چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

اوباما: از بین بردن داعش آسان نیست

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۸
کد مطلب: 377170
رئیس جمهوری آمریکا درباره تحولات عراق اظهار نظر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رئیس جمهوری آمریکا درباره تحولات عراق اظهار نظر کرد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه با بیان اینکه تصمیم برای خروج نظامیان این کشور از عراق کار درستی بوده است گفت که نظامیان آمریکا به عراق بازنخواهند گشت.

آقای اوباما، گفت: «ما بیش از ۱۴۰۰۰ نیروی زمینی را از عراق بازگرداندیم و از آنها در سرزمینمان استقبال کردیم. این کار درستی بود.»

رئیس جمهور آمریکا سپس به خروج نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان اشاره کرد و گفت واشنگنتن ظرف ۴ ماه آینده به مأموریت جنگی خود در این کشور هم پایان خواهد داد تا طولانی‌ترین جنگ آمریکا به پایان برسد.

آقای اوباما درباره تهدیدهای گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شامات یا داعش که هفته گذشته یک خبرنگار آمریکایی را سر برید گفت: «از بین بردن سرطانی مانند داعش، آسان نخواهد بود و این عمل به سرعت انجام نخواهد شد.»

وی در عین حال، با بیان اینکه داعش مرتکب جنایاتی وحشیانه شده است گفت که آمریکا جنایت‌های این گروه‌ها را فراموش نمی‌کند و عدالت در نهایت محقق خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *