شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

پیگیری جالب یک بانک درباره اختلاس میلیونی

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 282698
یکی از بانک هایی که در ماجرای فساد بزرگ بانکی نیز متحمل خسارات قابل توجهی شد، اقدامات جالبی انجام داده است.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان در اخبار ویژه امروز دوشنبه خود نوشت:

پیگیری جالب یک بانک درباره اختلاس 90 میلیونی

یکی از بانک هایی که در ماجرای فساد بزرگ بانکی نیز متحمل خسارات قابل توجهی شد، پس از آنکه متوجه خروج یکی از کارکنان شعب خود در جنوب کشور به خاطر اختلاس 90 میلیون تومانی شد، اقدامات متعدد قضایی برای بازداشت اموال وی انجام داده و آن قدر موضوع را به طور جدی پیگیری کرده که پدر این کارمند برای حفظ آبروی خانواده خود تاکنون مبلغ 36 میلیون تومان به بانک پرداخت کرده است.

دولت ساخت مترو را از وزارت راه گرفت

بر اساس ابلاغیه جدید یک مسئول ارشد دولتی به تعدادی از وزرای کابینه، مقرر شده است از این پس دستگاه اجرایی موظف به احداث قطار حومه ای تهران به شهر جدید پرند از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده و به وزارت کشور منتقل شود. بر اساس پیوست این ابلاغیه، مواردی در خصوص عدم پیگیری جدی این طرح توسط وزارت راه، مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ص .ن
باسلام بنده به اتهام اختلاس حدود7سال درزندان میابشم وحدود600میلیون تومان ردمال مال دارم وعلیرغم استعلام مراجع قضائی درخصوص اموال بنده تابحال هیچگونه مساعدتی درخصوص ردمال به صورت اعسار به تقسیط طبق درخواست حقیر انجام نپذیرفت باتوجه به مدت حبس حقیرکه 2سال بوده وبنده حدود 7سال درزندان میباشم چه راه حلی برای رفع مشکلم وجود دارد آیا نمیتوان انرا تقسیط نمود یاخیر ؟