جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

بارسا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب: 273193
بارسلونا با قبول شکست ۲ بر صفر مقابل میلان در دور رفت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، میلان در ورزشگاه خانگی‌ خود سن سیرو برابر بارسلونا به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و با دو گل به پیروزی رسید. بواتنگ و مونتاری گل‌های قرمز و مشکی‌پوشان را به ثمر رساندند.

در این دیدار دو تیم در نیمه نخست بازی کم افت و خیزی را ارائه دادند. اولین موقعیت جدی مسابقه را کوین پرنس بواتنگ در دقیقه ۱۵ به وجود آورد و ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت . ۴ دقیقه بعد ژاوی از پشت محوطه جریمه شوت زیبایی به سمت دروازه میلان زد که آبیاتی آن را به خوبی مهار کرد. در ادامه تیم بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست از دفاع فشرده میلان رد شود و موقعیت گل ایجاد کند تا نیمه نخست مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.در نیمه نخست میلان دفاع چندلایه را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشت تا بارسلونا در شب کم فروغ مسی و ژاوی حتی صاحب یک فرصت گلزنی نیز نشود.

در نیمه دوم بارسلونا مجددا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما میلان در دقیقه ۵۵ با گل کوین پرنس بواتنگ غنایی موفق شد به گل نخست خود برسد تا میلان از اندک موقعیت گل خود در این دیدار به گل برسد. اعتراض شدید بازیکنان بارسلونا به صحنه مشکوک برخورد توپ با دست زاباتا به جایی نرسید و تنها یک اخطار برای پیکه به دنبال داشت. بعد از این گل بازی هیجان بیشتری به خود گرفت. هر چند دو تیم در خلق موقعیت عاجز بودند اما اندرس اینیستا می توانست در دقیقه ۷۵ امید را به اردوی آبی و اناری ها برگرداند اما شوت سرکش او با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰ برخلاف روند بازی میلان با شوت سولی مونتاری روی پاس الشعراوی آب سردی به پیکره بارسلونا ریخت و اختلاف را به دو گل رساند. در ادامه بارسلونا سراپا حمله شد دقیقه ۸۶ ضربه سر پویول از روی کرنر ژاوی با اختلاف کمی به بیرون رفت تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

در دیگر دیدار این مرحله گالاتاسرای در استانبول به مصاف شالکه رفت که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار بوراک ییلماز که این فصل همراه کریستیانو رونالدو آقای گل مشترک لیگ قهرمانان است، در دقیقه ۱۳ میزبان را پیش انداخت اما مهمان در آخرین دقیقه نیمه نخست با گل جرمن جونس کار را به تساوی کشاند تا میزبان که از دیدیه دروگبا و وزلی اسنایدر سوت می برد نتواند در خانه به پیروزی برسد.

* تابلوی نتایج

میلان ۲ – بارسلونا ۰ (بواتنگ ۵۷، مونتاری ۸۱)

گالاتاسرای ۱ –شالکه ۱ (ایلماز ۱۳، جونز ۴۵)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *