پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

چگونگی قتل خواهر زاده میرحسین در اغتشاشات یکشنبه

يکشنبه ۶ دی ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 85389

به گزارش جهان، در حالی که پیش از این همه شواهد از برنامه ریزی قبلی برای کشته سازی مردم توسط اغتشاش گران و انتساب آن به دولت خبر می داد، و در حالی که نیروهای انتظامی در جریان اغتشاشات امروز از هیچ سلاح گرمی استفاده نکردند، شیوه اطلاع رسانی رسانه های جریان موسوم به سبز و همراهی آنان با رسانه های غربی مانند BBC در انتشار اخبار جهت دار قابل تامل است.

بنابراین گزارش، این رسانه ها با وجود اینکه درگیریها در نقاط مختلفی از شهر قرار داشت بدون داشتن خبرنگار رسمی بلافاصله با اعلام دقیق تعداد کشته شده ها زودتر از همه رسانه های داخلی نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کردند که این موضوع در جای خود بسیار جالب توجه است.

با این حال اخبار اولیه خبرنگار جهان حاکی از آنست که از چهار نفر کشته شده امروز دو نفر با ماشین زیر گرفته شده اند، یک نفر از بالای پل به پائین انداخته شده و یک نفر با شلیک گلوله به مانند قضیه مشکوک ندا آقا سلطان با اسلحه غیر سازمانی کشته شده است.

گفته می شود برخی از قاتلین شناسایی شده اند.

اما با وجود استفاده نکردن پلیس از اسلحه گرم، شخصی به نام سید علی موسوی که گفته می شود خواهرزاده میرحسین موسوی است، در محدوده چهارراه کالج در کنار یکی از مراکز تجمع اغتشاشگران مورد هدف گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده است. 

هنوز از هویت ضارب وی خبری در دست نیست اما گفته می شود بیش از ده نفر از اعضای کددار سازمان منافقین در اغتشاشات امروز بازداشت شده اند. 

یک سایت نزدیک به اصلاح طلبان نوشت:

 علی موسوی که سی و پنج سال داشت ، در حوالی میدان انقلاب ، در حالی که در میان معترضان عاشورا حضور یافته بود ، از ناحیه قلب مورد هدف قرار گرفت و اندکی پس از انتقال به بیمارستان سینا ، جان باخت.

ماهیت فرد شلیک کننده به علی موسوی ، که صاحب دو فرزند است ، هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد قتل وی به صورتی هدفمند و به منظور دامن زدن به ناآرامی ها و تشنجات بیشتر در روزهای آینده صورت پذیرفته باشد.

پیش از این نیز مسئولین امنیتی کشور در جریان روزهای منتهی به 16 آذر از دستگیری برخی تیم های ترور که با هدف قتل و ایجاد درگیری سیاسی سازماندهی شده بودند خبر دادند.

لازم به ذکر است سردار رادان پس از انتشار این خبر در مصاحبه با واحد مرکزی خبر محتوای خبر جهان نيوز را تائیدکرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
وقاحت را به حد اعلی رسوندید
تا به حال قومی به وقاحت شما ندیده بودم.اون منافقین نامرد هم دستشون با شما تویه کاسست.میخواین با این تهدید ها سید از راهش منصرف کنید.سید منصرف کردید.با ملت چکار میکنید
تا دیر نشده به راه ملت بازگردید
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که قتل به چه منظوری صورت گرفته است. تاسف آور آنکه شورشیان سبز از این اقدام ابراز خوشحالی کرده اند. برای نمونه این کامنت را در یکی از سایت هایشان گذاشته اند:
"چه کار خوبی . . . بالاخره موسوی یاد می گیره بیاد تو صحنه، این خیلی به نفع جنبشه؛؛ کاشکی خود میرحسین را بزنن که بیشتر به نفع ما بشه"
این نظر در لینک http://tourjan.com/?p=1584 و در جواب کامنت شماره 9 به انگلیسی نوشته شده است.
به خوبی مشخص است که هدف منافقین قتل و بهره کشی از موسوی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
خائنین به وطن را رسوا کنید
Iran, Islamic Republic of
اغتشاشات به پیراهن عثمان نیاز دارد
اصلاح طلبان به خون
Iran, Islamic Republic of
اين آدمها كه اغتشاش ميكنند هيچ وقت به جايي نميرسند چون اهدافشون پوچ و بي معني است فقط وطن فروشي مي كنند.