جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۰
با توجه به اعترافات ريگي

احتمال دخالت مستقيم آمريكا در حادثه زاهدان

جمعه ۲۵ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب: 124990
مسئول اداره سياسي سپاه با اشاره به حادثه تروريستي زاهدان گفت: با توجه به اعترافات ريگي نمي‌‌توان در دخالت مستقيم امريكا، صهيونيست‌ها و برخي كشورهاي غربي در حادثه انفجار مسجد جامع زاهدان ترديد داشت.
 يدالله جواني مسئول اداره سياسي پاسداران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه تروريستي مسجد جامع زاهدان ضمن تسليت به همه مردم مسلمان ايران اظهار داشت: متأسفانه حادثه تروريستي زاهدان منجر به شهادت برخي از هموطنان در ميلاد امام حسين (ع) و موجب نگراني شد. 

وي با اشاره به دستگيري و اعدام عبدالمالك ريگي گفت: اعترافات عبدالمالك ريگي ثابت مي‌كند كه در حادثه تروريستي شب گذشته زاهدان امريكا، صهيونيست‌ها و برخي از كشورهاي اروپايي دخالت مستقيم دارند چرا كه ريگي در اعترافات خود به خواسته آمريكا مبني بر بمب‌گذاري در مناطق ايران اشاره كرده بود.
مسئول سياسي سپاه پاسداران در ادامه با بيان اينكه گروه‌هاي وابسته به آمريكا و صهيونيست‌ها با بمب‌گذاري در مناطق مختلف به دنبال اختلاف افكني بين شيعه و سني هستند، افزود: دشمنان ملت ايران با اجير كردن برخي افراد تلاش مي‌كنند تا زمينه اختلاف و تشنج را ميان شيعه و سني بوجود بياورند. 

جواني افزود: بعيد است كسي درخصوص اينكه سرويس‌هاي بيگانه و عوامل آمريكا در حادثه شب گذشته زاهدان دست دارند ترديد داشته باشد چرا كه همه مردم ايران به رفتار سي ساله آمريكا در قبال ملت آگاه هستند.
وي با بيان اينكه به بركت خون شهداي حادثه تروريستي زاهدان اتحاد شيعه و سني بيشتر از گذشته خواهد شد، خاطرنشان كرد: در طول سال‌هاي گذشته ثابت شده است كه هر حركت تروريستي كه از سوي امريكا براي اختلاف‌افكني بين شيعه و سني صورت گرفته موفقيت آميز نبوده است و بر همين اساس بايد گفت كه آمريكا نمي‌تواند با بمب‌گذاري در مناطق شيعه و سني نشين اتحاد مسلمانان را به خطر بياندازد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مولوي هاي زاهدان و سيستان هم در اين جنايات شريك و ... جوانان سني هستند.
اين انتقام امريكا از مردم و دولت ايران به خاطر شكست در قضيه شهرام اميري بود و نيزمنحرف كردن توجه مردم دنيا از اين ادم ريايي و پيروزي ايران در ان.......مرگ بر امريكا ي جاني و پليد
Iran, Islamic Republic of
اسراییل به کشتی های کمک رسانی به غزه حمله کرد و وقتی که دنیا علیه اسراییل شد آمریکا عجولانه قطعنامه صادر کرد.افشاگریهای شهرام امیری رسوایی بزرگی برای آمریکا و نوکر منطقه ایش عربستان به بار آورد و افکار مسلمانان را به رذالت این دو رژیم معطوف کرد عوامل آمریکا به دستور مستقیم این شیطان بزرگ بمب گذاری کردند تا خط خبری از رسوایی آمریکا به سوی انفجار مسجدی در زاهدان و شیعه و سنی معطوف گردد. مرگ بر شیطان بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم کامنتی که پیرامون "مولوی های زاهدان" هست را حذف کنید...
اولین هدف در عملیات های تروریستی در زاهدان تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است..
Czech Republic
انتقام انتقام انتقام انتقام
Iran, Islamic Republic of
به عراق كه به بهانه آوردن دموكراسي و داشتن سلاحهاي كشتار جمعي حمله كردن به افغنستان كه ميخواست دوكراسي بيارن كه جان خودشون آوردنم اونم چه جور از نوع زندان بگرامش حالا دارن نا امني تو ايران ايجاد ميكنن تا يه بهانه جديدي بتراشن خدا لعنتشون كنه
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا ...
شیعیان علی بن ابی طالب (علیه السلام)باید انتقام خون این مردم بیگناه را از این معاویه صفتان روزگار بگیرند.
Kuwait
بدون شک آمریکای جنایتکار دراین جنایت دست دارد.به زمان حادثه توجه کنید.درست همزمان با ورود شهرام امیری یکی از فرزندان وطن است که توسط آمریکایی هاربوده شده بود.آنها میخواهند افشاگریهای امیری علیه خودراتحت الشعاع این انفجارهاقراردهند.
Iran, Islamic Republic of
بوی گندشون همه جا باید بیاد.ازچیزی که مطمئنم اینه که یک روزی بالاخره ماشمارومجازات خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
بهترين نتيجه ي اين حركات وحشيانه ، تفرقه است كه مردم بايستي هوشيار باشند تا افرادي در جهت به نتيجه رساندن اين سياست ، اقدامات يا موضع گيريهايي نيز خواهند كرد .