيمکت بدوزد! البته روز گذشته باشگاه پر‌سپوليس به راي کميته‌ انضباطي بابت محروميت سوشا مکاني اعتراض کرد تا شايد محروميت او کاهش يابد. با اين حال به نظر مي‌رسد پرسپوليس ليگ را با دروازه‌باني صادقي آغاز خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *