دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

دسیسه اسرائیل در کمرنگ کردن سفراحمدی نژادبه لبنان

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 138995
به اعتقاد بسیاری از کاربران اینترنتی در خاورمیانه آغاز عملیات نجات معدنچیان شیلی همزمان با سفر محمود احمدی نژاد به لبنان برنامه طراحی شده اسرائیل و متحدانش بوده است.


به گزارش جهان، بسیاری از کاربران اینترنتی کشورهای خاورمیانه بر این اعتقادند که همزمانی عملیات نجات کارگران معادن در شیلی و پوشش وسیع خبری آن در رسانه های معاند با ایران، برنامه طراحی شده ای بوده است که از سوی آمریکا و اسرائیل و متحدان عرب آنها و همچنین کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا برای تحت الشعاع قرار دادن سفر دکتر محمود احمدی نژاد به لبنان صورت گرفته است.

این گزارش می افزاید: اسرائیل با فشار بر اسپانیا و آمریکا و دولت شیلی از آنان خواسته بود که عملیات نجات کارکنان معادن شیلی را دقیقاً همزمان با ورود احمدی نژاد به لبنان برنامه ریزی نمایند تا بدین وسیله از حجم خبری و استقبال تاریخی این سفر کاسته شود.

از سوی دیگر تلویریون بی. بی. سی با تبعیت از همین رفتار صهیونیست ها، سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان را به یک خبر دست دوم تبدیل کرد.

شبکه های عربی منطقه نیز با تلاش بسیار همزمان با صهیونیست ها اقدام به پخش اخبار حاشیه ای و ضد ایرانی از تلویزیون های خود کرده اند.

به اعتقاد شمار زیادی از کاربران اینترنتی در کشورهای خاورمیانه، اسرائیل اکنون از سایه ایران در لبنان نیز در قالب یک سفر دیپلماتیک در هراس است و داستان سرایی همچون فروش اسلحه ایرانی به لبنان و یا پرتاب سنگ توسط رئیس حمهور ایران به اسرائیل را خبرسازی می نماید.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
شلوغش نکنيد خيلي جوگير شديد
Iran, Islamic Republic of
من هم اين همزماني را به صورت آشكار ديدم اما ما چرا جنبه خب قضيه رو نبينيم سفر دكتر ابعاد منطقه اي داشت اما مساله شيلي جهاني بود همزمان پخش كردن اين دو موضوع تو چند تا شبكه نشون مي ده خبر سفر دكتر به همون اندازه مهم بوده و به خبر ابعاد جهاني داد.