جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حمله ناکام داعش به حماه در سوریه

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 458693
نیروهای ارتش سوریه تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به حومه شمالی حماه را منهدم و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد ساختند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خبر داد، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد که یگانهای ارتش و نیروهای مسلح این کشور تلاش گروههای تروریستی برای نفوذ و تجاوز به شهرک "معان" و مناطق نظامی در "زلین"، "الزلابیات"، تپه "بزام"، و تپه "البویضه" در حومه شمالی حماه واقع در مرکز سوریه را خنثی کردند.

وی افزود که در پی عملیات دفاعی ارتش سوریه، خسارتهای سنگینی به تروریستها و تجهیزات آنها وارد آمد و دو خودروی زرهی و مجهز به سلاح تروریستها نیز توسط نیروهای ارتش سوریه مصادره شد.

این منبع در ادامه گفت که نیروی هوایی ارتش سوریه مقرها و دژهای دفاعی گروهای تروریستی در "رسم العبد"، "حمیمه کبیره و حمیمه صغیره"، "اللطامنه"، "لطمین" و غرب "معان" در حومه های حلب و حماه را منهدم کردند.

به گفته این منبع نظامی سوریه، نیروی هوایی ارتش عربی سوریه همچنین مراکز تجمع گروههای تکفیری تروریستی در اطراف "بیارات" و "تیر معله" در حومه حمص واقع در غرب این کشور را منهدم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *