پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

سریال نوروزی شبکه دو مشخص شد

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 409877
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سریال "خانه پدری" در ایام نوروز از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.
به گزارش جهان، حامد وکیلی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: من در نمایش کمدی زندگی آقای اسب ایفاگر نقش «سیامک» بودم و بر خلاف نقش «خودکشی» که یوسف صیادی آن را بازی کرد مردم سیامک را باور کردند.

وی افزود: اگر متن خوبی در اختیار داشته باشیم قابلیت خوبی در اجرای طنز داریم و مهم‌ترین ویژگی در این کار متن این اثر یود که دست بازیگر در زمان اجرا باز بود و محدودیتی نداشت و در زمان اندک کار، کارگردان به دنبال بازیگرانی بود که ویژگی بداهه‌گویی بسیارخوبی داشته باشند تا اینکه مخاطب اثر از بازی هنرمندان لذت ببرد.

وکیلی تصریح کرد: دو کار «سیگنال موجود است» و «خانه پدری» را هم دارم که به زودی پخش می‌شوند.

وی تأکید کرد: کار «سیگنال موجود است» ۳ ماه پیش تصویربرداری‌اش به اتمام رسید و این اثر در اختیار شبکه سوم سیما قرار گرفته که ۱۸ قسمت آن تدوین شده و کل این اثر در ۲۶ قسمت ساخته شده است.

وکیلی خاطرنشان کرد: من در این اثر نقش پرویز را بازی می‌کنم که یکی از اصلی‌ترین نقش‌های این سریال بوده و پیش‌بینی می‌کنم که «سیگنال موجود است» یکی از پرمخاطب‌ترین کارهای هنری‌ام باشد و شاهد رضایت‌مندی مردم باشم.

وی بیان کرد: در سریال «سیگنال موجود است» بازیگران شاخصی بازی می‌کنند که از جمله آنها می‌توانم از سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، سیامک انصاری، محمود بصیری، امید روحانی، اضغر حیدری، علی صادقی، لاله صبوری، سحر ولدبیگی و مرضیه صدرایی، نام ببرم.

وکیلی گفت: برای ایام عید نوروز هم سریال «خانه پدری» را دارم که این اثر در روزهای آغازین سال جدید از شبکه دوم سیما و در قالب ۱۳ قسمت پخش می‌شود.

وی افزود: من در سریال «خانه پدری» نقش سرایدار ساختمان را بازی می‌کنم و از جمله بازیگران شاخص این سریال هم می‌توان از میرحسین معلومی، امید روحانی، کریم قربانی، هما خاکپاش و مرضیه صدرایی نام برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *