جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۱۷۴

احمدی نژاد به دنبال رابطه با آمریکا بود نه اقتصاد مقاومتی

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 346075
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد دولت دهم پس از شدت گرفتن تحریم ها اظهار کرد: دولت احمدی نژاد راه حل مشکل را به جای در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات داخل و مدیریت صحیح اقتصادی، مذاکره با آمریکایی ها می دانست .
احمدی نژاد به دنبال رابطه با آمریکا بود نه اقتصاد مقاومتی
به گزارش جهان، محمد‌ دهقان ‌عضو هیئت رئیسه مجلس در خصوص سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز اظهار کرد: امسال ملت ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی شرکت کردند و حتی قبل از ۲۲ بهمن گزارشاتی که از بین مردم می‌رسید نشان از این داشت که ملت ایران نسبت به دولت آمریکا حساس‌تر و نفرتشان بیشتر شده است، در چند ماهه گذشته که بحث مذاکرات مطرح شده آمریکایی‌ها بیشتر از گذشته خباثت خود را به ملت ایران ثابت کردند.

استراتژی برد- برد، اشتباه استراتژیک تیم مذاکره کننده

دهقان با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ما با یک نگاه برد‌-‌برد و خوشبینانه وارد مذاکره شدند گفت: طبیعتا زمانی که مذاکره با دشمن مطرح است استراتژی برد‌-‌برد یک اشتباه استراتژیک است. تیم مذاکره کننده ما این نکته را فراموش کردند که ما با یک شیطان بزرگ و با کشوری که ابرجنایتکاران در آنجا هستند در حال مذاکره هستیم.

وی افزود: آمریکایی ها در ۳۵ سال گذشته نسبت به ملت ایران از هیچ حرکت خبیثانه‌ای کم نگذاشته اند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما وقتی با نگاه برد‌-برد وارد مذاکرات می‌شویم طبیعتا این خطر وجود دارد که در ادامه مذاکرات دچار ضربه شویم و در مقابل هم آمریکایی ها نشان دادند که به هیچ وجه به استراتژی برد‌-برد اعتقادی ندارند بلکه استراتژی آنها برد‌-باخت در مذاکرات بوده است به همین دلیل به محض پایان مذاکرات در این تلاش بودند که خود را در مذاکرات برنده جلوه دادند و در مقابل جمهوری اسلامی ایران را بازنده مذاکرات نشان دهند و در نهایت با این القا ژست ابرقدرتی خود را به دنیا اثبات کنند.

دهقان افزود: آمریکایی ها از طرفی دیگر هدفشان این بود که به دنیا القا کنند ایرانی که ۳۵ سال در برابر ما مقاومت کرد در آخر تحت فشار ما مجبور به عقب‌نشینی شد و تن به مذاکره داد و در این مذاکرات هم خواسته‌های ما را پذیرفت و عملی کرد،این نگاه آمریکا به مذاکرات بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها علاوه بر تهدید ملت ایران تا جایی که توانستند کلمات تحقیرآمیزی را که در شأن خودشان بود به ایران نسبت‌دادند، گفت: آنها حتی هیچکدام از خواسته‌هایی را که ایران در مذاکرات مطرح کرده بود و به نوعی این خواسته ها به امضای اعضای ۵+۱رسیده بود را عملی نکرد.

خوش بینی و صداقت بیش اندازه اشتباه دیگر تیم مذاکره کننده

نماینده مردم طرقبه و چناران ‌در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران در مذاکرات ژنو دو خواسته اصلی را مطرح کرد، اولین خواسته ما به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی و دومین آن هم از بین رفتن‌تحریم‌ها بود، آمریکایی‌ها در حین انجام مذاکرات این خواسته ها را قبول کردند اما در عمل به هیچ وجه حاضر نشدند این دو موضوع را اجرایی کنند.

دهقان تاکید کرد: این عمل آمریکایی‌ها نشان داد که آنها در عین حالی که صداقت ندارند نگاهی همراه با دشمنی و کینه‌ نسبت به ملت ایران دارند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده ما در مذاکرات دچار نوعی‌خوشبینی شدند و این موضوع را که قرار است با یک دشمن شیطان‌صفت مذاکره کنند فراموش کردند، گفت: آنها بیش از اندازه از خود صداقت نشان دادند و آمریکایی‌ها هم بیش از اندازه خباثت و بی‌ثباتی خود را به دنیا اثبات کردند و این موضوع ‌موجب شد ملت ایران که ملتی عزتمند و دارای غرور ملی و غیرت وصف‌ناپذیر در جهان هستند نفرت و انزجار خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن از آمریکا نشان دادند.

حضور حماسی ملت در یوم الله ۲۲ بهمن به رخ کشیدن استقامت خود به دنیا بود

‌عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن گفت: ملت ما علاوه بر اینکه استقامت خود را به رخ دنیا کشاندند به مسئولین و دولتمردان نیز اعلام کردند که ما محکم و استوار پای کلام امام و انقلابمان ایستاده‌ایم.

دهقان افزود: نظام جمهوری اسلامی یک خط کاملا هوشیارانه‌ای را دنبال می‌کند و آن اثبات حقانیت ایران و اثبات خباثت و بی‌صداقتی آمریکایی‌ها در جهان بود.

وی تصریح کرد: نظام این خط را قبل از روی کار آمدن دولت جدید و در دولت قبلی هم دنبال می‌کرد.

دولت دهم به جای دنبال کردن اقتصاد مقاومتی به دنبال رابطه با مریکا بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد دولت دهم پس از شدت گرفتن تحریم ها اظهار کرد: دولت احمدی نژاد راه حل مشکل را به جای در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات داخل و مدیریت صحیح اقتصادی، مذاکره با آمریکایی ها می دانست . در واقع نگاه آنها در سال آخر به این موضوع دوخته شده بود که باید با آمریکا مشکلشان را حل کنند.

دهقان تصریح کرد: بی توجهی به اقتصاد مقاومتی و چشم دوختن به مذاکره با آمریکا بویژه در سال های آخر از نقاط ضعف دولت قبل محسوب می شد، آنها قصد داشتند خود را به عنوان قهرمان حل مشکل با آمریکا تبدیل کنند ولی نظام توجهی به نگاه دولت قبل نداشت.

*برای اثبات حقانیت خودمان و بی‌صداقتی آمریکایی‌ها تصمیم به مذاکره گرفتیم

وی افزود: با روی کار آمدن دولت جدید و برخی تبلیغات نادرست و مسمومی که تنها راه حل مشکلات را در ارتباط با آمریکا ختم می شد، فضا را به سمتی برده شد که ما برای اثبات حقانیت خودمان و برای اثبات بی‌صداقتی آمریکایی‌ها و عهدشکنی‌ها آنها تصمیم گرفتیم برای رسیدن به اهدافمان عزتمندانه با آنها مذاکره کنیم البته مقام معظم رهبری هم برای اینکه بی‌صداقتی آنها را اثبات کند اجازه گفت‌وگو با آنها را داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه برخی از جریانات سیاسی از اول انقلاب تاکنون دچار نوعی وادادگی در برابر آمریکا شدند و از اول هم اهل سازش با آمریکا بودندگفت: آنها به دنبال این موضوع بودند که ملت شجاع و دلیر ایران وادار به سازش با آمریکا کنند و در سه سال گذشته فضایی را ایجاد کرده بودند که وقتی اسم مذاکره وسط می‌آمد این القا را در جامعه ایجاد کنند که ۳۵ سال مقاومت پایان یافته است.

دهقان با بیان اینکه آمریکایی ها با پررویی تمام به دنبال این بودند که ملت ایران را وادار به سازش با خود کنند گفت: آمریکایی‌ها تعهدات بین‌المللی خود را زیر پا می‌گذارند و تقریبا چون به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیستند ما طبیعتا نمی‌توانیم به این کشور امیدوار باشیم و وقتی که به طرف مذاکره خوشبین نیستیم طبیعی است که به مذاکره هم خوشبین نیستیم اما برای رسیدن به اهدافی پای میز مذاکره نشستیم.

وی تاکید کرد: ما در عین حالی که کشوری اصولی و منطقی هستیم قدرت این را نیز داریم که به دنیا حقانیت خود را ثابت کنیم و به هیچ وجه قصد فرار از میدان مذاکره را نداریم.

نماینده مردم طرقبه و چناران تصریح کرد: ما در حال حاضر دستاوردهایی را به دست آوردیم که باید هزاران میلیارد تومان خرج می‌کردیم تا چهره آمریکایی‌ها را بار دیگر هم به بخشی از ملت ایران که نسبت به آمریکا دچار خوشبینی شدند و هم به دنیا نشان دهیم.

دهقان‌افزود: این مذاکره دستاوردهایی را برای اهداف انقلاب داشت که خوشبختانه ما به آنها رسیدیم و از این به بعد هم براساس تعهدات سیاسی که داشتیم این مسیر را طی خواهیم کرد و تا زمانی که عزت و غرور ملی ما اقتضاء کند و از منظر مصالح ملی کشور مذاکره با آمریکا برای ما قابل توجیح باشد و نفع مشهودی در برابر مذاکره برای ما قابل تصور باشد ما به مذاکره با آنها ادامه خواهیم داد.

وی در پایان ادامه داد:اما اگر رفتارهای مستکبرانه،تحقیر آمیز و عهد شکنی آمریکایی ها ادامه پیدا کند و همچنان خواسته های نامشروع جدیدی را همچون قدرت دفاعی و امثال این موارد را که هیچ ربطی به مذاکرات ندارد، به میز مذاکره بکشانند طبیعتا ادامه مذاکرات برای ما قابل قبول نخواهد بود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نويد
اينم قابل توجه سينه چاكان احمدي نژاد ولايتمدار انقلابي سازش ناپذير!
احمدی نژاد معصوم که نبود و بهر حال مانند خیلی از دیگران سیاستهای غلط را هم داشت ولی اولا در مقابل استکبار امریکا وغرب مرعوب نبود وثانیا از قشر مردم مستضعف و محروم بود
درسته معصوم نبود اما يك عده اي بهش ميگفتند شعيب بن صالح يار سيد خراساني!
... خودش که اقرا نکرده وهیچ جایی نگفته
نويد
ازين اقرارات زياد داشته برادر هاله نور رو يادت رفته.........
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا جوابت چه ربطی داشت؟!
چرا گفته تو دو سال آخر سیاست خارجی دست من نبود....
نويد
چون ديگه لياقت زمامداري سياست خارجي رو نداشت
خب که چی؟
واقعاً عمق بينش طرفداران احمدي ن‍ژاد رو ميشه با خوندن كامنت هاي اين خبر فهميد..
عجب خوش باورهايي هستيد شما. طرف 4 تا ژست مذهبي گرفته زود باور كرديد؟؟!!
همین قضاوتی که میکنی فردا قیامت باید جواب خدا را بدهی .خوبه کسی خودشما را قضاوت ناحق بکند
اگر عمق بینش شما عمیق بود به بینش دیگران و صداهای مخالف خودتان احترام قائل می شدی ! ما با ژست مذهبی احمدی نژاد بینش نیافتیم ولی مطمئن بودیم که در مذاکره و ... با دشمنان قسم خورده دین و کشور ، زد و بندهای پنهانی ندارد یا مانند دولت فعلی و قبل از خودش عناصر خالص از وزارتخانه علوم ، فرهنگ و ... خالی و افراد مسئله دار در این مراکز جولان نمی دادند پاکدستی شخص احمدی نزاد هم موکد مذهبی بودن اوست دیگر چه؟ مسئولین دیگرهم آمار وارقام داریی یخود را به قوه قضائیه بدهند ما هم به آنان اعتماد می کنیم !
عزیزم ولی نتایج کارش برعکس شد. تورم 50 درصدی و گرانی مسکن و... کمر قشر محروم رو شکست. در مورد استکبار هم اون چیزی که باعث پر رو شدن آمریکا شد این بود که دیدن تحریما داره اقتصاد رو نابود میکنه و دولت جدید چاره ای جز امتیاز دادن نداره. اگر کماکان میخواستن رویه احمدی نژاد رو دنبال کنن الان دلار 10000 تومن بود و مردم انقلاب جدیدی انجام میدادن چون گرسنه بودن
چه ميفهمن اينا ،اينا بنده ي شعارن ...
مردم مثل شما نیستند که به خاطر شکمشون انقلاب کنند من نمی خواستم نظر بدم ولی ایشون داره به مردم توهین می کنه و ارزش انقلابشونو پایین میاره هنوز نمیدونه مردم برای چی انقلاب کردند مردم هیچ وقت به خاطر شکمشون انقلاب نکردند تو که اطلاعی از چیزی نداری بهتر حرف بیخود نزنی بیخود نیست که رهبر عزیز می فرمایند به جوانان که بیشتر درباره ی انقلاب مطالعه کنید ببینید اصلاً چی شد که مردم انقلاب کردند
"از جنس مردم بودن"، یعنی مثل مردم تابع ولایت فقیه بودن، یعنی مثل مردم با فساد و رانت مبارزه کردن، یعنی دروغ نگفتن، یعنی دشمن امریکا بودن، یعنی خون شهدا را با ولایت ستیزی و خانه نشینی لگدمال نکردن، یعنی خیلی کارهایی که مردم نمی کنند، اما احمدی نژآد با بغض و کینه انجامشان داد.
....
برادر این کامن را من گذاشتم. اینکه احمدی نژاد در مقابل شعارهای استکبار ستیزیش رفت سر سخنرانی اوباما تا آخرش نشست، سانسور کردن داره؟؟؟؟؟
این دو رویی رو طرفدارهای احمدی نژاد نباید بدونن؟؟؟
دمت گرم زدي وسط خال"دورويي"
احمد
دورو بودن بهتر از چند رو بودن شماست !!!! سال 76 وقتی افساد طلبا تو انتخابات پیروز شدن و مردم بدون هیچ شناختی به خاتمی رای دادن تا از زیر بار تورم و سیاست های فئودالیستی دولت کارگزاران راحت بشن اتاق فکر افساد طلبا تمام قوای خود رو معطوف به تخریب چهره رئیس و وزرا و معاونین دولت کارگزارانکرد!! چه قلم هایی بر علیه آقای هاشمی و دولتش بر روی کاغذ ساییده شد!!! این تخریب تا جایی بود که مردم در چندین انتخابات به آنها اعتماد نکردند و با حداقل آرای مردم روبرو شدند!! جالب این بود که افساد طلبا از قدرت کارگزارانی ها که از ابتدای انقلاب در راس امور بودند و صاحب قدرت و ثروت بودند می هراسیدند و به همین دلیل با دست آنها می کشیدند و با پا پس میزدند و در زمان حکومتشان اداره چند وزارت خانه مهم و ثروتمند را به کارگزارنی ها بخشیدند!!! با این اوصاف باز هم تخریب می کردند!!! کارگزارانی ها هم برای بازیابی قدرت، خود را به افساد طلبا چسباندند تا از پایگاه مردمی آن زمان افساد طلبا نهایت استفاده را ببرند و مجدداً به قدرت بازگردند!!! اکنون برگشته اند و زمان انتقام آنهاست!!!! تمام وزرای روحانی اندازه یه دوقرونی افساد طلبا رو قبول ندارن !!! بیچاره ها گوشت قربونی کارگزارن شدند!!!
Iran, Islamic Republic of
تهمت وبهتان فتنه برای تخریب احمدی نژاد همچنان ادانمه دارد ولی وی در قلبها جای دارد
بابک
Iran, Islamic Republic of
واقعا؟؟؟؟!!!!
اشکالی ندارد آنقدر تهمت بزنند ودروغ بگویند روزی میرسد که تمام زنگی را باید گذاشت و آماده سفر به آن دنیای آخرت شد هرکس در این دنیا کارخداپسندی انجام دهد عملش را در آخرت میبیند وآنهایی که تهمت ودروغ به دیگران می زنند روزی جواب این همه تمت زدنها را باید به خدا جواب پس بدهند کسی که از روی ناحقی تهمت بزند روزی نتیشو میبیند ازهردستی که بدهی از همان دست پس میگیرن .احمدی نژادهنوز هم در قلبها جا دارد اما رفسنجانی نه.....
احمد
نزن اين حرفا را ، مابايد انصاف داشته باشيم يعني فقط "خوبي هاي "احمدي نژاد رو ببينيم بعد بگيم بهتره روحانيه.
حالا ازوجدانت کمک بگیر...بگو اینهائی که گفتی درکدام دولت بارز تربود ؟!!!!!!!!!!
کوربشودچشم حسودانی که ندیدند ونادیده گرفتن کارهای احمدی نژاد را پس کجاست آن وجدانهایتان اگر شیعه باشید
Iran, Islamic Republic of
از قشر مستضعف؟....
Canada
... ما این فتح الفتوحات رو در دولت دکتر احمدی نژاد نداشتیم، چون ایشون زیر بار حرف نمیرفتند....
کدوم فتح الفتوحات ؟!!!!!!!
نوبخت
مقابل استکبار؟!...ایشونکه تودوره دوم دولتش پدر اداره پستیها رو دراورده بودازبس که به استکبار نامه مینوشت !یا هی ازشون می پرسید جوابی نیومده!!!
احمدی نژاد هم اگه دنبال رابطه با امریکا بود [اشتباه می کرد]
اشكال شماها اين هست كه اگه روحاني اشتباه كنه تو بوق وكرنا اگر احمدي نژاد واصولگرا باشه اولا سكوت دوما اگه خيلي قضيه لوث بود :خب اونم اشتباه كرده!
ما اینکار را میکنیم یا شما؟امیر قطر با سندل آمد به دیدار احمدی نژاد و شما زمین را به آسمان دوختید که آبروی ما ایرانیها را برد.ولی اون زنک که آمد ایران و با آن وقاحت و پرروئی جلوی هاشمی از صندلیش که بلند نشد هیچ ، نکاه هم به هاشمی نمیکرد ، شما چه توجیهات مسخره ای آوردید که فرهنگشون فرق داره و هماهنگی نشده بود که به هاشمی احترام بزارن و کلی جفنگیات دیگه.یا اگه زمان احمدی نژاد این اتفاق سبد کالا افتاده بود شما پدرش را در میآوردید و .... حالا فرار به جلو میکنی و نسبتهای خودتون را به ما میزنید.شانس آورده اید که فعلا ما سکوت کرده این به موقع حسابتون را میرسیم.
خودت داري ميگي هاشمي!من گفتم روحاني.هاشمي چ ربطي به روحاني داره؟نكنه شمام باور داريد كه راي به روحاني راي به هاشمي بوده وبه رو خودتون نمياريد؟؟؟؟يادته احمدي نژاد رفت برزيل هيشكي نيمد سراغش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
هموطن عزیز اتوبان رو ورودممنوع رفتن اونم با سرعت 200 کیلومتر در ساعت بوق و کرنا داره!!!
اتفاقا برعکسه احمدی نژاددرسال آخراشتباهاتی داشت ولی این دولت جدید ازاول تاحالاکه هنوز 8ماه نشده دهها اشتباه داشته....
آقا با حرف یک نفر چطور می تونی بگی اون قصد رابطه داشت بدون اینکه کاری کرده باشه
ولی روحانی وظریف هر روز دارن به غرب باج می دن
انصاف را باید خرج کرد
انصاف داشته باش
درود بر دکتر
بله دكتر روحاني
راستی روحانی هیت علمی کجاس؟
از یارانه انصراف دادن دیگه؟
ایشون اینقد به فکر کمک به دولت هستن چرا اون موقع انصراف ندادن مگه مشکل مالی دارن با اون خونه ها؟
Canada
یادتون هست دکتر احمدی نژاد بارها و بارها اعلام کردن که با هر کشوری بغیر از رژیم صهیونیستی حاضریم در شرایط برابر مذاکره کنیم. در مورد آمریکا هم فرمودند، ما در شرایط عادلانه و برابر و بدون پیش شرط با هم مذاکره کنیم. دو تا ابر قدرت هستیم، میشینیم مشکلات جهان و مشکلاتی رو که با هم داریم رو بررسی میکنیم. آمریکا هم که دیدیم قبول نکرد. اما هیچوقت نگفتیم اینطور ذلیلانه به پای آمریکا بیفتیم.
هولوکاست رو اونطور که صهیونیستها میخوان به اون شکل ذلیلانه بپذیریم. بعدشم آمریکا به این شکل خفت بار بزنه توی دهنمون.

نمیشه وقتی پی در پی پیروز میشیم، بگیم دکتر احمدی نژاد باعث و بانیش نبوده، اما وقتی پی در پی شکست میخوریم، بگیم دکتر احمدی نژاد تنها مسببش بوده!

جهان عزیز اگر برات مقدور هست، لطفاً بدون تیغ تیز سانسورت چاپم کن.
احسنت خداقوت گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
عجب .. اگه دنبال رابطه بود چرا توی سازمان ملل امریکا رو خوار می کرد
بله احمدي نژاد هم آمريكايي وهم ايراني ها....
انصافا وقتی احمدی نژاد مساحبه داشت خیلی از مخالفانش به وجد می اومدند
از صلابت سخت وپایداری این مرد
اون کسی که تو سازمان ملل خوار شد کسی بود که واسه صندلی های خالی سخنرانی کرد.
صندلی مستکبرین خالی باد صلوات بفرست
....
شما برو مملکت را بده به زورگیر ها تا هنگام سخنرانی بیان رو صندلی بشینن و بابت حرف گوش کن بودنت برات دست بزنن.
این افتخار نیست ذلت است
اينا هم به صندلي خالي افتخار ميكنن وهم به صدور انقلاب اسلامي با حرف زدن با هوا !
الان خیلی عزت برامون آوردند ؟!!! بااین همه توهین هائی که به ملت ماکردند واقعا بی غیرتید .
البته از شما اصلاح طلبها بیشتر از این انتظار نمیره.درسته که کمتر از نیمی از صندلیها در سازمان ملل خالی میشد ولی این اهمیتی داره؟چون اونهائی که از سالن بیرون رفتند ، بود و نبودشان یکی است و اگر هم مینشستند باز گوش نمیکردند.مهم 1 میلیارد جمعیت دنیا بودند که پخش مستقیم سخنرانی را میدیدند و او حرفهائی را میزد که به دل و نهاد پاک و تمیز هر انسانی مینشیند. تمام حرفهایش درست و منطقی بود و فراموش نکنید که او مواضع جمهوری اسلامی و ملت ایران را انعکاس میداد و نه نظرات خودش را.پس میبینیم که این سخنرانیها باعث شد که مردم لندن در مقابل بی بی سی تظاهرات عظیم راه بیاندازند و اگر به آرشیو اخبار مراجعه کنید و شعارهای دست مردم را ببینید ، تاثیر سخنرانی احمدی نژاد را در سازمان ملل خواهید فهمید.
لطفا در ادامه سوالت بپرس چرا رییس جمهور ایران محمود احمدی نژاد برای اولین بار سر سخنرانی اوبامایی که به قول شما از طرفی خوارش می کرد نشست و تا آخر سخنرانی اون نماد استکبار و دستنشانده فراماسونری سالن رو ترک نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نويد
چرا بايد اينو بپرسه مگه به نفعشونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون مرد عمل وجدان خدایی وایمان استقامت در وجودش بود
البته شما هم خصلتتان مثل همون آمریکائیهاست.یعنی جدا نفهمیدی که با این کارش میخواست ثابت کنه که آمریکائیها یه مشت گاوچران هستند؟میخواست ادب و منش ایرانیها را نشان بده.وقتی منطق آدم قوی باشه از حرف زدن و محاوره وحشتی نداره و دیلیل نداره مثل آدمهای بی ادب و احمق کار های ابلهانه و بی ادبانه مثل رئیس جمهور عزیزت اوباما بکنه بلکه مثل یه انسان دارای منطق و قدرت در کلام نشست و تا آخر در کمال ادب حرفها را شنید ولی رئی جمهور عزیز تو مثل احمقها و بی ادبانه بلند میشه و سالن را ترک میکنه که معنی اینرا داره که نمیتونن جوابی برای حرفهای ایران بده و مسئله دیگه زمانی که احمدی نژاد آمریکائیها را سکه یه پول میکرد که تو که از بمب اتمی استفاده کرده ای نمیتوانی الان در زمینه عدم اشعه و خلع سلاح حرف بزنی ، قیافه آمریکائیها که از شرم سرخ میشن دیدنیه و در اون لحظه واقعا بیرون بودن بهتره تا خجالت کشیدن.پس میبینیم که حرکت معقول و مودبانه ای در مقابل حرکت بی ادبانه و احمقانه که دال بر کم آوردن در مقابل حریف است را انجام داد و همان شب بسیاری از شبکه های بین المللی مثل راشاتودی و سی سی تی وی و نیپون و یورو نیوز و.... این نشستن تا آخر سخنرانی اوباما توسط احمدی نژاد را و از طرفی بیرون رفتن آمریکائیها را انعکاس دادند و به حرکت بی ادبانه اوباما به صراحت اشاره کردند . حتی شبکه های خود آمریکا ( که البته برخی مثل اسکای و فاکس خوب اوباما را زدند و از فرصت سوء استفاده کردند ) .حالا تو مغزت اندازه کنجشکه یه بحث دیگه است.
چرا باید ترک می کرد؟
ما عین امریکا بی ادب نیستیم
ما با اسراییل سر جنگ داریم
احمدی نژاد گفته ما با همه کشورها مورد تاییدارتباط برقرار می کنیم
با این همه احمدی نژاد ذره ای در مقابل آمریکا و غرب سر خم نکرد. در مرز لبنان و اسرائیل که جنگنده های اسرائیلی در آسمان پرواز میکردند بر ضد اسرائیل موضع گرفت و مثل جناب ظریف دو پهلو صحبت نکرد که اسرائیل رو به رسمیت میشناسد یا نه!
احمدی نژاد در سازمان ملل با دعای تعجیل در ظهور امام عصر عج سخنرانی کرد و تمام ابهت اسرائیل و آمریکا را زیر سوال برد.
تو آدم خيلي احساساتي هستي وجماعت اصولگرا هم همين رو ميخان ،ميخان روياحساسات ملت سوار شن نه منطق
این شعار بی مزه طراحی مشایی بود که احمدی نژاد رو سر زبونها نگه داره و ازش یه چهره ضد استکباری برای رقابت با دولت بعدی بسازه. در صورتی که ایشون بعد از دعای فرج و سخنرانیش، هر کاری کرد که با امریکا رابطه برقرار بشه! حتی توی سخنرانی اوباما هم تا آخر نشست...
هستند کسانی که بخواهند ریس جمهور عزیزمان آقای روحانی را مثل احمدی نژاد چهرش را خراب کنند اما به کوری چشمشان با این که میگویند روحانی از ماست بدانید ما آقا امام زمان«عج» را داریم واز ایشان میخواهیم وسرنمازهایمان بهشون دعا میکنیم که نگذارند کسی به رهبرعزیزمان که جانمان را فدایش میکنیم ورییس جمهور محبوبمان آسیبی خدایی نکرده بخواهند وارد کنند.مرگ برفتنه گران 88
غصه نخور توهین دکتر شما به ما بیسوات ها نام ایشون رو همیشه سر زبونا نگه میداره
ابهت ما تو صف سيبزميني وتخم مرغ و مرغ و گوجه ي در خونه احمدي نژادو...... در دوران اين آقا له شد برادر
آره ابهت توصف سبدکالاست !!!!!! که دشمنان تودنیا بگند چقدراینابدبختند !!!
ادمهای ضعیف همیشه به دروغ و افترا روی میآورند.آخه کی تو دولت احمدی نژاد مردم تو صف مواد غذائی میایستادند.مگه دنبالت کردند که دروغ میگی.فکر نمیکین اینها که کامنت شما را میخوانند چند صدبار بهت میگن دروغگو؟کی تو صف ایستادی؟
احسنت باوجدان حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
حالا از کجا بدونیم این بابا راست میگه؟ ...
سرور
چه ربطی دارد....
سرور
نظر بنده این است که امثال دهقان هم دلسوز مملکت نیستند اما شما سانسور کنید.تا مجلس بعد!
نه سازش نه تسلیم یار احمدی هستیم
احمد
نه سازش نه تسليم نه خرد نه عقلانيت نه عزت نه حكمت نه مصلحت نه هرچي ديگه يار احمدي هستيم
حتما خرد و مصلحت و حکمت و... توی صف سبد پاره( دو تا پنیر و روغن و... )کسانی که رفتند دم کدخدا را بینند و قهرمان تعامل با غرب لقب گرفتند باید می یافتیم ! اگر وجود افرادی مثل احمدی نژاد نبود غرب حاضر نبود همین غنی سازی 2 ،3 درصد را هم بپذیرد
هر کسی.... میاید یه حمله به دکتر میکنه
....
طوری نیست اتفاقا خوبه باعث محبوبیت بیشتر دکتر میشه....
اینهاازنداشتن عقل ودرایت ووجدان وانصافه وگرنه اگر ذره ای داشتند .... رهبری عزیزمون گفتند دولت احمدی نژاد نقاط قوتش ازنقاط ضعفش بیشتر بود .
Iran, Islamic Republic of
کدوم دکتر؟
اگه دکتر دنبال رابطه بود اصلا دنبال هسته ای و غنی سازی و ... نمیرفت
احمدی نژاد دولتش در مسائل اقتصادی خوب عمل نکرد البته ه...همواره سنگ جلوی پایش می انداخت
اتفاقا در مسائل اقتصادی بسیار کارهای بزرگی کرد که چون باعث گرانی درحال حاضر شده ، همه فحشش میدن ولی آیندگان مطمئنا ازش تجلیل میکنند.طرح تحول و سهمیه بندی بنزین و یا همین ازاد سازی نرخ ارز که از همه تاثیرش روی قیمتها بیشتر بود ولی به نظر من بهترین و مهمترین اقدام احمدی نژاد بود که اگه اینکار را در روزهای آخر دولتش نمیکرد، این هم مانده بود کسی انجامش نمیداد.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تو مسائل اقتصادی خوب عمل کرد ولی مثل یه کشاورز زحمت کش موقع برداشت محصول افت محصولش رو از بین برد
علی
Iran, Islamic Republic of
این هیت رییسه محترم اول عملکرد خودشونو ارزیابی کنن ....
حربه تحریم و استفاده امریکا از ان
اقایان سیاستمدار کمی با چشم باز به اطراف خود نگاه کنند و وضعیت اوکراین را ببینند زیرا اگر امریکا توان داشت هزار بار بدتر از اوکراین جمهوری اسلامی را از هم متلاشی می کرد اما نتوانست و حال با امید به دولت تدبیر و امید در حال ازمودن است که راهی را پیدا کند و متاسفانه با ذلتی که از خود نشان دادیم و تحریم را فلج کننده کشور به انها نمایاندیم از لولوی تحریم و استفاده از ضعف مدیران سیاسی کشور ایران را بسمتی که میخواهند سوق خواهند داد.
آب رو بریزید همانجایی که میسوزد
بابک
Iran, Islamic Republic of
این جمله از کی بود؟از کسی که برای همیشه رفت.
Netherlands
در تائید این نظر ، فراموش نکنیم که در اکراین روسیه _شوروی زخم خورده _حریف شصت ساله و در مرز با روسیه است و در مورد ایران از مرز شرقی و غربی فرار کرد و در حال سازماندهی طرحی جدید است.
احمدی نژاد دو سال آخرشو بزار کنار بعد ازش دفاع کن
خب شما چرا داری جلز و ولز می کنی؟
مرتضی
والا من هرچی فکر میکنم میبینم دوران هسته ایی مورد اشاره آقای عضو هییت رییسه به دوران هسته ایی خاتمی بیشتر شباهت داره!

از قرار داد ننگین سعد آباد بگیر تا کنفراس ذلت بار برلین

نکته اینکه پیشرفت های شگرفت هسته ایی ایران در دوره احمدی نژاد با فداکاری شهدای هسته ایی رخ داد که الان وزنه ایی در مذاکرات ژنو داریم
رامین
اقا نوید
شما چرا انقدر ساده بین هستی که یک مطلب را سریع قبول میکنی
اگر احمدی نژاد به سمت آمریکا رفته بود یا میخواست بره چرا تا آخرین لحظه با آمریکا دشمنی میکرد با اون عملکردش شما میتونی قبول کنی که میخواست با آمریکا رابطه داشته باشه
عزیزان خواهشن هر حرفی رو سریع قبول نکنید
نظر دهقان این بوده همین
پيروز
ايشون نوشتن در سال آخر كه صد ميليارد پول مملكت توي بانكهاي خارجي دپو شده بود معلومه فشارروي دولت زياد بود البته چشم داشتن به خارجيها نقص حساب ميشود كه ايشون ذكركردند اصولگرايان از انتقاد منصفانه ابائي نداشته وندارند و به كسي هم بيسواد نميگويند
مصطفی
....تو نباید جوگیر بشی
این وصله ها به احمدی نژاد نمی چسبه احمدی نژاد امریکا و اسرائیل رو کرده بود تو سوراخ موش
Iran, Islamic Republic of
این حرف دروغ مجض وبری توجیه اعتدالیون است
احمد
پس مشخص شد که چرا هیئت رئیسه مجلس در مقابل سیاستهای دولت احمدی می ایستاد!!!!!!!! ...
مهم اینه که مرعوب نبود و الا بله... احمدی نژاد هم در این زمینه، دچار اشتباه محاسباتی شده بود
....، آقای روحانی حرف از مذاکره میزنه ....
خوبه حالا تمام مردم دنیا حرف از استکبار ستیزی احمدی نژاد میزننداااااا
روحانی چی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
البته یکی نیست از این آقای دهقان بپرسه که برادر من شما اون موقع که متوجه شدی دولت دهم ...دنبال گفتگو با آمریکای جنایت‌کاره و به موضوع اقتصاد مقاومتی توجهی نمی کنه!!! چرا فریاد نزدی اون موقع هم که خیلی راحت مشکلات کشور رو به گردن دولت دهم می‌انداختید... البته این رو هم بگویم که بنده هم نافی سوءمدیریت دو سه سال پایانی دولت دهم نیستم ولی خدمات دولت گذشته رو هم هنوز از یاد نبرده‌ام.
آخرش مهمه چی می شه
احمدی نژاد مچکریم!
Iran, Islamic Republic of
تابو را نتونست بشکنه؟؟؟؟
آره ولی یادش بخیر
.... احمدی نژاد نمیتونه از خودش دفاع کنه راحته!!
علی
Iran, Islamic Republic of
به خدا شما حرف نزنی...
جعفر
اقا اگر احمدی نزاد به دنبال رابطه بود رابطه عزت مندانه بود حالا نمی دانم در این شور و شوق فعلی رابطه با امریکا که حتی برخی برای خوش امد امریکا پشتک وارو می زنند شما چرا یاد احمدی نزاد افتادید ایا خرج کردن از احمدی نزاد برای توجیه برخی از زیاده روی نیست
Iran, Islamic Republic of
این مجلس عامل عدم تحقق بسیاری از آمال انقلابی بود که رییس جمهور قبل در سر داشت. حالا که متوجه اشتباهشون هم شدند روشون نمیشه اعتراف کنند و شروع به فرافکنی میکنند.
....
به خاطر همین مجلس بعدی باید مجلس اعتدال و اصلاحات باشه
Iran, Islamic Republic of
هرچند منتشر نمیشه اما باید بگم دنبال رابطه با امریکا بودن فرق دارد با بستن قرارداد محرمانه با امریکا که حتی نمایندگان مردم حق دانستن آن را ندارند
....
وضعیت اقتصادی زمان احمدی نزاد خوب نبود
رامین
دوست عزیز خدائی الان خوب شده؟؟؟؟؟؟؟
ولی خداوکیلی بگو
یک نمونه پول فاضلاب رو با قبل مقایسه کن
قیمت کنتور برق 5 برابر شده میدونی یعنی چی؟؟؟؟؟
بقیه اش را هم خودت مقایسه کن
الان خوبه توراضی هستی ؟!!!!!!!!!
درود بر احمدی نژاد
علی
اقای دهقان!
شما که این را میگی ،هیچ دلیل محکمی برای این مسله ارائه نکردی و زود ازش رد شدی،چرا،؟؟؟همه دولتهای بعدازانقلاب یک دهم احمدی نژآد استکبار ستیز و ضد اسرائیل نبودن.حالا که نیست راحت تهمت میزنید؟؟؟؟اگه جرات داشتی چرا زمان دولتش اینونگفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون مرد رفت. برخی کارهای اشتباه هم داشت. ولی هر چه بود هسته ای رو نفروخت. اگه جرات دارید تو مجلس از معتدل در مورد کدخدا بپرسد.
علی
مطمئن باشید در انتخابات دوره بعد مجلس، آقای دهقان و همکاران همفکرش در مجلس جایگاهی ندارند، خوب شد چنین مصاحبه ای غیر واقعی را انجام داد تا مردم شهر ایشان با افکاری غیر منطقی و به دور از واقعیت وی آشنا شوند و در تصمیم گیری نهایی راحت باشند.
آقاي حداد تو مناظرات از آقاي روحاني سؤال كردند وجواب هم گرفتند
لابد فردا هم می خواهید بگوید روحانی ایران را هسته ای کرد....
اذری
روحانی کشورو.... کرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آباد
جالبه نظرت مخالف احمدی نژاد به دو صورت است مخالفین کنیه ای که هیچ حسنی از احمدی نژاد را نمی خواهند ببیند در حالی که بدترین ایرادات و دروغ های دولت فعلی را ماله کشی می کند
در حالی که مدافعان احمدی نژاد در حین دیدن اشکلات او از محاسنش دفاع می کنند
مدافعان اعتدال در همه چیز افراط می کنند
در حالی که رای دهند گان احمدی نژاد اولین منتقدان منصف او بودند و اعتدال را در عمل نه در ادعا اجرا کردند
حسن
زنده باشی دکتر احمدی نژاد هنوز بعضی دارن میسوزن، خدا پشت و پناه تو باشد
یوسفی
اگر مجلس با دولت نهم و دهم همکاری می کرد، اکثر مشکلات مردم عزیز ایران در دولت آقای احمدی نژاد حل می شد ....
علی اصغر
انشاالله امثال آقای احمدی نژاد ها که دلسوز مردم و ایران هستند در پناه امن خداوند متعال پیروز و سرافراز باشند .
Iran, Islamic Republic of
احسنت خوب گفتی ....
بله داره ميسوزه .... اما دلمون به خاطر اين ملت فقير
Germany
اگه مذاکره بده برای همه بده نه فقط برای دکتر احندی نژاد
باران
اگر احمدی نژاد دنبال رابطه با امریکا بود پس چرا آمریکا با روحانی مذاکره کرد؟
هاشمی
ای بابا جناب دکتر شما دیگه چرا . حداقل نمکدان نمی شکستی.
مهدی
این روحانی بود که خودش را به امریکاییها نزدیک کرد و برای اولین بار با اوباما تلفنی صحبت کرد
ولی احمدی نژاد مثل شیر مقابل انها ایستاد
علی
بنام خدا
این امثال اقای دهقان از آمدن دوباره احمدی نژاد می ترسند و با این حرفها می خواهند ایشان را پیش مردم خراب کنند .
اصلا" اصطلاح برد برد خلاف قائده بازی است و هر کس این اصطلاح را وارد فرهنگ مداکرات کرد و آنهایی که این اصطلاح را در مداکرات بکار می برند قطعا" مذاکره کننده خوبی نخواهند بود
احمدی نژاد معتدل واقعی بود
احمدی نژاد دنبالش بود ولی روحانی اجراش کرد.
در نتیجه مذاکره با امریکا و بستن قرارداد ژنوچای هم تقصیر احمدی نژاد است!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر قرار بود مذاکره بکنه حتما عزتمندانه مذاکره میکرد نه مثل روحانی ذلیلانه
Iran, Islamic Republic of
و.... چیزی بگو که مرغ آب پژ هم به اون نخنده.
Russian Federation
یکی غضنفر رو بگیره این وسط!!
مخالفین احمدی نژاد بخاطر کینه هایی که ازش دارن ....
فرز
جواب اوناییکه به دکتر احمدی نژاد این همه تهمت
ناروا می زنن ( باشه روز قیامت).....
Kuwait
آقای دهقان این همه خفت حقارت در مقابل آمریکا از سوی دولت فعلی را رها کردید و بدون هیچ سندی احمدی نژاد را خراب می کنید....
احمدی مچکریم!
اذری
رئیس جمهور بعدی احمدینژاد
زهره
اقای دهقان احمدی نژاد امید و مقاومت رو به ما یاد داد.....
پشت سر احمدی نژاد حرف نزنید چون نامردی محسوب میشود ....
زود قضاوت کردن والکی کسی رو بالا بردن خوب نیست
یادم نمیره کسانی رو که برای احمدی نزاد دست وپا میشکستند وحالا...........
حالا هم باید قبول کنیم که مذاکره با آمریکا کار درستی نبود از چند جهت. یکیش اینه که آمریکا از بزرگ شدن ایران در افکار عمومی جهان میترسید ولی مذاکره بهانه خوبی شد برای اظهار نظرهای اونها درباره ایران
اگرمیخواهیم مردم جهان به عظمت اسلام وعزیز شدن ایران در پرتو اسلام پی ببرند وبیداری اسلامی در همه جای جهان اتفاق بیافته
تا وقتی که میتونیم روی پای خودمان بایستیم
مذاکره درست نیست آب به آساب دشمن ریختن است...
هنوز گیر می دید به احمدی نژاد
....
اتفاقا تنها کسی که بهترین گزینه برای مذاکره با امریکا بود فقط احمدی نژاد بود که می تونست از موضع قدرت مذاکره کنه...
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای احمدی نژاد تحولات بزرگی در ایران ایجاد کرد:
1.رساندن تورم به عدد بالای 50 درصد
2.بیکاری همه کسانی که فارغ التحصیل میشدند
3.رکود اقتصادی شدید و بی سابقه در ایران و رشد اقتصادی منفی!!
4.بدهی های گسترده به بخش های مختلف
5.فضای کاملا بسته و خفقان شدید
6.حذف همه مخالفان و منتقدان از صحنه سیاست و حتی زندگی
7.قطع رابطه با همه کشورهای دنیا به جز کومور و ونزوئلا و جیبوتی
بخشی از دستاورد های دولت های نهم و دهم:

1- هدفمندسازی یارانه ها

2- مسکن مهر

3- سهام عدالت

4- هسته ای شدن ایران

5- فضایی شدن ایران

6- پیشرفت های سریع علم و فناوری

7- بیش از شش و نیم برابر صادرات غیر نفتی

8- بیش از 50 برابر کار عمرانی و ساخت جاده، بزرگراه و سد و زیر ساخت های کشور در مقایسه با دولت های قبل

9- رسیدن ایران به رتبه اول علمی منطقه

10- رسیدن ایران به رتبه اول تولید مقالات علمی در جهان

11- ارتقای 33 پله ای رتبه علوم پزشکی ایران در دنیا

12- دست یافتن ایران به 8 مدل مختلف علم هسته ای که تا کنون هیچ کشوری در دنیا به آن دست نیافته است

13- رسیدن سرعت رشد علمی ایران به 11 برابر استاندارد جهانی

14- چند برابر شدن مدال های ورزشی و علمی ایران در رقابت های بین المللی

15- ثبت بهترین نتیجه تاریخ کاروان المپیک ایران در المپیک 2012 لندن

16- ثبت بزرگ ترین موفقیت های ورزشی، از جمله: صعود تیم ملی فوتبال برای اولین بار به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی _ صعود تیم ملی والیبال برای اولین بار به لیگ جهانی _ صعود تیم ملی بسکتبال برای اولین بار به المپیک و جام جهانی

17- آغاز ساخت بیش از 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر و تحویل بیش از 2 میلیون واحد در پایان دولت دهم

18- پیش از دولت نهم تعداد کشته ها در جاده ها 28 هزار نفر در سال بود که در انتهای دولت دهم با توجه به سه برابر شدن خودروها به 19 هزار نفر کاهش یافت که اگر با همان روند پیشین ادامه پیدا می کرد تعداد کشته ها به 60 هزار نفر در سال می رسید ( بالاترین سرعت کاهش نرخ کشته های جاده ای در دنیا )

19- سیم کارت تلفن همراه که در ابتدای دولت نهم نزدیک به 2 میلیون تومان بود که در انتهای دولت دهم به 5 هزار تومان رسید

20- در دولت اصلاحات تنها ۱ درصد ساخت و سازها بصورت صنعتی بود اما در پایان سال ۹۱ به ۳۵ درصد رسیده است. طبق قانون برنامه پنجم توسعه، صنعتی سازی ساختمان باید تا پایان سال ۹۴ به ۴۰ درصد برسد که اکنون ۸۷ درصد آن محقق شده است.

21- تعداد مشترکان برق در کشور در ابتدای دولت نهم ۱۹ میلیون واحد بوده که در سال ۹۱ به بیش از ۲۸ میلیون مشترک رسیده است.

22- در سال ۹۱ برای نخستین بار تولید ناخالص داخلی کشور از مرز ۵۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت.

23- افزایش ۹ برابری ارزش بازار سرمایه (بورس و فرابورس)، ارزش بازار سرمایه در سال ۸۴ برابر با ۳۲ هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر به بیش از ۲۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

24- سهم ایران در تولید علم جهان در ۲۸ سال (از ۵۷ تا ۸۴) از یک دهم درصد به سه دهم درصد رسید اما پس از ۸ سال فعالیت دولتهای نهم و دهم، اکنون به بیش از ۲ درصد رسیده است.

25- در بخش میراث جهانی ملموس یونسکو ۱۶ اثر از ایران به ثبت رسیده که ۱۰ پرونده از این آثار در دولتهای نهم و دهم ثبت جهانی شده است.

26- تخصیص ۴۰ درصد اعتبارات ورزشی فدراسیون ها به ورزش زنان در دولتهای نهم و دهم عامل اصلی در شکوفایی، مدال آوری و درخشش زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های جهانی بوده است.

27- اجرای طرح سهمیه بندی بنزین که موجب صرفه جویی بیش از 92 میلیارد لیتر در مصرف سوخت شد که معادل با ۶۰ میلیارد دلار برآورد می شود.

28- هدف برنامه چهارم توسعه برای صادرات غیرنفتی ۵۳ میلیارد دلار بود اما دولتهای نهم و دهم با صادرات غیرنفتی ۷۹ میلیارد دلاری در زمان برنامه بیش از ۱۵۰ درصد از اهداف برنامه را محقق کردند.

29- از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد ۹۲ تعداد ۱۷۵ هزار و ۳۸۹ مقاله علمی در پایگاه ISI به ثبت رسیده که بیش از ۱۵۰ هزار مقاله آن (۸۵ درصد) در دولتهای نهم و دهم ارائه شده است.

30- افزایش دو برابری تعداد اماکن ورزشی کشور از ۱۰ هزار و ۹۷۵ واحد در سال ۸۴ به ۲۱ هزار و ۲۲۹ واحد در سال

31- تعداد مجتمع های ورزشی روستایی : قبل از دولت نهم : ۴۰۷ مجتمع، اکنون : ۲۹۴۳ مجتمع (رشد ۷ برابری)

32- در سال ۱۳۸۴ بیش از یک میلیون و ۱۶۲ هزار نفر گردشگر خارجی به کشورمان سفر کردند که این رقم با رشدی ۳ برابری در سال ۹۱ به سه میلیون ۷۲۹ هزار گردشگر رسید.

33- افزایش دو برابری تعداد مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی از ۱۳۰۰ مرکز در سال ۸۴ به ۲۵۰۴ مرکز در سال ۹۱

34- تعداد سیم کارت های تلفن همراه طی هشت سال اخیر ۱۶ برابر شده و از ۷ میلیون سیم کارت در سال ۸۴ به ۱۱۳ میلیون در سال ۹۱ رسیده است

35- تعداد مسکن روستایی ساخته شده: در دولت اصلاحات، ۸۱ هزار واحد، در دولت نهم و دهم ۱ میلیون و ۶۲۴ هزار واحد (بیش از ۲۰ برابر)

36- پرتاب ماهواره (امید) به فضا برای اولین بار در تاریخ ایران

37- قطعی برق برای اولین بار در تاریخ ایران نزدیک به صفر رسید

38- افزایش ۳ برابری کاربران اینترنت در دولت دهم

39- آزادی بیش از 20 هزار زندانی با جرائم غیر عمد با کمک دولت های نهم و دهم

40- راه اندازی دانشگاه طب سنتی برای اولین بار

41- دستیابی به علم نانو

42- دستیابی به علم لیزر

43- تولید رادیو داروها

44- تاسیس بنیاد نخبگان
و...
صم بکم عمی فهم لایعقلون....
Iran, Islamic Republic of
ببینیم حالا فارغ التحصیلا کارپیدا کردن؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
کثیف تر و اشغال تر از آمریکایی که نه خدا می شنوسه نه انسانیت وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
چطورشده است که رابطه باروسیه و چین که دشمن خداودین و مسلمانان محسوب میشوند ، دراولویت است ولی رابطه باآمریکاکه دربرخی مقاطع ، مانند سرنگونی حکومت ستمگرصدام و نابودی صربهابه داد مسلمانان رسیده است ، بد شده است ؟
رسول
Iran, Islamic Republic of
هر روز كه مي گذرد بيشتر قدر آن مرد كه از جنس ما مردم بود و محكم و مردانه بر سر آرمان ها ايستاده بود را مي دانيم.
United Kingdom
خجالت بکش...
United States
خدا پاسخ اکاذیب این آقا را بدهد
اكبر
Iran, Islamic Republic of
....
دهقان جان حرف نزني متين تري !!
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتی اما ایشان هنوز یاد نگرفته که همیشه سکوت بهتر از اینجور حف زدنه.
سهیل
آقای دهقان : آقای ظریف هولکاست را به رسمیت شناخت اگر خیلی مردی و جرأت داری یک کلمه حرف بزن : مظلوم کشی رسم دیرینه تو است : می دانم که این سایت هم مال رفقای شماستو و این نظر را پخش نمی کنند .
عجب!
خودکفایی بنزین،سوخت جت،افزایش تولید خودرو،خودکفایی سیمان،جلوگیری از خام فروشی نفت،کم شدن وابستگی به نقت و هزاران مورد دیگر و...

اگر مقاومتی نیست پس چیست اقای دهقان؟!

اگر سیاست سهمیه بندی بنزین نبود که سال 89 با اولین تحریم کمر نظام شکسته شده بود...
اقای دهقان تا احمدی نزاد زنده سیاسی بود از او دفاع می کرد و جرات انتقاد نداشت حالا به حرف امده اند که دیر شده است....
محمد
United States
... يادتون رفته احمدي نژاد اومد مجلس چندتا راهكار داد تا بتونيم با كمك همه قوا با اين راهكارها بر تحريم دشمن غلبه كنيم . شما به جاي استراحت در صحن علني خوب گوش مي كردي ...
مرتضی
فقط خدا میداند که چه کسانی علاقه مند روابط با شیادان غرب بوده وهستند و تا اتفاقی می افتد سریعا موضع عوض میکنند......
Iran, Islamic Republic of
ممنون از افشاگری برادر ارزشی دهقان
اگرهردروغ وتهمتی رااسمش راافشاگری بگذاریم الان من شروع می کنم جهت افشاگری برای شما ............
United States
جالبه کلا جهان نیوز می گرده هر جا کوچک ترین حرفی علیه احمدی نژاد پیدا بشه همون رو تیتر می کنه
اقایون قیامتی هم هست
میترا
برای توجیه ذلت .......... احتیاجی به خراب کردن فرزند ملت احمدی نژاد محبوب نیست !

شماها بودین تو مجلس که چوب لای چرخ اصلاحات اقتصادی او گذاشتید .

جواب شماها انتخابات اینده ی مجلس !

جهان جون منتشر کن
علی بیاتلو
آقای دهقان شما و همفکرانتان سالهای سال است که دارید بنده خدا احمدی نژاد را مدام به بهانه های مختلف تخریب می کنی...
اولا: بحث اقتصاد مقاومتی مدتی است که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شده...
ثانیا: رابطه با آمریکا فی نفسه کار بدی نیست به شرط آنکه آمریکا حقوق حقه ایران را به رسمیت بشناسد و علی الظاهر دولت یازدهم با توجه به مدت زمان کمی که از روی کارآمدنش می گذرد گوی سبقت را در اشتیاق به رابطه با آمریکا از تمامی دولت های پیشین ربوده است!
....
احمدی نژاد اگر با امریکاهم مذاکره میکرد از روی عزت بود
....
Iran, Islamic Republic of
اومردمی نژادبود
کسی حمایت های بی چون و چرای جنابعالی رو هم از احمدی نژاد یادش نرفته. حالا چرا زبون باز کردید؟ چرا این حرفا رو یک سال قبل نمی زدید؟
l
احمدی مچکریم!
دهقان جالب حرف نزدی
برو بابا. کینه ی شما از فرزند ملت احمدی عزیز تمومی نداره
ناظر
Iran, Islamic Republic of

تو نمی خواد کاری بکنی که بخشی از مردمی که به آمریکا خوشبین هستن رو اصلاح کنی تو خودت در خصوص خوش بین نبودن به آمریکا تکلیف خودت رو روشن کن مردم خودشون کار خودشون رو بلدند
و اگه منظورت از بخشی از مردم افراد غرب گرا هستند که نون مملکت رو می خورند و نوکری آمریکا رو می کنن که تونها درست بشو نیستند شما خودتون رو به زحمت نندازین
بهتر است نتیجه اخیر مذاکرات اگر وادادگی در برابر امریکا نیست علنی شود