شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

قدردانی ایوبی از کمیسیون فرهنگی مجلس

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 410578
"حجت الله ایوبی " طی نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، از همراهی ها و همدلی های کمیسیون فرهنگی مجلس در جریان به سامان شدن وضعیت خانه سینما تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم متن کامل این نامه به شرح زیر است:

" جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک؛رییس محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ؛با سلام واحترام؛هماهنگونه که مستحضرید انتخابات خانه سینما با حضور کم نظیر نمایندگان صنف های مختلف با شکوه،نظم و در کمال قانونمندی برگزار شد.

این رویداد مهم گامی است بلند برای حرکتی پرشتاب تر به سوی سینمایی سرشار از امید و آرامش و پویایی و پیشرفت. سینمایی پر افتخار ایران که به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در زمره بهترین های جهان بوده و شایسته حمایت های همه جانبه همه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی به ویژه مجلس شورای اسلامی است؛همکاری و همراهی صمیمانه شما و اعضای محترم کمیسیون فرهنگی یکی از مهمترین عوامل به سامان شدن وضعیت خانه سینما و گذر از بحران های تحمیلی به این نهاد مهم و اثر گذار است.بدینوسیله نهایت سپاس خود و جامعه سینمایی را اعلام و امیدوارم با همدلی و همکاری های بیشتر شاهد اعتلای سینمای کشور در جهت اهداف والای انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *