پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

۱۰سال و ۱۰ ماه محرومیت برای ۷ دوپینگی

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 422296
شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) حکم محرومیت ورزشکاران متخلف و دوپینگی را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ رامین طباطبایی قائم مقام دبیرکل نادو، پس از طی مراحل قانونی احکام ورزشکاران متخلف را به این شرح اعلام کرد:

"پارسا معینی "؛ بسکتبال ؛ به علت استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال از ۱۲ اسفند ۹۳ تا ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در همه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

"سعید محمدی" ؛ بسکتبال ؛ به علت استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال از ۱۲ اسفند ۹۳ تا ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در همه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

"وحید اسلامی علی آبادی" ؛ بسکتبال ؛ به علت استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال از ۲۵ فروردین ۹۴ تا ۲۴ فروردین ۹۶ از حضور در همه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

"محمدرضا مرادیان" ؛ بسکتبال ؛ به علت استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت دو سال از ۲۵ فروردین ۹۴ تا ۲۴ فروردین ۹۶ از حضور در همه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

"مجید صالحی برزگر" ؛ بسکتبال ، به دلیل استفاده از ماده ممنوعه هیدروکلروتیازید تریامترن به مدت شش ماه از ۲۵ فروردین ۹۴ تا ۲۵ مهرماه۹۴ از حضور در همه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

"بهمن جهاندیده" ؛ والیبال ؛ به علت استفاده از ماده ممنوعه دگزامتازون به مدت چهارماه از ۲۵ فروردین ۹۴ تا ۲۵ مرداد ۹۴ از حضور در همه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

"رهام پیروانی" ؛ شنا ، به علت استفاده از ماده ممنوعه لتروزول به مدت دو سال از ۱۲ اسفند۹۳ تا ۱۱ اسفند ۹۵ از حضور در همه مسابقات و فعالیت های ورزشی محروم شد.

"فرشید نادری" ؛ فوتبال ؛ به علت استفاده از ماده ممنوعه تریامسینولون به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *