پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴۷
۱۱۹
حزب الله انتقام گرفت؛

عملیات پیچیده اما کوتاه مقاومت علیه اسرائیل/ هلاکت ۱۷ نظامی، ده‌ها زخمی و یک اسیر+فیلم

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 404395
در پی عملیات پیچیده مقاومت لبنان علیه یک کاروان نظامیان صهیونیست در مرز با لبنان، دست کم ۱۷ تن کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند . در این عملیات دست کم ۹ دستگاه خودروی نظامی این رژیم منهدم شد.
عملیات پیچیده اما کوتاه مقاومت علیه اسرائیل/ هلاکت ۱۷ نظامی، ده‌ها زخمی و یک اسیر+فیلم
به گزارش جهان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در پی عملیات پیچیده امنیتی مقاومت لبنان علیه یک کاروان نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی، دست کم ۱۷صهیونیست کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند . در این حمله ۹ دستگاه خودروی نظامی این رژیم کاملا منهدم شد.

حزب الله لبنان مسئولیت عملیات امروز را بر عهده گرفت

 
حزب الله لبنان با صدور بیانیه شماره یک خود، مسئولیت این عملیات را که در آن تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیدند، به عهده گرفت.
 
مقاومت لبنان اعلام کرد که "گروه شهدای قنطیره" ساعت ۱۱:۳۰ صبح بامداد امروز یک کاروان نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند.
 
در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره که به شهادت ۶ تن از رزمندگان مقاومت انجامید، مرزهای لبنان و سوریه با فلسطین اشغالی ناامن شد.

درخواست از شهرک نشینان


بر اساس این گزارش، در پی این عملیات پیچیده مقاومت، رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان این رژیم در مناطق المطله، اصبع الجلیل و مناطق نزدیک به محل وقوع این انفجار خواسته است که در محل سکونت خود باقی بمانند.


بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیست، یک خودروی نظامی "هامر" با موشک ضد زره هدف قرار گرفت. ارتش اسرائیل رسما اعلام کرد که یک خودروی نظامی این رژیم با موشک ضد تانک در نزدیک مرزهای با لبنان هدف قرار گرفته است. این رسانه ها همچنین اعلام کردند که آنچه در شمال اسرائیل روی داده است یک عملیات "پیچیده" بوده است.

گلوله باران مناطق مرزی با لبنان

خبرنگار شبکه خبری المیادین از گلوله باران اطراف شهرک کفرشوبا، المجیدیه، مزرعه حلتا در جنوب لبنان توسط توپخانه‌های ارتش اسرائیل خبر داد.

برخی از رسانه از امکان به اسارت گرفته شدن یک نظامی صهیونیست در این حمله گزارش می‌دهند. هنوز این خبر رسما از سوی مقامات اسرائیلی تائید نشده است اما منابع اسرائیلی اخبار منتشر شده درباره به اسارت گرفته شدن نظامیان این رژیم در این حمله را رد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی این حادثه حزب الله را مسئول این عملیات دانست.

روز گذشته نیز در پی انتشار اخباری از شلیک دو راکت از خاک سوریه به فلسطین اشغالی، نظامیان صهیونیست ۲۰ خمپاره به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

المیادین: یک کاروان نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفت

خبرنگار المیادین به نقل از منابع این شبکه گزارش داد که در حمله امروز علی رغم ادعای صهیونیست ها مبنی بر هدف قرار گرفتن یک خودروی نظامی، یک کاروان از نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفته است و بیش از ۱۵ نظامی صهیونیست کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند که در بین نظامیان، افسران ارتش نیز دیده می شود. النشره لبنان گزارش داد که در عملیات حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا ۱۷ صهیونیست به هلاکت رسیدند. رسانه‌های لبنان اعلام کردند یک افسر بلندپایه اسرائیلی در بین کشته شدگان دیده می‌شود.

شبکه خبری المنار اعلام کرد که ۹ دستگاه خودروی اسرائیلی در این عملیات منهدم شده و تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در این عملیات به هلاکت رسیدند.

رسانه‌های صهیونیست به زخمی شدن ۶ نظامی اذعان کردند

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که ۶ نفر زخمی شدند و حال چهار نفر خیلی وخیم است و ۵ نفر هم وضعیت نسبتا وخیمی دارند. روزنامه صهیونیستی یدیعوت گزارش داد که نیروهای حزب الله یک کمین را کار گذاشته بودند که یک خودروی نظامی اسرائیلی در آن به دام افتاد و در پی آن هدف حمله راکتی حزب الله قرار گرفت. رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که تخلیه نظامیان زخمی شده از محل این حمله همچنان ادامه دارد.

دستور سانسور آمار تلفات و مجروحان عملیات

رادیو ارتش اسرائیل به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی احتمال داده عملیات هدف قرار دادن یک گشتی ارتش اسرائیل در مرزهای با لبنان از طریق تونل های موجود در منطقه صورت گرفته باشد. رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که بخش نظارت ارتش اسرائیل انتشار تعداد زخمی های ارتش این رژیم را ممنوع اعلام کرده است.

هدف قرار گرفتن تیپ گولانی اسرائیل

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیلی، حمله حزب الله گردان "تسبار" از تیپ گولانی از از زبده ترین عناصر این رژیم تشکیل شده است، را هدف قرار داده است.

مسدود کردن راههای ارتباطی به شمال فلسطین اشغالی

اسرائیل در پی این حمله اقدام به مسدود کردن راههای ارتباطی شمالی از منطقه کریات شمونه به سمت شمال و غرب کرده است. رسانه های اسرائیلی همچنین اعلام کردند که در پی اصابت موشک یک منزل واقع در شهرک های صهیونیست نشین آسیب دیده است و ارتش نیز از ساکنان خواست که به محل حادثه نزدیک نشوند.

فراخوانی نیروهای ویژه

در این عملیات، ارتش اسرائیل نیروهای ویژه و ذخیره خود را فرا خوانده است. و شمال سرزمین های اشغالی را منطقه نظامی اعلام کرد. "بنی گانتس" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز در حال بررسی اوضاع است. آسوشیتدپرس گزارش داد که رژیم صهیونیستی با ۲۵ خمپاره مناطقی را در خاک لبنان هدف قرار داده است.

جلسه اضطراری ارتش رژیم صهیونیستی

در این عملیات، ارتش رژیم صهیونیستی برای بررسی این حادثه جلسه اضطراری برگزار کرد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای انجام مشورت‌های امنیتی به ساختمان وزارت امنیت این رژیم رفت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این حمله گفت که پیشنهاد می‌کنم که ما را امتحان نکنید. وی ادعای کرد که اسرائیل با قدرت به این عملیات پاسخ خواهد داد.

تعطیلی فرودگاه حیفا و روش بینا

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند فرودگاه های "حیفا" و "روش بینا" به دلیل اوضاع امنیتی شمال سرزمین‌های اشغالی تعطیل شدند.

کشته شدن افسربلندپایه ارتش اسرئیل

شبکه تلویزیونی الحدث در خبر فوری گزارش داد: یک افسر بلندپایه ارتش اسرائیل از جمله نظامیان این رژیم است که در عملیات بزرگ امروز حزب الله در مزارع اشغالی شبعا به هلاکت رسید.

تداوم درگیری در مناطق مرزی با لبنان/ پرواز گسترده جنگنده های صهیونیست


برخی از رسانه‌های منطقه از ادامه درگیری بین نیروهای مقاومت و اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا خبر می‌‌دهند. رسانه‌های اسرائیلی همچنین از شلیک مجدد خمپاره از خاک لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.هواپیماهای جنگی اسرائیلی نیز به طور گسترده در مناطق العرقوب، مزارع شبعا، حاصیبا و بقاع غربی به پرواز در آمدند.

حمله جدید به پایگاه نظامی صهیونیست در مزارع شبعا

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که یکی از پایگاههای نظامی این رژیم در مزارع شبعا هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

درخواست اسرائیل از نیروهای یونیفل


رژیم صهیونیستی از از نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل" یونیفل" خواست که در مواضع خود باقی بمانند.

تماس‌ها بین طرف لبنانی و یونیفل برای توافق بر سر آتش بس


منابع امنیتی لبنان در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین از تماس‌ها بین طرف لبنانی و یونیفل برای توافق بر سر آتش بس خبر دادند.

خبرگزاری لبنان از اسارت یک نظامی صهیونیست خبر داد

خبرگزاری رسمی لبنان از اسارت یک نظامی صهیونیست‌ در جریان حمله راکتی حزب الله لبنان به کاروان خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

برخی دیگر از رسانه‌های لبنانی از جمله وبگاه خبری ۱۴ مارس و روزنامه الجمهوریه از به اسارت گرفتن یک نظامی صهیونیست خبر داده‌اند ولی خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات اسرائیلی این خبر را نفی کرد.

رئیس ستاد ارتش اسرائیل: شهرک نشینان به منازل خود بازگردند


رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز از شهرک نشینان خواست که به منازل خود باز گردند ولی در عین حال توصیه کرد که مراقب اوضاع باشند.

حزب الله در جولان پایگاه نسازد تا جواب ندهیم


خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اسرائیل از طریق برخی کانال‌های ارتباطی خود خواستار عدم ساخت پایگاههای مقاومت در جولان در ازای عدم ورود به جنگ شده است.

در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره که به شهادت ۶ تن از رزمندگان مقاومت انجامید، مرزهای لبنان و سوریه با فلسطین اشغالی ناامن شد.
منبع: تسنیم، فارس و واحد مرکزی خبر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جسین
Netherlands
الله اکبر
برای پیروزی اسلام صلوات
خدایا شکرت ای پروردگاربزرگ شکرت ممنونم خدا وای که چقدرشادم
حسین
از خوشحالی نمی دونم چیکار کنم
الله اکــــــــــــــــــــبر
خامنه ای رهــــــــــبر

یعنی میشه راه شهادت دوباره باز بشه؟!!!
يعني ميشه دوباره شربت شهادت نوشيد؟
درود بر شرف سید حسن نصرالله
خیلی خوشحال هستیم از عملیات رزمندگان شجاع حزب الله ،اما باید انتقام سردار ایرانی توسط سپاه و رزمندگان ایرانی مستقیم گرفته شود. انشاالله
ak
United States
اگر پاسخ مستقیم باشه که تلاویو گورستان خواهد شد....
راه شهادت باز است
حااااامد اصلاح طلب
باز جنگ جنگ! ....
چیه شما ناراحتی از سوراخ موش بیرون نیا
شما از نظراتت معلومه که ترسو هستید آقا حااااااااااامد
ak
United States
جنگ هیچگاه خوب نیست...شما خیلی تند رو هستی...تا به حال جنگ در خانه ی همسایه بوده که شما با این حالت دربارش صحبت میکنید.....
حاااامد اصلاح طلب
چرا بقیه کامنت رو پاک کردی جهان نیوز محترم؟! اینه ازادی بیان!!!!
حااااامد اصلا طلب
فردا ....روانه لبنان می شود.....!
جرأت دارید پاک کنید جهان نیوز!
حزب الله
تو از آن دسته آدمایی هستی که اگر دشمن به پشت درب خانه ات بیاید ،آن را دو دستی تقدیم می کنی که نکنه باعث شود خون از دماغت بیاید!!!!
زارع
نترس حامد جان ! هم کیشان شما 10 سال از زمین هوا ودریا این کشور هدف قرارگرفت همینطور نق زدند اما امام که قطع نامه راپذیرفت اولین طلبکاربازهم شدند که چرا امام پذیرفت باید ... همکیشان شما دربوق وطن پرستی مدمیدند اما در آن ده سال در رفتند ودوران را در کاباره های پاریس گذراندند وبه جاسوسی امورات را گذراندن !!! البته ریشتون رو میگم یه وقت نگید فلان اصلاح طلب هم اینقدر جبهه بوده واکنون هم شورای مشارکت است نه اون تیپ آدمها فریب خورده هستند که شاید خود شما هم از اونا باشید !!! منبنیان گذارانتان را میگم که 17 سال است می گویند اصلاح طلب اصلاح طلبی آخرش هنوزهم برای سمپاتهایی مثل خود شماهم روشن نکرده اند که منظور از اصلاح طلبی چیست ؟ اصلاح اسلام به نفع نظام سلطه واونم با جاسوسی ونوکری و... من خواهش میکنم از بزرگان خود بخواهید شفاف برای مردم با استدلال روشن بگویند منظور از اصلاح طلبی چیست حد اقل برای خود شما بگویند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهادت طلب
فعلا حامد خان جناب عالی از خونه بیرون نیا آخه احتمال داره اخبار جنگ به گوشت برسه سکتة کنی نازنین نترس ما شهادت طلبها خیانت نمی کنیم و تسلیم نمی شویم
آزادی بیان فقط ورد زبان جناب تدبیر و امیده و در اصل در هیچ جا دیده نمیشه ، حالا شمای اصلاح طلب چطور دم از ازادی بیان میزنی؟؟
عمران
ببخشید اشتباهی مثبت دادم
فرامز
حامدجان اسمت رو عوض کن بزار شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی کاملا برازنده توست
ali
حامدخان افسادطلب نگران نباش به توآسيبي نمي رسه
حااااامد
اسمم خوبه، زنده باد ایت الله هاشمی کبیررررر
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
حامد جان نترس اگه اتفاقی بیفتد ما هستیم و نمیگذاریم کسی اذیتت کند.
United States
توهمونجاتوزیرزمینتون بمون سرما نخوری سوزمیاد
مجید مجد
United States
همه می دونند که این اصلاح طلبهای افراطی مثل شما هم ضد حزب الله هم ضد نظام. عملکردشون معلومه.
شعار نه غزه نه لبنان یادمون نرفته هنوز.
یک کم به دست آدمهای معتدلتون نگاه کن و خودت رو با این مواضع نخود هر آشی نکن.
کریمی
سلام خیلی خدا رو شکر که حزب الله موفق شد
بنده خدا خودش گفته اصلاح طلبه دیگه.اصلاح طلبا کلا از جنگ واهمه دارن.اگر آمریکا یا اسراییل حمله کنند سوراخ موش رو به خدا تومن اجاره میکنن
United States
کدوم جنگ نه حالا امثال شما زود میرید جنگ شما از جنگ فقط دنباله منافع و پست مقامهای بعدشین
جنگ اولش سختي داره بعدش شايد پست و مقام
شما و امثال شما كه بدون جنگيدن با گنجيدن و بوسيدن و ليسيدن بيشتر و بهتر به پست و مقام ميرسيد
باز خوبه ما خودمون از دل آتش و خون پست مي كشيم بيرون
خودت برو آمار بگير حتما جنگ نديده ها بيشتر پست گرفتن
Germany
....سوسول فداكارررررر
بی سواد بدون شناسنامه
نه میخوای با این ملعونین کودک کش غاصب بریم پیاده روی!!!!!!!!!!!!!!!
وقتی اونا شهید میکنن شما ساکتی حالا می گی باز جنگ جنگ
چه کم هستند عبرت کننده گان
کاظم
حامد عزیز، اون موقعی که الله دادی و جند تن از حزب الله شهید شدند و تو از این باصطلاح زبردستی اسرائیل کیف کرده بودی چرا آنموقع ناراحت از جنگ نبودی؟
شما نمیخواد نگران باشی. یه عده جونشون رو گذاشتن رفتن جای دیگه با این رژیم کثیف بجنگند تا آب از دل من و تو تکون نخوره ..
بهتره ما نگران همون فیلترینگ فیس بوک باشیم!
karbar
Iran, Islamic Republic of
چشماتو باز کن ما تو دنیایی داریم زندگی میکنیم که هیچ چیزی اروم نیست هیچ کسی هم خوشحال نیست!!
همه جا هم جنگه و دارن میکشن باید ما هم از خودمون دفاع کنیم
این یه اصل هست از اول دنیا تا الان و بعدا
حالا از من گفتن..
من ایرانیم
درود بر حزب الله
مصطفی
درود بر سرباز ولایت سید حسن نصرالله الحمدالله که جواب خون شهیدان را داد.
الیکا
خداوندا سپاس ازتو که به دست برادران حزب الله صهیونیست ها رو به صلابه کشوندی ....
فاروق
Iran, Islamic Republic of
خداوندانتقام شهداراازاین صهیونیستابگیرد
Netherlands
الجزایر تائید کرد
الجزیره یا الجزاير؟ تاييدشون مهمه؟
الجزيره
عادل
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز اصولگرا! کمی به اولیات اخلاق و شریعت ملتزم باشید. آیا تا به حال اتفاق افتاده است که علیه هاشمی و خاتمی و روحانی چیزی ننویسید!!!
علی شهیدی
...
الان اسراییلیای غاصب زخمی شدن، چرا حامیان هاشمی اومدن وسط؟!
عادل جان دلبندم! خوبه وقتی کامنت می ذاری، حداقل تیتر خبر رو بخونی.
انشالله شما کارت فقط کامنت گذاشتن نباشه!
Iran, Islamic Republic of
وای خدای من اینها رو دیگه کجای دلم بذاااااارم؟!!!!!!!!!!!!!
جهان نیوز افراطی ترین سایت وابسته به اصولگراهاست.
از مشخصات بارز این سایت هم سانسور شدید کامنت های مخالفه
بنده خدا احتمالا اشتباهی اومدی می خواستی بری عصر ایران و جاهای دیگه
اینجا که انقدر ازاده نظرات شما تندروهای ضد حزب الله رو راحت منتشر می کنن
همفکر عادل
ظاهرا گیج می زنی چون تیتر مرتب عوض میشه میخواستی راجع به خبر مربوط به بهار عدالتخواهی ... کامنت بذاری ولی اونوگذاشتی تو خبر حمله به صهیونیست ها متوجه گاف شدی یا نه ؟
چه ربطی داشتداشت
Iran, Islamic Republic of
یه کم عادل باش
z
مطمینی حالت بجاست؟ چیزمیز نزدی؟
مگر بین آقایان هاشمی وخاتمی با رژیم صهیونیستی ارتباطی وجود دارد که شما آشفته شده ای؟
علي
Iran, Islamic Republic of
توجه نكرديد.دوستمون عادل باگذاشتن چندتاعلامت تعجب درآخرمتن خواسته اين بزرگان رو در راستاي اهداف اسرائيل اعلام كنه.
خدای این الان این وسط چه ربطی داشت؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
گیج می زنی این چیه؟
کار اینا همینه
الله اکبر
مرگ بر اسراییل
امان از طاغوت
United Kingdom
این که نشد انتقام! باید زد پدرشونو در آورد. خداوکیلی نگید انتقام سردار سپاه ایران این 15 تا بی خاصیت بوده اند. ما از ایران بیش از این انتظار داریم، متناسب با ادعامون باید عمل کنیم.
قريشي
Iran, Islamic Republic of
عجله نكن آقا. اين تازه اولشه.
آسيد حسن،اگه امر بفرماييد منم همين الان حركت ميكنم تا در ركاب باشم. خدا نكهدار حزب الله است.
يا صاحبي،صاحب الزمان.
حسین
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
فان حزب الله هم الغالبون
اشک شوقم دراومد
مرمر خانم
انشالله همیشه تو زندگی اشک شوقت دربیاد نه اشک غم
United States
شهدا انتقامتون رو گرفتیم
نژاد آریایی
هنوز نه

ایرانی جماعت غیرتش اجازه نمیده که جلوی ظالم کوتاه بیاد.
مرگ بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
درود بر حزب الله مرگ بر اسرائیل
درود خدا بر دلاورمردان سپاه اسلام وحزب الله قهرمان.👌✌👍✊👏
توفیقی از قزوین
درود بر رزمندگان جبهه مقاومت حزب الله
ایران
اسراییل کودک کش اینم انتقام سردار جهاد.
آفرین بر سپاه پاسداران
مهدی
خدا قوت حزب الله قهرمان
مرگ بر اسرائیل
United Kingdom
پیام سید خراسانی ، پیام سید حسن نصرالله ، تحولات یمن و منطقه ، مرگ عبدالله و ....
خبری در راه است....
Netherlands
باذن الله
مرگ بر اسرائیل غاصب
شریعتی
زنده باد حزب الله و پاینده باد سید حسن نصرالله سید جلیل القدر شیر مرد اسلام
قريشي
Iran, Islamic Republic of
همونطور كه رهبر عزيزمون فرمودند،به زودي نابودي صهيونيزم را شاهد خواهيم بود.ماشاالله حزب الله.
يا صاحبي،صاحب الزمان.
Iran, Islamic Republic of
بزنید این حرومزاده ها رو به درک واصل کنید
حرومزاده لفظ شنیعیه
حتی بی حساب کتاب نباید به دشمن هم نسبت داد
...
Germany
به ما چه كه واقعيت تلخه؟!
مرجان
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر ولله الحمد
Italy
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس
چند سرباز اسراييلی، در حمله حزب الله به يک کاروان نظامی، زخمی شدند
17 تن هم هلاک
مرگ بر اسرائیل خون آشام
ملایی
عیدی شب ولادت آقامون امام حسن عسکری ع بود که مولامون صاحب الزمان عج بهمون داد برای فرجش همه باهم صلوات بفرستید
علی صدرا
اللهم عجل الولیک الفرج
بچه ها متشکریم.
مهدی
United States
اون حاااااامد افساد طلبی که نوشته باز جنگ جنگ...
چرا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا وسرویسهای جاسوسی سیا وموساد خامووووووووشند
تمام دنیا حق دفاع را مشروع میدانند إلا اصلاح طلبان وحامیان خارجی وایادی داخلی شان....
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش یک ذره ازغیرت شمادر خون عربهای حوزه خلیج فارس بود
غرب ایران اسلامی
برادرم غیرت ارثیه بجا مانده از کربلاست از کیا غیرت میخوای از بچه شیعه ها یا همپالگی های وهابیون!
انتقام خون شهیدان را از اسراییل گرفتند خدایا شکر می کنیم به در گاهت
بنم
فضاء شهرک های شمالی امنیتی شده حزب اله داره نابود می کنه از تند رفتن نتانیاه اینجا سخته نظر
احسان
خداوند خیر دهد به حزب ا... احسنت درو بر شما غیور مردان
Kuwait
خدا کمکتون کنه و انشاءالله روزی پرچم فلسطین عزیز و آزاد شده رو کنار کامنتت ببینیم
سکوت
دو کلمه" پناهگاهایتان را اماده کنید"
لبیک یا رسول الله
United States
الحمد لله
جیگرم خنک شد .
نمردیم و یک انتقام مناسب از امت اسلام دیدیم .
سیدنقوی
درود بردلاورمردان مجاهد سربازان راستین ولایت سلام برسیدبزرگوارومجاهدسیدحسن نصرالله بازوی پرتوان امت اسلام افرین براین انتقام اسرایئل بداندکه یحول و


قوه الهی ازنقشه جهان حذف میشود
علقمه
فان حزب الله هم الغالبون.........
سیستانی
قابل توجه کسانی که فکرمیکردندسیدحسن به شوخی تهدیدبه انتقام کرده بود!صهیونها به راستگویی وقاطعیت حزب الله بارهااعتراف کرده اند!افرین برحزب الله دلاور!دل دوستانتان راشادکردید!
الله اكبر
رضا
Romania
این عملیات افراطی و خشنوت بار رو به همه مذاکره طلبان...کدخدا مشرب تسلیت میگم
محمد
احسن، جواب این قلدرا رو باید محکم داد تا عقب نشینی کنند درود بر حزب الله
جولان قتلگاه صهیونیست ها خواهد شد
پرس تی وی که اعلام کرد دو نفر کشته شدن!
آقا چه 2نفر چه17 نفر ،ما حالا حالاها طلبکار هستیم و این ضربه شستها ادامه دارد.
دنیا اسرائیل رو نابود کنه
ایول
بزنین ..
ماشالله
mmmm
Iran, Islamic Republic of
فان حزب الله هم الغالبون
هادي
Iran, Islamic Republic of
اي رزمندگان دلير بوسه بر دستان توانمندتان مي زنيم و اعلام مي كنيم فدايي داريد.
Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم علی یارتو.ن منتظر خبرهای خوش بعدی هستیم خدا با شماست یا علی
بدرک بفرستید این کفار کثیف رو
Finland
خداييش مدل خبرتون .....
محمدی
Iran, Islamic Republic of
نابودی اسراییل بسیار نزدیک است. ان شاءالله
علی
والا همه شبکه های خبری معتبر دنیا مثل BBC و یورونیوز و CNN، گفتند دو کشته، هفت زخمی و بدون اسیر، این شمایید و شبکه های خبری حزب الله است که یه چیز دیگه میگید.
سربازامام زمان
شما برید همان رسانه های بیگانه رانگاه کنید . اینها رسانه های شایع پراکنی ودروغ پردازی هستند که افراد ساده لو آنهاراباور میکنند
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام دستشان درد نکند جواب محکمی دادند حالا مانده سرانشان به قتل برساند مانند آقازاده ها اسرائیل
رضا
درود بر سپاه همیشه قهرمان انشا ا... روزی شاهد نابودی رژیم نژاد پرست اسرائیل خواهیم بود
سربازامام زمان
مرگ بر اسراییل ومرگ برخیانتکارهای داخلی که دل امام زمان راخون کرده اند.انشاالله انتقام سردارالله داد را خودمان خواهیم گرفت.
محب اهل البیت.
لبیك یا زینب. ان شاء الله النصر قریب بأذن الله تعالی د
مهاجر
بادرود وسلام به رزمندگان وجان برکفان ولایت.اسراییل که عددی نیست به امید خدا روزمبارزه با استکبارنکبت بار خبیث امریکانزدیک است حالا وطن فروشان هم فریادضدجنگ سربدهند.فعلا که آقای روحانی( بخوانید هاشمی)وهمفکرانش پشت صحنه مشغول تبانی وبده بستان هستن درتلاشن همه زحمات این انقلاب رابه هر قیمتی دفن کنندمکرو مکرالله والله خیرالماکرین.مطمئن باشید با چنین رهبر بیدار و آگاه این امت فداکار و شهادت طلب فتنه فتنه گران به همراه خودشان به زباله دان تاریخ سپرده میشوند.صبح پیروزی نزدیک است.
نقوى
خیلی خوشحال هستیم از عملیات رزمندگان شجاع حزب الله ،اما باید انتقام سردار ایرانی توسط سپاه و رزمندگان ایرانی مستقیم گرفته شود. انشاالله
سلام بر حزب الله