جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تحرکات "جاسبی" در پرونده دانشگاه آزاد

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 373192
سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: اعضای کمیسیون آموزش از برخی حرکات مشکوک از طرف جاسبی جهت تاثیر بر نظر نمایندگان در تفحص از دانشگاه آزاد گلایه دارند.
به گزارش جهان، رضا صابری سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مباحثی درخصوص لابی‌های جاسبی و میرزاده به منظور رای نیاوردن گزارش تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش مجلس، گفت: این مسئله را درباره آقای میرزاده تایید نمی‌کنم. به این دلیل که وی مسیر قانونی خود را در جریان تحقیق و تفحص طی کرد و اطلاعاتی را که داشت در اختیار هیئت تفحص‌کننده قرار داد.

وی ادامه داد: شائبه‌هایی از طرف آقای جاسبی وجود داشت و از سوی وی تماس‌هایی با نمایندگان گرفته می‌شد، البته این‌طور می‌گفتند که به دنبال این هستیم اطلاعات خود را به اعضای کمیسیون منتقل کنیم، در حالی که راه صحیح و درست آن حضور در کمیسیون و ارائه گزارش مکتوب بود.

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تصریح کرد: برخی از نمایندگان از این موضوع گلایه داشتند که چرا برخی حرکات مشکوک برای تاثیر بر رای نمایندگان صورت می‌پذیرد.

صابری ابراز امیدواری کرد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته آینده نظر نهایی خود را درباره گزارش تفحص از دانشگاه آزاد اعلام کند و گفت: اگر گزارش در کمیسیون رای بیاورد، به صحن علنی ارجاع می‌شود؛ شرط قرائت گزارش تفحص از دانشگاه آزاد، رای کمیسیون است.

وی با بیان اینکه ضرورتی نمی‌بینیم به جاسبی درمورد انجام لابی‌ها تذکر دهیم، اظهار داشت: دیگر در مرحله‌ای هستیم که کار خود را انجام داده‌ایم و به کمیسیون ارائه کردیم و در حال حاضر کمیسیون باید وظیفه خود را انجام دهد و به محضی که کمیسیون رای داد، تحقیق و تفحص علنی می‌شود و هر چه بخواهد گفته شود، حالت رسمی دارد.

سخنگوی هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در خصوص اینکه نظرش درباره رای آوردن و یا نیاوردن گزارش تفحص در کمیسیون آموزش چیست؟ تاکید کرد: با اطمینان می‌گویم گزارش تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون رای می‌آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *