جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۴

حقایقی دردناک درباره زنان موصل

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 372698
گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایت خود به مناسبت عید سعید فطر فراخوانی داده است که در آن زنان و دختران موصل را به اجبار به عقد و ازدواج تروریست ها در می آورد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ۲۰ خرداد خبر اشغال موصل توسط گروه تروریستی داعش به تیتر یک رسانه های جهان تبدیل شد. اشغال موصل پایان ماجرا نبود و از آن زمان تاکنون اقدامات عجیب و دور از انسانیت این گروه در مناطق تحت سیطره خود در عراق همچنان سوژه مطبوعات قرار دارد.

تروریست های داعش به محض استقرار در موصل منشوری را تهیه کردند و در آن فرامین خود را به مردم این شهر ابلاغ کردند. به موجب این فرامین، زنان باید روبنده داشته باشند و لباس بلند به تن داشته باشند. داعشی ها همچنین اعلام کردند صورت مانکن های لباس نیز باید پوشانده شود.

تروریست های داعش تهدید کردند سرپیچی از قوانین این گروه عواقب سختی حتی تا مجازات اعدام را به همراه خواهد داشت. مدتی پس از اعلام این منشور، تروریست های داعش آمار زنان مجرد و متاهل موصل را جمع آوری و اعلام کردند خانواده های عراقی باید دختران خود را در جهاد نکاح شرکت دهند و در غیر اینصورت باید جریمه مالی سنگینی پرداخت کنند.

این اقدام باعث شد شماری از زنان موصل که برخی از آنها از سوی تروریست ها مورد تجاوز و هتک حرمت قرار گرفته بودند خودکشی کنند.
بنا بر اعلام روسیا الیوم، گروه تروریستی داعش به مناسبت عید فطر فراخوان جدیدی داده است و از ساکنان موصل خواسته است در تعطیلات عید فطر دختران خود را وادار به جهاد نکاح کنند. این فراخوان از طریق مساجد اعلام شد.

داعشی ها در این فراخوان تهدید کرده اند مجازات سختی در انتظار کسانی است که با این دستور مخالفت کنند. به این مجازات اشاره ای نشده است.

در راستای انجام این دستور پلاکاردهایی بر در و دیوار شهر نصب شده و در آنها اعلام شده است که دختران با شرکت در جهاد نکاح به تکلیف ملی و شرعی خود عمل می کنند!

تروریست های داعش علاوه بر تهدید به مجازات از شگرد تشویق و پاداش نیز برای اشاعه فحشا و فساد در میان خود استفاده می کند به طوری که این گروه اعلام کرده است کسی که در جهاد نکاح شرکت کند ۸۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.

داعش چنین مبالغ هنگفتی را از ذخیره بانک ها تامین می کند. این گروه پس از اشغال موصل تمامی بانک ها را تحت تصرف خود درآوردند و مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون دلار به جیب زدند.

برخی شهروندان عراقی در این رابطه اعلام کرده اند تروریست های داعش زنانی را که با جهاد نکاح مخالفت می کنند مورد ضرب و شتم قرار می دهند و آنها را تهدید به کشتن می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرد نیست تو موصل جلوی این حروم نطفه ها بایسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Finland
این پست تر از حیوانات رو فقط خدا باید نابود کنه به فجیع ترین شکل ممکن. نمیدونم این انگلیس خبیث حرامزاده و الت دستش آمریکا ، چی از جون بشریت میخوان.
مختار
باید گفت خودکرده را تدبیر نیست. مطمئن باشید اگر مردم این شهرها شیعه یا با اکثریت شیعه بودند چنین بلایی بر سرشان نمی‌آمد. دوری از ولایت امیرالمؤمنین(ع) این مصیبت‌ها را نیز به دنبال دارد.
سعید
Latvia
۸۰۰ هزار دلار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟