سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۵
۷۴
دروغگویی رسانه های غربی در مورد ماجرای قتل آلوده به فساد؛

ماجرای سکینه محمدی آشتیانی چیست؟

جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب: 129193
سکینه محمدی آشتیانی مجرمی است که از سال 1384 در زندان تبریز است وی متهم به مشارکت در قتل همسرش و زنای محصنه است و به مجازات مشخص شده در قوانین محکوم شده است.
به گزارش سرویس زنان جهان؛ رسانه های غربی حدود دو هفته است که بر سر ماجرای خانمی به نام سکینه محمدی آشتیانی معرکه سیاسی گرفته اند و این مساله را نشان دهنده نقض بی سابقه حقوق بشر در ایران می دانند.
 
این موضوع تا جایی برای غربی ها اهمیت یافته که روز شنبه را روز بین المللی این زن ایرانی نامیده اند تا بدین وسیله بتوانند به اعمال فشارسیاسی خود درباره این پرونده به ایران ادامه دهند. 



نقض حقوق بشر در مورد این زن ایرانی آنقدر اهمیت پیدا می کند که رئیس جمهور برزیل، پيشنهاد اعطای پناهندگی به سکينه محمدی آشتيانی را می دهد!

کار به جایی رسیده که کمپین آزاد سازی سکینه محمدی آشتیانی شکل می گیرد. براستی این زن کیست؟



سکینه محمدی آشتیانی کیست؟
سکینه محمدی آشتیانی مجرمی است که هم اکنون در زندان تبریز است.وی در سال 84 با هم دستی پسر عمه شوهرش؛ همسرش را به طرز فجیعی به قتل می رساند.آشتیانی متهم به مشارکت در قتل و زنای محصنه (در زمان حیات و بعد از فوت شوهرش) است و به مجازات مشخص شده در قوانین  محکوم شده است. 

شریفی، رئیس دادگستری آذربایجان شرقی درباره این پرونده می گوید: سکینه محمدی آشتیانی با مردی رابطه برقرار کرده و با طراحی از قبل صحنه قتل؛ منزل را خلوت و آماده قتل کرده بودند و آشتیانی با آمپول بیهوشی شوهرش را بی هوش کرده و قاتل اصلی با چسباندن دو شاخه برق به گردن مقتول، او را به قتل رسانده است.

یکی از بستگان مقتول که صحنه قتل را دیده، می گوید: وقتی جنازه مقتول را در حمام دیدم شوکه شده بودم و گریه کردم، چرا که حمام پر از خون مقتول شده بود . صحنه وحشتناکی بود .  

هدف واقعی در جنجال رسانه های غربی چیست؟
رسانه های غربی سعی می کنند این را القا کنند که در ایران حقوق بشر نقض می شود و این پرونده را به نوعی با سه آمریکایی مرتبط کنند که به اتهام جاسوسی دستگیر شده اند.

 

اصل ماجرا چیست؟ و قضیه از چه قرار است؟

آیا حقیقتا دل مقامات و رسانه های اسرائیلی انگلیسی و آمریکایی و از جمله خانم کلینتون به حال این زن ( متهم به مشارکت در قتل همسرش و زنای محصنه) سوخته است که از نقض حقوق بشر در ایران می نالد.

این در حالیست که بحث حقوق بشرهمیشه به عنوان ابزار فشار در دستور کار رسانه ها و مقامات غربی بوده است اما علاوه بر این مساله،می توان از لابلای خبر ها و گزارش های رسانه های غربی در مورد موازی سازی ماجرای سکینه محمدی آشتیانی با سه متهم آمریکایی جاسوس در ایران،رد پای هدف سیاسی رسانه ای یعنی آزادی سه جاسوس آمریکایی را درک کرد. 



گاردین و بی بی سی از جمله رسانه هایی بودند که در این ماجرا به دروغ پردازی آشکار پرداختند.یکی از این دروغ ها؛ خبر مصاحبه با خانم آشتیانی در زندان است.

رسانه های دروغ پرداز غربی، اوضاع حقوق بشر را در ایران وخیم می دانند و می گویند ایران انتشار خبر را در مورد این زن ایرانی در رسانه ها ممنوع کرده است و این زن ایرانی می گوید مقامات ایرانی برای آن که او را پنهانی اعدام کنند اتهامات دروغین به وی بستند.

رسانه های غربی ادعا می کنند که اتهام قتل ، دروغ است و اگر این زن زنا کرده گناه بزرگی نیست قابل بخشش است! 

نکته جالب دیگر دراین رسانه ها این است که یکی از موارد نقض حقوق بشر در ایران را ماجرای خانم آشتیانی و سه جاسوس آمریکایی می دانند.

ماجرای وکیل فراری و جنجال برای گرفتن پناهندگی
ماجرای وکیل فراری خانم سکینه آشتیانی یکی دیگر از دروغ هایی است که رسانه های غربی در صدر اخبار خود قرار داده اند. محمدمصطفایی که ظاهرابا هدف گرفتن پناهندگی به رسانه های غربی برای این جنجال سیاسی کمک فراوانی کرده است.

 

این در حالیست که آشتیانی می گوید که حتی یکبار هم او را را ندیده است و این خانم به شدت از دست او شاکی است.
 
مصطفایی که به غرب فرار کرده این قدر انصاف نداشته است که راه های دیگری بجز بازی با این متهم برای گرفتن پناهندگی انتخاب کند. 
  
گفتنی است رسانه های غربی در حالی نقض حقوق بشر را در ایران به خاطر سکینه محمدی آشتیانی مطرح می کنند که در مقابل نسل کشی که در فلسطین و به خصوص غزه رخ می دهد سکوت اختیار کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
غلط زيادي كردند سرويس هاي غربي ،احكام اسلامي كامل است انشائ الله هرچه زودتر سنگسارش خواهيم كرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا جاي تاسف بسيار است كه مثل هميشه اطلاع رساني آن قدر دير انجام ميشود تا دشمن حداكثر بهره برداري خود را انجام دهد... در حاليكه همين خبر اگر چند ماه قبل منشر ميشد ،‌ از بسياري از هزينه ها و فشار و تبلغات رواني جلوگيري ميشد
Iran, Islamic Republic of
پول خرج می کنن نامرداها....
یکم شما هم یاد بگیرید کار تبلیغاتی پول میخاد..
اینایی که عکسارو گرفتن دستشون هرکدوم 100 دلار برا 2ساعت گرفتن.وگرنه سکینه محمدی رو از کجا میشناسن..
Iran, Islamic Republic of
دیشب باز هم داشتم تصاویر مربوط به مروة الشربینی، شهیدۀ حجاب را می دیدم.
الان که این خبر را خواندم ناخودآگاه در ذهنم مقایسه کردم که این بانوی بیگناه که در بیدادگاه کشورهای غربی مظلومانه به شهادت رسید اخبارش آنجور توسط غربیها سانسور می شود و برعکس یک فاسد جنایتکار اینگونه مورد سوء استفاده خبری قرار می گیرد.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاييه بايد بدون ترس و واهمه حكم اين زن شرور را اجرا كند. آنها تا موقعي كه ما از همه اصول دينمان كوتاه نياييم كوتاه نميآيند.
Iran, Islamic Republic of
رد پای خائنین داخلی که غربیها و کفار را برای فشار بر مردم ایران تحریک میکنند در همه قضایا پیداست خدایا خودت با همه آنها انچنان در دنیا و آخرت رفتار فرما که مستحق آن هستند آمین .
Netherlands
ایران باید حالا که غربی ها به دنبال جار و جنجال و سوءاستفاده از این زن قاتل هستند هرچه زودتر حکم او را اجرا کند تا غربی ها بفهمند که هر وقت عربده کشی کنند و باج بخواهند فقط باعث سرعت اجرای حکم در ایران می شوند و نه باج دادن قوه قضاییه ایران.
Iran, Islamic Republic of
موضوع: شوک اطلاعاتی و شرمندگی غرب
شرح: به قوه قضائیه پیشنهاد میکنم در صورت امکان به بدترین صورت یا هرگونه که صلاح میدانند ایشان را در ملاء عام و با حضور تمام رسانه‌های خارجی و داخلی مجازات کنند و پیش از مجازات فیلمی از اعترافات متهم پخش کرده و همچنین جزئیات جنایات وی تشریح گردد.
حتی اگر زنای محصنه برای غربی‌ها آنقدر زشت نباشد فکر نمی‌کنم از قتلی که وی انجام داده بتوان دفاع کرد.
Iran, Islamic Republic of
اقا من به غرب وشرقو... کار ندارم این زن فاسد رو سنگسارش کنین بره! اون وقت که جیک جیک مستونت بود , فکر زمستونت بود! خیانت کرده شوهرشم کشته حالا جایزه تور برزیل میخوان بش بدن!!!!!!!! من نه ادم مذهبی نه وابسته به جایی و نه ... فقط به عنوان یه شهروند که شدیدا نگران قبح عمل این زن ....... در جامعه هستم خواستار اینم که هر چه زودتر مجازات این زن رو اجرا کنین به غرب و شرقم کار نداشته باشین ببینید مردم داخل چی میخوان چون این یه امر داخلیه, ثابت کنین که یه مرد ایرانی همیشه یه مرد می مونه!
Iran, Islamic Republic of
بکشید ....با این کار بجای بهتر شدن و مانع از رواج فساد باعث پیشرفت فساد میشید چون این خانم هم با این کارش حداقل یک روز از سال را به نامش کرد. این زن استحقاق مرگو داره نه به قیمت زیر سئوال رفتن اسلام و شیعه . کاری کردیم کل جهان برای این زن فاسد دلسوزی کند .
Iran, Islamic Republic of
شما چگونه اين اتهامات را به ايشان ميزنيد؟؟از خدا نميترسيد؟؟چنين موضوعاتي در پرونده ايشان قيد نشده است.اگر ايشان اين اعمال را هم انجام داده باشد.بنظرم نيازي به سنگ سار نيست.فقط ميتوان اعدامش كرد.
Iran, Islamic Republic of
آنهايي كه دم از حقوق بشر ميزنن چرا در كشور هاي ديگه كه هزاران انسان بيگناه دارند قتل عام ميشوند كاري نمي كنند ( فلسطين غزه) يا در پاكستان مردم با سيل دست وپنجه نرم ميكنند بعد آمريكاييها از شمال به اين كشور حمله كردند در ضمن هر كس كاري كنه بايد مجازاتش را بكشه
اگه واقعا متهم به قتل است باید زودتر اعدام میشد ولی اگر فقط زنا است تا حالا که اعدام نشده پس پناهندگی به برزیل را قبول کنید و بگذارید سرو صداها بخوابد بهانه به دست رسانه ها ندهید . مسائل مهمتر زیاد داریم . من یک مثال میزنم وقتی مجله زن خبر پیام تبریکنوروزی فرح پهلوی را چاپ کرد . چند نفر این را خوانده بودند وبا بستن مجله همه ایران وجهان فهمیدند. پس نباید سوژه درست کرد . از تجربیات عبرت بگیریم . بابا منطقی تر عمل کنید عقل دست ماست ما دست عقل نیستیم سواد من پنجم ابتدائی است عذر میخوام
Iran, Islamic Republic of
با سلام، به نظر من مشکل اصلی کشور ما بعضی خواص هستند که باعث دامن زدن به مسائل بسیار کوچک اینچنینی می شوند و موجب می شوند در رسانه ها این موضوعات کوچک مطرح شوند./
Iran, Islamic Republic of
من یک ایرانی هستم این زن مجرم است و باید به اشد مجازات محاکمه شود تا درس عبرتی برای دیگر زنان فاسد و خیانتکار باشد کشورهای خارجی برای اینکه این زن فاسد است از او حمایت می کنند...
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هر طور قانون میگه با این زن رفتار بشه نه حقی ازش ضایع بشه ونه به خاطر این جنجال ها لطفی بهش بشه.
Iran, Islamic Republic of
غربی ها که از قوانین اسلامی بی خبرند و همه چیز را با مبانی خودشان میسنجند . زنای محصنه برای آنها بی معنی است و با استفاده از این احساسات مردمشان را بر می انگیزند.
Iran, Islamic Republic of
خودتان مقایسه وقضاوت کنید
مروه شروینی /سکینه محمدی .به نظر من حقوق بشر یعنی دفاع ازحق مقتول نه قاتل سنگسار بهترین حکم .دین ماکامل است کسانی که آنقدر عقل دلیل ومنطق ندارند که درمقابل قرآن عظیم ما استراتژی ودلیل برتر بیاورند وبه آن توهین میکنندوبر سر مردم سیل زده پاکستان بمب میریزند که طالبان زیر آب زنده نماند دلشان به حال اوضاع مملکت ما نسوخته به قول معروف کل اگر طبیب بودی سر خود دوانمودی
Iran, Islamic Republic of
مجرم کثیفی مثل سکینه می بایست سنگسار بشه.غرب باید تفهیم بشه که هرگز نمیتونه تو مسائل داخلی ایران دخالت بیجایی داشته باشه. او حق نداره برای ما قانون تصویب کنه. از قوه ی قضائیه خواهشمندم که بدون کوچکترین توجهی به غرب سریعاً(همیشه اونقدر تأخیر می کنن که کار به اینجاها میکشه) با اعمال به موقع پرونده ی این زن ِ پست رو ببنده.
با تشکر
فقط اعدامش کنید بخشش هم نیازی نیست به هیچ کشوری هم مربوط نیست سارکوزی و کلینتون هم اگرراست میگند بروند امور کشور خودشون را اصلاح کنند
Iran, Islamic Republic of
دین مبین اسلام ، احکام و شریعت قاطعی دارد . ما هم مسلمانیم و به
آن ایمان داریم . اگر حکم سنگسار است باید اجرا شود این مدعیان دروغین حقوق بشر بیایند و کمپین دفاع از حقوق ملت فلسطین تشکیل بدهند نه دفاع از یک زن فاسد هرزه ! اینگونه زنها باید با اشد مجازات کیفر شوند تا جامعه اصلاح شود . اگر این حکم بنا به مسائل سیاسی اجرا نشود عواقب ضد اخلاقی آن در جامعه بیشتر خواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
در اسلام هرکس زنا کرد باید مجازات شود این هم ربطی به غرب وشرق ندارد
Iran, Islamic Republic of
من نميدانم كجاي دنيا به زني كه براي شوهرش خيانت كرده ونقشه قتلشو طراحي كرده وآن را با فجيع ترين نقشه با همدست خود به قتل ميرساند.بايد كمك كرد وبعضي ازخدابي خبران نسبت به پناهندگي ايشان اعلام آمادگي كردند.به نظرمن بايد اين افرادرا بجاي اين زن ... سنگ ساركرد....بايد طبق قوانين شرع هم شلاق بخورد وهم سنگسار بشود. تا به اين شيطان صفتان ثابت بشه ازحمايت كردن ازيك فرد خائن وجاني درايران اسلامي مفهومي ندارد.
اسلام دين كامل در تمام زمانهاست كسي كه انسان بيگناهي را به قتل برساند جزاي او قصاص است و كسي كه بدون عذز زناي محصنه انجام بدهد جزاي او سنگسار حال قضاوت با عقل سليم خودتان كسي كه هر دوي عمل شيطاني را انجام بدهد جزايش چيست؟ آيا واقعا اين زن سزاوار مرگ نيست؟ اجراي احكام اسلام هيچ ربطي به غرب و شرق ندارد كه آنها كاسه داغتر از آش شده اند اگر ميخواهيم جامعه سالم داشته باشيم در اجراي احكام اسلام ترحمي نبايد كرد حتي بايستي جمعي از مردم اين مجازات را ببينند تا عواقب اين عمل زشت را بدانند
Iran, Islamic Republic of
اینا برن جلوی کشور خودشونو بگیرن که فساد داره از سر و روشون میباره نمیخاد کاری به امور کشور ما داشته باشن
هرکسی جرمی کرده باید مجازات شه
با اقتداری که کشور اسلامیمون ایران داره به کوری چشم دشمنان مثل همیشه به جا عمل میکنه ما خواستار سنگسار کردن این فرد هستیم
Iran, Islamic Republic of
هر کی خربزه می خوره پای لرزشم می شینه این خانم فاسد یه غلطی کرده داره چوبشو می خوره .....
من نمیدونم این چوب خوردن چرا داره بعضیارو اذیت می کنه؟
آخه به توچه
United Kingdom
چرا در متن خبر گفتید"مجازات مشخص شده در قوانین" و از به کار بردن واژه "سنگسار" خودداری کردید؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا که
اینجور زن دیگه نوبرش والله
باید بیشتر از این سرش بیاد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بايد همدست اوهم اعدام شوددين اسلام كاملترين دين است واوبايدبه سزاي عمل ننگنش برسد
ویدا فرهادی
سلام ...
من واقعا برای این زن متاسفم اخه چه طور تونست به شوهرش خیانت کنه من که خودم هفده سالمه و ازدواج نکردم ولی با این سن کمم همین قدر می فهمم که خیانت به شوهر کار زنای بی حیاست و زن بی حیارو باید سنگسارش کرد اخه زنای ایرونی که اینطوری نبودند اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه زن که مظهر حیا و وفاداریه اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این زن که ایرونی بود ... اهل اصیل ترین شهر کشور بود به شوهرش خیانت کرد دیگه وای به حال غربی ها اونا که دیگه به نظر من باید چش بسته این کارارو انجام بدن.
سکینه خانم واقعا برات متاسفم حیف این اسم قشنگ که روی تو گذاشته شده
توو اون دنیا ............... چی
... واقعا برات متاسفم
Iran, Islamic Republic of
سلام من هم یک زن ایرانیم و پایبند به اصول خانواده ایرانی اسلامی اما به نظر من اعدام برای این زن کمه...
United Kingdom
به نظر من هدف اکثر رسانه ها ومردم معترض این بود که این زن به شیوه سنگسار اعدام نشه که خوشبختانه به هدف رسیدند.حالا اگر قراره شما به شیوه دیگری مجازاتش کنید مانعی نداره.
Iran, Islamic Republic of
باید مجازات شود.
Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام!
Iran, Islamic Republic of
اعدام شود وآن هم علني باشد به نظر من اگه تمامي اعدامها علني باشد و مردم ببينند ديگر كمتر شاهد اينگونه كارها خواهيم بود
Iran, Islamic Republic of
اعدامش کنید اما سنگسار چرا؟چوبه دار پس چیه دارش بزنید اما سنگسار نه
Iran, Islamic Republic of
اعدام کنید این بی ابرو رو
Iran, Islamic Republic of
سلام
محض اطلاع آنهایی که نوشتند چرا واژه سنگسار رو سانسور مکنند، باید بگویم تا آنجا که می دانم و درموردش مطالعه کردم چند سال است که سنگسار کردن از قوانین حذف شده است مگر در موارد استثنا و با رعایت قوانین مربوط به سنگسار!
طبق همین قوانین این زن را فقط اعدام می کنند.
Iran, Islamic Republic of
با ذکر خداوند
سلام
به نظر من سنگسار خیلی وحشتناکه.اما این زن بدکاره را باید به دار آویخت اما آیا یک بار دو بار سه بار به دار آویختنش میتواند سزای عمل زشتش را به او بدهد؟
اول این هرزه باید بگوید چرا از شوهرش جدا نشد و با اون مرد ازدواج نکرد؟
دوم اینکه چرا زنا کرد
سوم اینکه چرا شوهرش را به قتل رساند؟
چهارم آثار منفی که روی جامعه گذاشت.
این زن باید به هر چهار گناه مجازات شود پس ما مردم خواهان مجازات و سپس اعدام این زن خواهیم بود.

اگر واقعا"به شوهرش خیانت کرده ودر قتل او شریک بوده و خودش نیز آنرا اعتراف کرده بنظر من اعدام برای او کم است قوءقضائیه زودتر او رابه سزای اعمالش برساند وبه این جار وجنجالها توجه نکند ...
Iran, Islamic Republic of
یک بار اعدام برای این زن کم است
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سنگ سار حق این جور زنهاست شایدم بیشتر چون چشم پوشی کردن ازنوع کناهان باعث می شود دیگران نیز روی بیاورند و بنان خانواده ها از هم می پاشدپس درسی برای دیگران باید باشد چون پیامبر نیز چنین گفته است زن زناه کار باید سنگسار شود
تا اونجا که من تحقیق کردم سنگسار از ابتدا جزو مجازاتهایی بوده توی دین یهود نه اسلام.جزای قتل نفس مرگه که تو قرآن اومده.اما این خانم شریک داشته هم در قتل همسر هم در زنا .جزای اون مرد قاتل و زناکار چی شد؟ به خاطر مردونگیش؟؟؟؟؟ اعدام نشد یا چون مثلا مرد هر غلطی میتونه بکنه بی ترس مجازات شدن؟ مثه همه آقایونی که اینجا نظر دادن ؟ راستی تو مملکت میشه مردی دید که به زنش خیانت نکنه چرا همشونو اعدام یا سنگسار نمیکنید اگه این مجازات حق خیانتکاره ؟
من هم يه زن ايراني هستم
درسته كار اين خانم كاملا اشتباه و بي شرمانه بوده ( البته اگه حقيقت اين باشه كه ميگن !!!) ولي ايشون همدست داشته چرا هيچ حرفي از اون همدست نامردش نميزنن ؟؟؟؟!!!
چون مرد هست ؟؟؟؟!!!!
متاسفانه توي جامعه ما هر مردي هر غلطي بكنه اشكالي نداره ولي به روزي كه زني خطا كنه ميكننش پيرهن عثمونو ميبرن بالا.
آره مجازات حق مسلم آدم خلاف كار هست ولي ايكاش همه جا و در هر شرايط و هر موردي اينطور بود!!!
توي اين مملكت زن هيچ حقي نداره فقط حرفه كه ميگن همه چي واسه همه يكسانه اينا همش دروغه.
وقتي ميشيني پاي سفره عقد 10 بند رو امضا ميكني و ميگن اينا حق زنه: اگه مرد معتاد بود اگه ضرب و شتم داشت اگه نفقه نده اگه ميل جنسي نداشته باشه و ... حق طلاق با زنه . در حالي كه وقتي ازدواج كردي و با همه اين موارد روبرو شدي و عملا توي دادگاهها ديدي كه با وجود تمام اين شرايطي كه شوهرت داره ولي باز طلاقت نميدن واسه خودت متاسف ميشي كه ايكاش توي اين مملكت به دنيا نيومده بوده و حالا كه اومدم كاش با هيچ نامردي ازدواج نكرده بودم.
حيف اسم مرد كه روي اين موجودات كثيفه. كاش يه كم پاشونو جاي پاي حضرت علي ميذاشتن.
Iran, Islamic Republic of
به نام آن يكتاي مهربان-به نظرمن در اجراي اعدام وسنگسارسكينه نبايد تعجيل كردآياواقعاشده به ماهيت موضوع وعلت اين عمل قبح در اجتماع بحث وتفكر كنيم؟
سلام این زن بابد به سزای اعماش برسد تا سر مشقی باشد برای دیگران اعدام حقشه
Iran, Islamic Republic of
حكايت خانم سكينه آشتياني ، زني شوهركش يا مجرم سياسي ! حرف كدام سايت را باور كنم ؟! رمان دا يا داستان پيچش كه هريك ادعاي پرفروشترين را دارند ! حرف كداميك را باور كنم ؟! بانك اقتصاد نوين و بانك سامان كه هريك ادعاي پرسودترين را مي كنند ؟! حرف كدامشان با باور كنم ؟!
دوست دارم بميرم ! آيا دنياي پس از مرگ هست يا همه زندگي در همين دنيا خلاصه مي شود ؟ حرف كدام گروه را بايد باور كرد ؟!
Iran, Islamic Republic of
ما تو دنيا نمي تونيم عدالت خدا رو اجرا كنيم!! پس اگه به خدا و زندگي پس از مرگ اعتقاد داريم بايدقضاوت و مجازاتو بسپريم به دست خدا!
زن و مرد هر دو انسان هستن و يكسانند اگه زن زنا كرده مردي هم كه باهاش بوده به همون اندازه گناهكاره !!
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اگر این اتهامات درست باشد باید قصاص شود ولی من با سنگسار مخالفم چون چهره نظام و ایرانیان را درجوامع ویران می کند ...
تمام این ها نشان از ضعف ما در حوزه رسانه است چرا که با ایجاد رسانه های قدرتنمند تر از پرس تی وی خواهیم توانست خط بطلانی بر این هیمنه شیطانی امپریالیسم بزنیم
باید مجازات شود
بخشش لازم نيست اعدامش كنيد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
به نظر من بايد به دنبال اين باشيم ببينيم چرا اينطور شده چه عاملي باعث شده تا اين خانوم به اين كار دست بزنه و خود اين خانوم رو به بدترين وضعيت اعدامش كنن
Iran, Islamic Republic of
مگر قاضی نمیگویدسکینه قاتل است پس چرا خانواده اولیای دم به غربیها اعتراض نمیکنند ضعف ایرانیها در اطلاع رسانی است باید اولیای دم را به جان آنان انداخت تا ساکت شوند .
Iran, Islamic Republic of
من موافقم كه بايد به جزاي عمل رسيد اما اون مرد چي؟ شمائي كه اينقدر با خشم ميفرمائيد اعدام و سنگسار هم كمه ... ؟
دوستان كمي بيشتر فكر كنيم.قبول.جنسيت رو بذارين كنار. همه چيز قبول 0 اين خانوم مرتكب 2 تا جرم شده.اول قتل دوم زنا. اما ايا اگه يك مرد هم اين كارو ميكرد بازم اينهمه دربارش مطلب مينوشتن و جهاني ميشد.
Iran, Islamic Republic of
سلام
منم یه زنم و با سنگسار مخالف
اما این خانوم باید به سزای کارش برسه
اینجا بعضی از خانوما متعصب برخورد کردن البته بعضی از اقایون هم
اما اگه یخوایم واقع بینانه به قضیه نگا کنیم باید بگیم که اگه زن بعد نباشه هیچ مردی با وجود تمام هوسرانی هاش نمیتونه کاری بکنه
واسه همینم قران زن رو به حجاب و رعایت عفتش دعوت کرده درحالیکه واسه مرد همچین چیزی نیست پس شروع هر خلاف یا حتی خوبی از زنه و مرد هرچند بدترین هم باشه بدون زن هیچکاری نمیتونه بکنه
پس از این خانوم اشتیانی حمایت نکنین
Iran, Islamic Republic of
من خودم بک زنم و همیشه باحکم سنگسارمخالف بودم واحساسی با موضوع برخوردمیکردم اما الان یک باراعدام ویا سنگسار واسه این خانم که سهله!بایدبدتر ازاینا سرش بیاد.اصلا چنین زنی با اتش جهنم هم تطهیرنمیشه.
اگر به مسائل اسلامی توجه کنیم هرچه زودتر او را اعدام کنید تا وطن فروشان وغربیها استفاده سیاسی نکنند
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بايد سريعتر حكم اجرا بشه توي قرآنم اومده كه بايد مجازات بشن و هيچ دلسوزي و رأفتي نبايد نسبت به اونا باشه تا درس عبرتي براي ديگران باشه اگر راحت از كنار اين افراد بگذريم قبح و زشتي اين كارها توي جامعه ريخته ميشه خارجي ها چه كاره اند ما دينمون اسلامه و حكمامونم اسلامي
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ببین چه بلایی به سر ایران اومده که یک نفر باعث بدنام شدن زنان عفیف ایران شده ...
Iran, Islamic Republic of
اَهرم فشاری بنام حقوق بشر!!!
خانم سکینه م.آ به اتهام خیانت به همسر و شرکت در قتل عمدی همسرش تحت تعقیب قرار گرفته،مشارالیه با برادر زاده همسرش رابطه نامشروع داشته است که به همین جهت بدواً به قصاص نفس بابت قتل همسر وسپس به رجم محکوم گردیده است،درست مانند اینکه شخصی در نظام حقوقی کامن لا به لحاظ تعدد جرم به محکومیت جداگانه محکوم شود.در کدام نظام عادلانه حقوقی کسی که همزمان مرتکب خیانت شده و قتل شده وی را رها کرده و مدال افتخار به گردنش می اویزند در غرب امروز وقیحانه این زن خا ئن و خیانتکار به سَنبل آزادی خواهی زنان بدیل شده است،آیا پشت پرده این ماجرا لابی صهیونیست وعده ای وطن فروش نیستند؟؟
برخی در غرب خواستار آزادی او هستند!!!
چه کسانی این موضوع را به اهرم فشاری علیه کشور و دستگاه قضائی تبدیل کرده اند؟! بافتن موج های مصنوعی و اعمال فشار روحی به مسئولین آنهم در سطح بین الملل مواقعه ای ایجاد میشود؟؟
قانون هر کشوری منبعث از هنجار و رفتارهای و فرهنگ و آئین و....آن جامعه است بر اساس آن ارزشها و ضد ارزشهای یک ملت شکل گرفته است مگر میتوان براحتی یک قانون مسلٌم که منعبث از شرع را نادیده گرفت،اگر در مقابل زیاده خواهی ها و جوسازی های غرب و آمریکا در تمام زمینه ها از موضوع هسته ای گرفته تا ریزترین قضایا ایستادگی نشود آنها به قول مقام معظم مردم ما متمرکز شده،بهانه های واهی حقوق بشری هدفی جزءِ استیلای دوباره برمملکت ایران اسلامی نیست آنها که اینقر برای جان یک شهروند عادی ما با تمام توان تبلیغاتی خود به میدان آمده اند وسرو صدا میکنند اگر میتوانستند و از قدرت دفاعی ما خبردار نبودند نظام جمهوری اسلامی را به هر وسیله ای که شده ساقط میکردند.اگر همین امروز رئیس جمهوری اسلامی ایران در سازمان س رسماً اعلام کنند ما دیگر به دنبال موضوع هسته ای نیستیم فردای آن روز موضوع جدیدی مثلاً همین موضوعات پیش پا اُفتاده حقوق بشری دستاویزِ غرب وآمریکا برای اعمال فشار بر حکومت اسلامی ایران،جوانان بصیر وخلاق ایرانی حقایق نهفته در اقدامات آمربکا و بعضی کشور های غربی را می دانند وبا حفظ هوشباری هیچگاه از کینه دشمنان غافل نبودند.و بیش از پیش تو خالی بودن هیمنه استکبار را به جهانیان اثبات خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
... چیزی که می دانم هر کشوری قوانین خودش را دارد و باید رعایت شود ... وقتی اونوری ها روطبل حقوق بشر میزنند خدا کند این باعث نشه که یک خطا کار فقط بخاطر مسایل سیاسی به مجازات حقیقی خودش نرسه . باید بدون در نظر گرفتن مسایل سیاسی دادگاه به این مساله رسیدگی بکنه ....
Iran, Islamic Republic of
با سلام
رسانه های غربی غلط می کنند
اونها همیشه بدنبال یک چنین فرصتهایی هستند
Iran, Islamic Republic of
آیا در امریکا که داد حقوق بشر میزند زن دیوانه امریکایی را اعدام نکردن چه شده که انها دلشان برای شهروند خودشان نمی سوزد و برای شهروند ایرانی می سوزد
Iran, Islamic Republic of
سلام از کردستان بانه نظرات همه بازدیدکننده ها را خواندم بدانید که دنیا همین جوری باقی نمیماند اشتباهی که به سر خانم اشتیانی اومده شاید فردا به سر دیگر خانمهای که نظر الکی میدهند بیاد پس برای 1 دقیقه خودتان را بزارید جای خانم اشتیانی و حرف مفت نزنید اینجا حکومت اسلامی است و ما همه مسلمان هستیم و میدانیم که گناه قتل و زنا بسیار زیاد است ولی برای درس عبرت واسه تمام خانمها باید اعدام شود. خواهش من این است که از حکم سنگسار بپرهیزید
Iran, Islamic Republic of
با سلام بهمن هستم از کردستان ایران من نظر خاصی ندارم فقط خواهشم اینه که خانم اشتیانی را سنگسار نکنید فقط اعدام
Iran, Islamic Republic of
سلام.من مهدی هستم از بانه:به نظر من که رای مناسب و درستی را ارائه شده و تا این خانم زجر بکشد روح آن مرحوم هم بیشتر آرام میگیرد. با سپاس.
وقتي بعضی مردها زنا ميكنند درخواست شما اين است كه شما فراموش كنيد ببخشيد . به او بيشتر محبت كنيد تا او پشيمان شود كمتر كسي ميخواهد كه جرم آنها را علني كند ولي نوبت زنها كه ميرسد بااينكه وقتي شمارا به زور به عقد كسي درآورند اگر در زندگي مشكلي با همسرتان پيش بيايد كه عشق و علاقه به زندگي با او را نداشته باشيد يا مشكل با تنوع طلبي شوهرتان داشته باشيد .قاضي براي شما حق طلاق را رد ميكند و همسرتان بخاطر اينكه بيشتر زجر بكشيد شما را كالاي خريداري شده خانه اش ميداند با اين اوصاف چطور از يك انسان انتظار داريد خطايي مرتكب نشود حال كه مردان اجازه دارند به هر بهانه اي زنان را طلاق دهند چرا مرتكب زنا ميشوند و مجازات ندارند؟
Iran, Islamic Republic of
شما چکار به سر وصدای این بی سروپاها دارید شما کار خودتان را انجام بدهید اینها چکاره هستند که بخواهند برای ایران و ایرانی تصمیم بگیرند هر آدم عاقلی می دانند که هدف اینها از این فشارها چیست
Iran, Islamic Republic of
با خط کش بزنن کف دستش بسشه قول میده دیگه از این کارا نکنه....
فقط سنگسار
Iran, Islamic Republic of
خب چرا سنگسار ميكنيد؟ اگه قاتله به جرم قتل اعدامش كنيد سر و صدا هم ميخوابه
Venezuela
سلام
قابل توچه عزیزانی که خیلی گیج به قضیه نگاه کرده اند و لذا جرفهای کم قیمتی زده اند :
بابا ! اگه صحبت فقط روی حکم این زن گنهکار ه ، به خاطر اینه که حکمش رسانه ای شده و غرب داره روش مانور میده
ولی این به این معنا نیست که برای همدستش که یه مرد بوده ، هیچ حکمی نداده باشند !
مانور تبلیغاتی مخالفین روی اون نبوده ، لذا حرفی ازش نیست!
آخه یه کمی فکر هم بکنید و بعد حرف بزنین !
سلام.من هم یه زن ایرانی هستم.همه نظر ها رو خوندم.من در حدی نیستم که صحبت از اعدام یا سنگسار بزنم.شاید خدای نکرده یه روز این بلا هم سر خودم بیاد.....
حرف من اینه: اگه این خانوم یه همچین گناهی رو مرتکب شده حتما علتی داشته.اگه زندگی خوب و خوشی داشت و در رفاه و ارامش بود و همسرش رو عاشقانه دوست داشت اونوقت همچین کاری میکرد؟؟؟؟
چرا این گناه رو من مرتکب نشدم؟؟مگه من هم زن نیستم؟؟؟اگه من هم با همسرم مشکل داشته باشم و دوستش نداشته باشم و چیز های دیگر شاید من هم یک معشوقه برای خودم انتخاب کنم..........
اگر زنی متاهل مرتکب گناهی شود بنظر من گناهکار اصلی همسر اون خانومه.مرده که با کارهاش زن رو خراب میکنه.مرده که زنش رو دزد میکنه و مرده که زنش رو یه خانوم میکنه.
هر رفتاری یه عکس العملی داره.لطفا به حرفهام فکر کنین.شاید کمبود محبت این خانوم رو واداشته که با شخص دیگری رابطه داشته باشه و بعدها کار به جاهای باریکتر کشیده شده.
در ضمن من شنیدم این خانوم فقط امپول بیهوشی به همسرش تزریق کرده و قاتل اصلی اقایی هست که با سکینه رابطه داشته.ایا اعدام حق اون شخص نیست؟؟؟
چرا از اون اقا هیچ حرف و حدیثی نیست ؟؟؟حتی اسمش هم پنهانیست؟؟؟؟