جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۲۰۰۰ میلیارد اوراق مشارکت برای راه‌سازی

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 355570
وزیر راه و شهرسازی گفت: مجوز فروش دو هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای وزارت راه و شهرسازی طی سال جاری صادر شده و از مبالغی که از محل فروش سهام شرکت‌های دولتی پیش‌بینی شده؛ منابع خوبی برای راهسازی کشور به دست خواهیم آورد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، عباس آخوندی در حاشیه بازدید از راه‌های ترانزیتی زاهدان، کرمان، چابهار و میرجاوه افزود: با واریز منابع مالی از محل فروش سهام

وی بیان کرد: با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری درخصوص توسعه ترانزیت در اقتصاد مقاومتی در صدد هستیم در محور شرق علاوه بر افزایش ظرفیت‌های بندر چابهار، توسعه شبکه ریلی را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

وزیر راه گفت: در محور شرق راه اصلی بندر چابهار پس از گذر از مرز پاکستان و افغانستان به آسیای میانه وصل می‌شود و این مسیر می‌تواند در توسعه ترانزیت کشور نقش مهمی ایفا کند.

آخوندی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت ترانزیتی خود نیازمند احداث جاده های استاندارد است.

وی بیان کرد: راه های استان نیازمند توسعه و بهسازی است.

آخوندی خاطرنشان کرد: راه نقش اساسی در توسعه و شکوفایی هر منطقه دارد و با توجه به وجود بندر آزاد در جنوب استان و مرز میلک در شمال استان باید نگاه عمیق تر به گسترش و بهبود راه های استان داشت.

وزیر راه گفت: برای توسعه راه های استان اعتبارات ملی و استانی ویِژه ای در نظر گرفته شده است.

آخوندی تصریح کرد: احداث بزرگراه زابل - دوست محمد در محور ترانزیتی بندر چابهار به گمرک و بازارچه میلک در مرز افغانستان یکی از محورهای مهم راه گذر جنوب به شمال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *