سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

ماموریت جدیددیوان محاسبات درباره زنجانی

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 377198
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده بدهی‌های ارزی بابک زنجانی به دولت و رانت‌های پشت پرده وی در وزارت نفت و سازمان شستا خبر داد و گفت: مقرر شد سازمان های امنیتی و قضایی و دیوان محاسبات گزارشی از این تخلفات به کمیسیون ارائه کنند.
به گزارش جهان؛ سعید زمانیان در گفتگو با مهر از بررسی مطالبات دولت از بابک زنجانی در جلسه امروز سه شنبه کمیسیون برنامه و بودجه با حضور مسئولانی از دیوان محاسبات خبر داد.

وی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه تلاش دارد حساب و کتاب های بابک زنجانی با دولت را شفاف کند.

نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرسش اساسی نمایندگان این است که بابک زنجانی با چه رانت و حمایت های چه افرادی توانسته به وزارت نفت نفوذ کرده و این گونه اموال دولت را به یغما ببرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این راهکارهای بازپرداخت اموال بیت المال به دولت نیز بررسی می شود. دیوان محاسبات به دقت به دنبال تخلفاتی است که بابک زنجانی در وزارت نفت وسازمان شستا انجام داده است تا در این خصوص گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: مقرر شد دستگاههای امنیتی و قضایی و دیوان محاسبات گزارشات دقیقی را از اقدامات بابک زنجانی، روابط پشت پرده و رانت های وی به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *