جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مسئولین توجهی به اقتصادمقاومتی نمی‌کنند

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 457694
نماینده مردم تهران افزود: بسیاری از مشکلات کنونی اقتصاد کشور از بی‌تدبیری دولت کنونی شکل می‌گیرد که فقط راه حل مشکلات اقتصادی را در رابطه با آمریکا می‌بیند. امروزه "تفکر بسیجی" از سوی دولتمردان جدی گرفته نمی‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اسماعیل کوثری شامگاه سه‌شنبه در آیین گرامیداشت هفته بسیج که در مسجد آقاعلی اشرف ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کنونی اقتصاد کشور از بی‌تدبیری مسئولان و دولت کنونی شکل می‌گیرد که فقط راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در رابطه با آمریکا و قدرت‌های غربی می‌بینند.

وی بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اصل برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسئولین کشور هیچ توجهی به اصول اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم حمایت از تولید داخل، صادرات و واردات بی‌رویه محصولات از جمله موارد اساسی است که دولت توجهی به آنها ندارد در حالی که تمام اینها می‌تواند مصداق اقتصاد مقاومتی باشد.

کوثری با بیان اینکه در برخی اوقات مسئولان کشور منفعت شخصی را به پیروی از راه و روش بسیجی ترجیح می‌دهند، اذعان داشت: اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی برای خرید خودرو و قصد وارد کردن مدیر از خارج از کشور برای مدیریت بخش‌های مختلف، از جمله ترجیح منفعت شخصی به منافع ملی و منافع مردم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ریشه حل مشکلات اقتصادی کشور در پیروی از راه و روش انقلابی و بسیجی‌گونه است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی هیچ‌گونه حمایتی توسط هیچ کشوری از ایران نمی‌شد ولی با این حال در هشت سال جنگ تحمیلی توانستیم به توفیقات زیادی دست یابیم، افزود: استفاده و باور تفکر بسیجی باعث پیروزی رزمندگان در جبهه شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مساله امروزه از سوی دولتمردان کشور جدی گرفته نمی‌شود که خود این موضوع موجب بروز مشکلات متعدد از جمله مشکلات اقتصادی شده است.

کوثری خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اورانیوم ۲۰ درصد و ساخت موشک‌های گوناگون بالستیک از جمله موارد توجه به راه و روش بسیجی است که امام (ره) آن را در زمان ابتدای انقلاب پایه‌ریزی کرده بودند و امروز باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.
https://jahannews.com/vdccomq002bqpe8.ala2.html
jahannews.com/vdccomq002bqpe8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *