جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۴

من مجری تصمیمات هیئت‌موسس و امنا بودم

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 364192
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: جاسبی در این کمیسیون گفت که هیئت‌امنا و هیئت موسس در دانشگاه آزاد تصمیم‌گیر بوده‌اند و وی تنها مجری تصمیمات آنها بوده است.
من مجری تصمیمات هیئت‌موسس و امنا بودم
به گزارش جهان، قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حضور روسای اسبق و سابق دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون آموزش، گفت: براساس قانون پس از آماده شدن گزارش اولیه تحقیق و تفحص از هر دستگاهی، این گزارش به مسئولان آن ارائه و از آنها خواسته می‌شود تا اگر دفاعیات و یا توضیحاتی دارند، ارائه کنند و در صورت لزوم در یک جلسه حضوری برخی مسائل را بیان کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس، فرهاد دانشجو و عبدالله جاسبی روسای سابق و اسبق دانشگاه آزاد شرکت کردند و به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها حمید میرزاده رئیس فعلی این دانشگاه نتوانست در جلسه شرکت کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش خاطرنشان کرد: در این جلسه امروز دانشجو و جاسبی در خصوص گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد توضیحاتی دادند و بنا شد مستنداتی هم به کمیسیون ارسال کنند و اعضای کمیسیون نیز سوالاتی را در زمینه گزارش تحقیق و تفحص از آنها مطرح کردند.

جعفری با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص در بیش از ۱۴۰ صفحه به روسای فعلی، سابق و اسبق دانشگاه آزاد ارائه شده بود، گفت: طبق قانون قبل از قرائت گزارش در صحن مجلس نمی‌توان از جزئیات جلسه حرفی زد.

وی تصریح کرد: تنها یک نکته در سخنان عبدالله جاسبی بود که وی در پاسخ به سوالات اعضای کمیسیون گفت در دانشگاه آزاد تصمیم‌گیر نبوده و هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد تصمیم‌گیر اصلی در این دانشگاه بودند و وی تنها یک رای داشته است. جاسبی گفت که تنها مجری تصمیمات هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد بوده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش خاطرنشان کرد: عبدالله جاسبی دفاعیات خود را بعد از گذشت ۱۵ روز آخر وقت روز گذشته به کمیسیون ارسال کرد که صبح امروز به دست اعضای کمیسیون رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشگاه آزاد یک دانشگاه خانوادگی است ولی از بیت المال استفاده می کند. ... و مکان دانشگاه آزاد از بیت المال است. و ملت دیدند که اولین رئیس دانشگاه آزاد بعد از 27 سال آنهم با غر زدنها تغییر کرد شما حساب کنید در عرض این 27 سال ایران چند رئیس جمهور عوض کرد؟؟ و دومین رئیس دانشگاه آزاد بعد از 18 ماه تعویض شد به بهانه اینکه رئیس جمهور عوض شده رئیس دانشگاه آزاد هم باید عوض شود. علنا نشان دادند که این مکان خانوادگی است و بین خودشان تقسیم می شود ولی از پول بیت المال مکان دانشگاه آزاد را درست کردند. خدایا خودت شاهد باش به اسم مسلمانی چه ضربه ای به بیت المال می زنند. یا حق و یا حقیقت
United States
نه بابا !!! کسی 20 سال رئیس دانشگاه آزاد باشد بعد ادعا کند که یک مجری بوده ؟
حالا مجری کی بودی ؟ حاجی خاطره و آل ایشون ؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان هر وقت زیر سوال بروند وپاسخی لازم باشد ونتوانند دلایل کافی ارائه نمایند خود را مجری تلقی نموده وفرافکنی می کنند وبارها هم جواب داده است. اما این تحقیق وتفحص موضوع حساب وکتاب وقرار گرفتن در پیشگاه عدالت ومنصب قضائی است.ولازم است.به سمت کشف حقیقت رفت و خود را ازعذاب وجدان نجات داد. شما بعنوان مجری نباید اشتباه عمل می کردید جناب دکتر جاسبی مدیر ومدبر که نفرین تمام کارکنان دانشگاه آزاد وخانواده هایشان همیشه بدرقه راهت باشد که چنین در فلاکت وبدبختی زندگی میکنند؟؟....
عباد
Iran, Islamic Republic of
آقای جاسبی شما دیکتاتور مآبانه در دانشگاه حکومت کردید با ایما و اشاره سر و گردن دستورات و اوامر صادر میفرمودید و با یک تلفن صدها میلیون پول از واحدی به واحدی دیگر جابجا میکردید آیا این رفتارها را هیئت امنا بر شما تکلیف کردند ؟؟؟ برادر من قیامت واقعیت دارد و نزدیک است برای حق الناس ها از درگاه خدا توبه کن وقت کم است به موی سفیدت نگاهی داشته باش!