چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

سیدجلال حسینی: از قطر پیشنهاد دارم

بی‌تعصب نیستیم اما کسی در باشگاه پاسخگو نیست
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 340477
کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره رفتنم از پرسپولیس و مشکلات هیچکس جوابگو نیست و اصلا نمی‌دانم با چه کسی باید صحبت کنم.
به گزارش جهان، سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با فارس، درباره بحث رفتنش از پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه همانطور که بارها اعلام کردم پرسپولیس مشکلاتی دارد و در چند وقت اخیر هم بحث یک پیشنهاد خوب از قطر برای من مطرح شده اما باور کنید نمی‌دانم درباره رفتنم از پرسپولیس و مشکلات با چه کسی باید در باشگاه صحبت کنم. مگر می‌شود همه چیز را آقای دایی انجام دهد؟ او سرمربی تیم است و نباید فکرش به مسئله دیگر مشغول شود.

وی افزود: مشکلات زیادی داریم اما برخی‌ها می‌خواهند ما را رو در روی هواداران قرار دهند. به نظرم هیچ هواداری بعید است بداند چه مسائلی درباره ما پیش آمده اما این را می‌گویم که هیچکس نیست که با او حرف بزنیم و درد خود را بگوییم و اصلا نمی‌دانم در باشگاه پرسپولیس چه خبر است.

حسینی ادامه داد: آقایان به تعهدات‌شان عمل نکردند اما من و تمام بازیکنان با تمام وجودمان به خاطر این هواداران بازی کرده‌ایم. نمی‌دانم باید با چه کسی در باشگاه حرف بزنیم و واقعا مانده‌ام که چه اتفاقی برای این تیم افتاده است.

وی در پاسخ به سوالی که آیا پیشنهاد دریافت شده از قطر است یا خیر، گفت: بله من یک پیشنهاد بسیار خوب قطری دارم اما آنقدر بی‌تعصب نیستم که در این شرایط حساس همه چیز را رها کنم و بروم. ما می‌توانیم قهرمان شویم اما سؤال من از آقایان باشگاه این است که برای بازیکن چه ارزشی قائلید. قراردادها را که به آن عمل نکرده‌اید و ارزش و تعهدی هم در قبال بازیکنان ندارید پس وظیفه شما چیست؟ فقط من این حرف‌ها را می‌زنم که هواداران بدانند که برخی‌ها می‌خواهند ما را رودر روی آنها قرار دهند اما هواداران بدانند این بازیکنان همیشه با تمام وجود بازی کرده‌اند و علیرغم مشکلات زیادی که به وجود آمده باز هم خم به ابرو نیاورده‌اند اما واقعا این اتفاق دیگر شاهکار است چون اصلا نمی‌دانیم باید با چه کسی در باشگاه درباره مسائل مختلف صحبت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *