جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۳

پاداش نقدی برای ۲ بانوی تیرانداز+عکس

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 438695
دو ملی‌پوش تیم تیراندازی بانوان کشورمان که موفق به کسب دو سهمیه المپیک شده بودند، در بازگشت به تهران پاداش نقدی خود را از رئیس کمیته ملی المپیک دریافت کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دو ملی‌پوش تیم تیراندازی بانوان کشورمان که موفق به کسب دو سهمیه المپیک شده بودند، در بازگشت به تهران پاداش نقدی خود را از رئیس کمیته ملی المپیک دریافت کردند.

به گزارش سایت کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان که ساعت ۲۳:۳۰ دیشب وارد تهران شده بودند، ضمن آرزوی موفقیت برای مجموعه زحمتکش فدراسیون گفت: برای جامعه ورزش کشورمان و مردم جای بسی خوشحالی است که دو نفر از بانوان کشورمان در رقابت‌های جهانی با شایستگی ضمن کسب مدال موفق به اخذ دو سهمیه المپیک ریو شدند تا تعداد سهمیه‌های المپیکی بانوان ما به عدد ۳ برسد.


وی ادامه داد: بدون تردید این موفقیت در سایه برنامه‌ریزی خوب و حمایت‌های همه جانبه فدراسیون به‌ دست آمد تا ضمن حضور در فرودگاه و استقبال از این عزیزان تا عرق‌شان خشک نشده جوایز نقدی اهدایی کمیته ملی المپیک را به سهمیه بگیران و کادر فنی آنها اهدا کنیم تا به‌نوعی ضمن قدردانی از کادر فنی و ملی‌پوشان انگیزه‌ای برای دیگر ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های کسب سهمیه باشد.

تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان شب گذشته به همراه لازلو مربی خود پس از ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و رفیعی‌نیا نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی قرار گرفتند.
برچسب ها: هاشمی ، پاداش نقدی ، بانوی تیرانداز ، المپیکی ، فرودگاه ، عکس
ایمیل مستقیم: info@fardanews.com
شماره پیامک: ۳۰۰۰۷۰۸۷
Bookmark and Share
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این تشویق ها مایه دور شدن بانوان از وظیفه اصلی شان میشود که همسرداری و فرزندپروری و حفظ کیان خانواده است. ورزش حرفه ای مفسده دارد برادر من. حالا روشنفکرها ناراحت نشوند یکهو! من گفتم ورزش حرفه ای.
هادی
کشور ما که یکی از قوی ترین تولیدکننده های تسلیحات است و یکی از امنیتی ترین کشورهای دنیا هستیم و سفارش پیامبر به ورزش تیراندازی یک از بزرگترین دستورات ورزشی ما است پس چگونه است که ما در رشته تیراندازی خفیف فشنگ نداریم؟ اجازه واردات به هر دلیلی نیس و تولید داخل هم نداریم. مسئولین در چه توهم توطئه ای به سر می برند که ما نمیتوانیم در مسابقات خودی نشان دهیم. اگر مسئولین امنیتی ما ترسی دارند از عدم قانون پذیری و ایجاد راه کارهای قانونی است ولی متاسفانه این دوستان صورت مسئله را پاک می کنند در حالی که این فشنگ ها دیگر جزو کالیبرهای نظامی نیست ولی اگر شما اراده کنید فشنگ نظامی تهیه کنید از راه قانونی و غیر قانونی به وفور یافت می شود پس این چه حساب و کتابی است که مسئولین امنیتی دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکر از مسئولان.
پاداش رو نباید با تاخیر داد وگرنه شیرینی و لذتی نداره.
این درسته.