سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱

مدیری که نمی‌خواهد رضازاده در انتخابات شرکت کند

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 419371
رئیس شورای شهر تهران ضمن اشاره به اینکه کمیسیون اصل ۹۰ حضور همزمان رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری و شورا را بلامانع دانسته است، گفت: متأسفانه یکی از مدیران دولتی در یکی از وزارتخانه‌ها در تلاش است رضازاده در انتخابات شرکت نکند.
به گزارش جهان، مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به روند بررسی حضور حسین رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری، اظهار داشت: این موضوع چندی قبل به سازمان بازرسی ارسال شد و این سازمان اعلام داشت که با توجه به اینکه رضازاده در شورا عضویت دارد بنابراین این موضوع باید در کمیته حل اختلاف بررسی شود.

وی تصریح کرد: در نهایت موضوع حضور همزمان رضازاده در شورا و در فدراسیون وزنه‌برداری در کمیته حل اختلاف بررسی شد ضمن اینکه این کمیته نیز به طور قاطع اعلام کرد که شورا شغل نیست و همچنین سیاست فدراسیون نیز شغل محسوب نمی‌شود چرا که در آنجا نه ردیفی دیده شده است و نه ساختار سازمانی.

چمران ادامه داد: فدراسیون‌ها همانند NGOها هستند و در واقع عضویت در این مجموعه‌ها انتسابی نیست بلکه انتخابی است و رئیس فدراسیون‌ها توسط مجمعی انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران، ادامه داد: پس از بررسی مسئله رضازاده در کمیته حل اختلاف اعلام شد که وی نمی‌تواند همزمان در شورا، فدراسیون فعالیت کند و دلیل آنها این بود که مدیریت وی مدیریتی بر مجموعه کشوری خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از اظهارنظر کمیته حل اختلاف ما به ‌آنها اعلام کردیم که ریاست فدراسیون دولتی نیست و به صورت NGO ای بوده و منافاتی با حضور همزمان رضازاده در شورا و فدراسیون ندارد.

چمران به حضور نماینده مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان در ریاست فدراسیون یکی از ورزش‌ها و مجلس اشاره کرد و گفت: در حالی ممانعت از حضور رضازاده در شورا و فدراسیون می‌کنند که شاهد دوگانگی حرف‌ها و نظرها هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، بیان داشت: رئیس سازمان بازرسی و همچنین یکی از معاونین وی به این موضوع رسیدن و پذیرفتند که ریاست بر فدراسیون و شورا شغل محسوب نمی‌شود اما در این بین در جای دیگر مدیر دیگری تلاش می‌کند که رضازاده در انتخابات شرکت نکند.

وی بیان داشت: حضور یا عدم حضور وی در انتخابات فدراسیون‌ها هنوز مشخص نیست و این در حالی است که رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و همچنین معاون حقوقی مجلس حضور رضازاده را بلامانع اعلام کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با این که از وزیر ورزش خوشم نمیاد ولی حرکتش در مورد رضازاده کاملا درسته، همون فدراسیون وزنه برداری هم زیادشه