جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

توصیف "ارتش سوریه "از زبان بشار اسد

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 423998
بشار اسد ضمن تقدیر از سربازان ارتش سوریه که در بیمارستان جسرالشغور محاصره بودند، تاکید کرد: مهمترین چیزی که ما به آن فکر می‌کنیم حمایت از سربازان ارتش و نیروهای دفاع مردمی است.
توصیف "ارتش سوریه "از زبان بشار اسد
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، شبکه خبری المیادین گزارش داد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در تماسی با فرمانده گروه "قهرمانان بیمارستان جسرالشغور" گفت: شما با قهرمانی‌هایتان نماینده تمامی سربازان ارتش سوریه هستید.

شما مقاومت کردید چرا که شکست و تسلیم شدن را نمی‌شناسید.

وی ضمن تقدیر از سربازان ارتش سوریه که در بیمارستان جسر الشغور واقع در ریف ادلب محاصره بودند، تاکید کرد: اعتماد و اطمینان سربازان به همرزمانشان در ارتش سوریه که برای شکستن محاصره آنها آمده بودند، بیانگر ماهیت این ارتش و اعتماد آن به نیروهای خود و قهرمانی‌های آنهاست.

بشار اسد تاکید کرد: مهمترین چیزی که ما همواره به آن فکر می‌کنیم و برای حفظ آن تلاش می‌کنیم حفظ جان سربازان ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی بوده و خواهد بود.

وی فرمانده قهرمانان بیمارستان جسرالشغور را مورد خطاب قرار داده و گفت: شما با قهرمانی خود زیباترین پیروزی‌ها را رقم زدید و کمک شما به همرزمانتان که در میدان جنگ زخمی شده بودند به جهان نشان می‌دهد که اخلاق و اصول ارتش سوریه چه اخلاق و اصولی است.

بشار اسد برای شهدای بیمارستان جسرالشغور و تمامی شهدای ارتش سوریه و کسانی که از خاک این کشور دفاع می‌کنند آمرزش طلب کرد.

فرمانده قهرمانان بیمارستان جسرالشغور نیز از بشار اسد قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *