شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
برد قطر برابر چین، برتری پرگل ازبکستان بر بحرین و شکست استرالیا از اردن

نتایج کامل مقدماتی جام جهانی در آسیا

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب: 448991
در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی فوتبال ترکمنستان با نتیجه ۲ بر یک از سد هند گذشت و اردن در دیداری جالب، استرالیا را شکست داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دیدار تیم‌های هم گروه ایران در این بازی‌ها با نتیجه ۲ بر یک به سود ترکمنستان به پایان رسید. ترکمن‌ها در این بازی هند را شکست دادند.

به این ترتیب ترکمنستان ۴ امتیازی شد ولی در رده چهارم گروه باقی ماند. هند هم کماکان بدون امتیاز در رده آخر گروه قرار دارد.

نتایج دیدارهای سایر گروه‌ها به این شرح است:

در گروه A دیدار تیم‌های تیمور شرقی و فلسطین به تساوی یک بر یک انجامید. عربستان و امارات نیز در این گروه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز با نتیجه ۲ بر یک به سود عربستان به پایان رسید.

در گروه B تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید. همچنین در دیداری جالب و جذاب، اردن با ۲ گل استرالیا را شکست داد.

گروه C؛ در این گروه مالدیو با نتیجه ۴ بر ۳ بوتان را شکست داد و دیدار تیم‌های قطر و چین نیز با یک گل به سود قطر به پایان رسید.

در گروه E سنگاپور با یک گل افغانستان را برد و ژاپن ۳ بر صفر سوریه را شکست داد.

در گروه F دیدار تیم‌های عراق و ویتنام به تساوی یک بر یک انجامید.

گروه G؛ در این گروه لبنان با دو گل از سد میانمار گذشت و کره‌جنوبی یک بر صفر از سد کویت گذشت.

در گروه H نیز کره‌شمالی و فیلیپین به تساوی بدون گل دست یافتند و دیدار بحرین و ازبکستان هم با برتری ۴ بر صفر ازبک‌ها به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *