شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

برگزاری کنگره جمعیت رهپویان بعد از رمضان

چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 431070
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: به احتمال قوی و ان‌شاءالله کنگره جمعیت پس از ماه مبارک رمضان با دعوت از سایر گروه‌های اصولگرایی برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره زمان برگزاری کنگره جمعیت رهپویان اظهار داشت: به احتمال قوی و ان‌شاءالله کنگره جمعیت پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و ما درحال هماهنگی تاریخ دقیق آن هستیم.

سروری درباره حضور و دعوت از سایر گروه‌های اصولگرایی همچون پایداری و موتلفه به این کنگره گفت: ترکیب‌بندی روشن نشده اما احتمالاً چنین رویکردی خواهیم داشت و در کنگره از همه جریانات اصولگرا و شخصیت‌های معتبر دعوت می‌کنیم.

قائم مقام جمعیت رهپویان با اشاره به نشست‌های سه جانبه ایثارگران - رهپویان، موتلفه و پایداری خاطرنشان کرد: چون این نشست‌ها در قالب اضلاع انجام می‌شود این ذهنیت وجود دارد که رهپویان در این نشست‌ها حضور ندارد در حالیکه جمعیت رهپویان نقش تاثیرگذاری در فرایند ائتلاف و وحدت دارند.

وی در خصوص دیدار جمعیت رهپویان یادآور شد: ما این موضوع را بیشتر در قالب جریان ائتلاف و وحدت پی‌گیری می‌کنیم هر چند که ممکن است به صورت مستقل نیز این موضوع را در دستور کار قرار دهیم که البته به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *