شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲

شکایت اسرائیل از حماس در سازمان ملل!

جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 377477
منابع اسرائیلی از از ارائه شکایتی از سوی این رژیم به شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل در خصوص ارتکاب جنایات جنگی توسط حماس خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رادیو صدای اسرائیل با انتشار گزارشی مدعی شد که "ران پروسور" نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اسنادی را درخصوص "جنایات جنگی" که جنبش حماس در جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه مرتکب شده است به شورای امنیت و "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل ارائه کرده است.

این در حالی است که این رژیم طی جنگ ۵۱ روزه علیه نوار غزه بارها به مناطق مسکونی، آموزشی و مذهبی وحتی مدارس وابسته به سازمان ملل در غزه" انروا" حمله کرده و طبق گزارشهای نهادهای وابسته به سازمان ملل حمله به این مراکز به صورت عمدی صورت گرفته و حتی مقامات بین المللی از جمله بان کی مون بارها حملات مکرر رژیم صهیونیستی به مدارس آنروا (سازمان امدادرسانی و کاریابی فلسطینها وابسته به سازمان ملل) را که نقض آشکار قوانین بین المللی و مصداق واقعی جنایات جنگی ست متهم کرده اند.

شایان ذکر است در جریان حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۲۱۰۰ نفر از جمله صدها کودک شهید و بیش از ۱۱۰۰ نفر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای خدا !!! رو که نیست از سنگ پا هم گذشته
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نامرد هاي پليد دست پيش را گرفته ان كه پس نيافتند حالا كه مردم غزه پيروزي شون را جشن گرفته اند و هنوز از اسراييل شكايت نكرده اند اونها پيشدستس كرده اند تا بلكه با لابي و نفوذ خود در سازمان ملل غزه و حماس را به چالش بكشند .بلكه تحريمي چيزي را تحميل كنند تا شكست مفتضحانه خود را در نبرد با حماس بپوشانند .