شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۶
۱۷

پیشنهاد موشکی دانشجویان به سرلشکر فیروزآبادی

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 436471
بسیج‌ دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران و دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) در نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ارائه توان موشکی ایران در قالب رزمایشی در پاسخ به تهدیدات صورت گرفته علیه کشور شدند.
پیشنهاد موشکی دانشجویان به سرلشکر فیروزآبادی
به گزارش جهان، بسیج‌ دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران و دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (علیه السلام) در نامه‌ای خطاب به سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ارائه بخشی از توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان شدند.

رونوشت این نامه برای امیر صالحی (فرمانده ارتش)، سرلشکر جعفری (فرمانده سپاه پاسداران) و سردار دهقان (وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) نیز ارسال شده است.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم

به: رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح سرلشگر فیروزآبادی

از: دانشجویان جوان بسیجی

سلام علیکم

تاریخ انقلاب اسلامی ایران آمیخته به فداکاری‌های بسیار مردان و زنان دلیری است که با ایثار سرمایه‌های مادی و معنوی فراوان خود، نهال نظام جمهوری اسلامی را آبیاری کردند و به هیچ وجه نگذاشتند طوفان‌های سهمگین حوادث، آن را از جای خود تکان دهد و حال پس از گذشت سال‌ها از طلیعه‌ آن معجزه‌ بزرگ الهی، ملت ایران میوه‌های آن نهال را به چشم خود مشاهده می‌کند و از شیرینی ظفرهای به دست آمده پس از دوران تاریک حاکمیت طاغوت فریاد تکبیر سر می‌دهد.میوه‌هایی که برای پرورش آن، چه بسیار بزرگواران و والامقامانی همه‌ی داشته‌های خود را نثار کرده‌اند که یکی از ارزشمندترین آن ثمرات، حرکت بالنده‌ی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سوی قلل رفیع اقتدار و غیرت است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در همه‌ این سال‌ها الگوی پشتکار، نظم، تعهد، ایثار و جهاد بوده‌اند و همین ویژگی موجب شده است تا همیشه خاری در چشم دشمنان اسلام باشند و هرگونه خیال‌پردازی برای تعدی به مرزهای این کشور را از ذهن آن‌ها پاک کنند.

و اکنون در این مقطع زمانی حساس دشمنان قسم خورده‌ ملت ایران، رجزخوانی‌های پوچ و بی‌ثمر خود را آغاز کرده‌اند وسخن از نابود کردن ارتش جمهوری اسلامی ایران و بازرسی از مراکز نظامی کشورمان می‌زنند و با تصویب قطعنامه‌ای به خیال خام خود، راه را برای رشد و بالندگی توان دفاعی کشور تنگ کرده‌اند.

ما فرزندانِ همیشه‌بیدارِ این انقلاب و دانشجویان پیروخط ولایت اعلام می‌کنیم، که حاضریم تمام توان و استعداد خویش را برای حفظ و ارتقاء توانمندی‌های نظامی کشور به کار بندیم. همچنین از فرماندهان غیرتمند نیروهای مسلح می‌خواهیم جهت نمایش اقتدار دفاعی ایران اسلامی و برای نشان دادن آن‌که نه این قطعنامه و نه صدها قطعنامه‌ دیگر، سدی در برابر اقتدار نظامی میهن اسلامی‌مان نخواهد بود، بخشی از توان موشکی خویش را در قالب یک اقدام رزمایشی به جهانیان نمایانده، تا بار دیگر جلوه‌های پرشکوه عظمت اسلام در سطح عالم فزونی یافته و آزادگان جهان عزتمند و مستکبرین خوار و زبون گردند.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

رونوشت به:

فرمانده‌ محترم ارتش جمهوری اسلامی امیر صالحی

فرمانده‌ محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر جعفری

وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سردار دهقان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وای از افراط گرایان ///الان کشور ما فقط به ارامش احتیاج داره نه شاخ و شونه کشیدن برای دیگران
سیاح
Iran, Islamic Republic of
جناب دل آرام ، کاسبان لفظ افراط !
چرا از امنیت چیزی سردر نمی آوری وای وای راه انداختی !!?
طرف که عربده می کشد باید جواب آنرا داد درود بر پاسداران غیور که همیشه با بصیرتند
Iran, Islamic Republic of
بهترین کار شما دانشجویان عزیز همینه که تمام توان و استعداد تون برای حفظ و ارتقاء توانمندی‌های نظامی و غیر نظامی کشور بکار بگیرین.
از آقایانی که هول شدند و تبریک گفتند بعد لوزان انتظار نداشته باشید...
مسعود دیپلمات
Estonia
بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّـهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ
منظور از " قوه" همان توان هستهای از جمله سلاح هسته ای می باشد.
منطوراز "رباط الخیل" همان موشک ها و تانک ها و هواپیما ها است.
منظور از "عدو الله" همان آمریکا و اعوان و انصار او می باشند.
و منظور از "من دونهم" آل سعود و اسرائیل و قطر و غیره هستند.
امیدوارم که کاملا" تفهیم شود و به امثال ... ها هم بفهمانند. انشاءالله
United Kingdom
آفرین به غیرت ، شجاعت و ایمان انقلابی تان ...
آفرین به دشمن شناسی و مردانگی تان...
امید مردم و انقلاب و رهبرید ... مباد که در طوفان حوادث و سیل سازش ، دیپلمات شوید ! آمین
... مبادا که در طوفان حوادث و سیل سازش دیپپپلماتتتتت شوید!
آمین یا رب العالمین
تاری
واعدو مستطعتم من قوه
حفظکم الله
Romania
آفرین بر دانشجویان بیدار وهوشیار
Iran, Islamic Republic of
آقای سرلشکر فیروز آبادی یکی از موافقان توافق است، و نشستن و شنیدن تهدیدات دشمن جزء توافق است.
Iran, Islamic Republic of
چرا روحانی اصرار دارد توافق در کمیسیون امنیت ملی بررسی شود، چون رای امثال فیروزآبادی را به همراه دارد.
نظر
Iran, Islamic Republic of
اجازه بدید اونا کار خودشونو کنن لازم نیست پیشنهاد بدید که چیکار کنن. لازم نیست برا هر سخنی که آمریکا میگه ما از این طرف نامه بدیم به سرلشکر فروزآبادی که موشک بارون کنه که بفهمن ما قوی هستیم.
رضا
به چه کسی فیروزآبادی که طرفدار توافق بود ندیدید که چطور جشن گرفته بود!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه ... و تیم مذاکره کننده
از كسي كه با ذوق زدگي توافق ژنو را به عنوان يك دستاورد بسيار عظيم و پيروزي بزرگ به رهبري بصير انقلاب تبريك گفت و رهبري هم آنگونه واكنش نشان داده و فرمودندهيچ اتفاق خاصي نيفتاده , انتظار داريد قدرت ايران را به رخ دشمنان بكشد؟؟؟؟!!!!
Russian Federation
درود بر دانشجویان تیزبین و با بصیرت در و بلایتان بریزد بر سر تمام کسانی که با داشتن علم و آگاهی و فقط به خاطر منمفعت طلبی چند روزه دنیای فانی به این مملکت چنین خسارت جبران ناپذیری می زنند
فکر نکنیم که اگر روز عاشورا بودیم امام حسین (ع) را حمایت می کردیم و فکر نکنیم که اگر زمان رسول خدا (ص) بودیم تنگه احد را رها نمیکردیم و یا در زمان امام حسن (ع) نظاره گر تیرباران تابوت آن نازنین حضرت زهرا (س) نبودیم و یا زمانی که حضرت زهرا را به خاطر دفاع از ولایت به شهادت رساندند دفاع می کردیم مگر جنگ احد، شحمله به خانه حضرت زهرا، صلح امام حسن، شهادت امام حسین و همه انبیاء و ائمه (ع) چقدر طول کشید و آنهایی که ماندند و حمایت کردند و به شهادت رسیدند خوشا به سعادتشان و آنهایی که در طول تاریخ خیانت کردن جز خواری و خفت و عذاب الهی چیزی نصیبشان نشد
امروز هم مقام معظم رهبری تمامی خطوط قرمز را مشخص کرده است وای بر مسئولینی که با آگاهی چنین خطایی بکنند مطمن باشند با یاران بی وفای امام حسن و دعوت کنندگان امام حسین (ع) به کوفه فرقی ندارند بترسید از عذاب الهی که بسیار دردناک است و فکر نکنید که همیشه هستید ان که همیشه هست و جاویدان است عذاب الهی یا نعمات الهی در بهشت برین است نفرین و تاریخ را به جان نخرید که مرگ بسیار نزدیک است
به سخنان امام حسین (ع) یک بار بیندیشید که روز عاشورا خیر و صلاح مردم را خواست اما مال حرام نگذاشت حرف حق را بشنوند و شدند آن که نباید می شدند و هرگز آمرزیده نخواهند شد
بیائیم از طالوت بیاموزیم که چگونه جالوت را به دست حضرت داوود (ع) کشت و به پیروزی رسید جز این بود که به خدا توکل کرد