جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱
نوبخت:

نیروهای قراردادی در اولویت استخدام هستند

پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 419074
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از اولویت استخدام نیروهای قراردادی در دستگاه های اجرایی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمد باقر نوبخت عصر پنج شنبه در حاشیه بازدید از بافت فرسوده شهرستان گچساران به خبرنگار مهر گفت: طبق بند "ج" ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری هر دستگاه مجاز است به ازای خروج سه نیروی رسمی از تشکیلات یک نفر نیرو با اولویت کارکنان قراردادی و پیمانی آن دستگاه را استخدام رسمی کند.

نوبخت افزود: در صورتیکه هریک از دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون ظرفیت استخدامی داشته باشند، می توانند نیروهای قراردادی و پیمانی خود را استخدام رسمی کنند.

وی همچنین در خصوص طرح انتخابات استانی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دولت با کلیات طرح موافق است، منتها طرحی که در حال حاضر در مجلس مطرح است نیاز به بازنگری های اساسی دارد به همین جهت تاکنون موافقت رسمی خود را با این طرح اعلام نکرده است.

به گزارش جهان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عصر پنج شنبه برای بازدید از بافت فرسوده گچساران با استقبال مسئول استانی و شهرستان وارد فرودگاه این شهر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شیخ سجادیه
United States
۱۷ سال است که در یکی از سازمانهای شهرداری اصفهان به صورت قراردادی کار میکنم. هر کسی تو شهرداری اصفهان پارتی داشت یا قرارداد شهرداری شد یا رسمی. حرفهای آقای نوبخت قطعا شامل حال من و امثال من نمیشود.