جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

سید حسن خمینی دروغ رسانه های ضدانقلاب را تکذیب کرد

جمعه ۱۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 174878
باز هم رسانه های دروغ و تهمت برای رسیدن به اهداف خود خبر دروغ دیگری ساختند و به طور گسترده در رسانه های خود آنرا انتشار و در مورد آن تحلیل ها نوشتند. حال انکه تاریخ مصرف این خبر دروغ بیش از چند ساعت نبود.
به گزارش جهان روز گذشته رسانه اصلی ضدانقلاب خبری به نقل از فیس بوک سید حسن خمینی منتشر کرد و در آن با جعل یادداشت و نسبت دادن آن به سید حسن مدعی شد که وی به شرط گذاری فرمانده سپاه برای بازگشت خاتمی اعتراض دارد. 

این یادداشت جعلی بلافاصله  در تمام رسانه های خبری ضدانقلاب منتشر شد.جهان نیز در خبری با مشکوک خواندن این یادداشت نوشت که بعید نیست این خبر بزودی تکذیب شود. 

با این حال در آخرین ساعات روز گذشته سایت جماران در خبری ضمن تکذیب یادداشت منتشب به سید حسن خمینی نوشت که وی اصلا صفحه فیس بوک ندارد. 

صفحه فیس بوک به نام سید حسن خمینی درست می کنند و بعد به نام و امضا او یادداشت جعل می کنند و یادداشت جعلی را به دروغ در رسانه های خود منتشر می کنند و بعد هم برای آن تحلیل ها می نویسند و از روی دست هم دیگر نیز سبقت می گیرند. 

این همان جریانی است که سر قبر خالی گریه می کرد و برای آدم زنده مجلس ختم می گرفت و آدم می کشت و گردن نظام می انداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی چرا به آنهمه اهانت به اسلام ،انقلاب وامام پاسخ نداد!!!
بنام خدا تازه کم کم سید حسن دارد مواضع نوه امامی میگیرد انشاءالله همینطوری ادامه بدهد میشود نوه واقعی امام (ره) و ما هم برایش دعا خیر میکنیم .