شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۳

همسر فرای: شوهرم قبلا جاسوس سیا بود

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 354670
عدن نبی، همسر ایرانی‌آسوری ریچارد فرای، در واکنش به این که گفته شده همسرش جاسوس سیا بوده جوابیه‌ای منتشر کرده و گفته که شوهرش قبلا جاسوس سیا بوده است اما از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، پول نگرفته است.
به گزارش جهان، بی‌بی‌سی فارسی به نقل از همسر ریچارد فرای مدعی شده که فعالیت‌های "جاسوسی" فرای محدود به جنگ جهانی دوم و علیه آلمان نازی بوده است؛ موضوعی که پنهان نبوده و در نوشته‌های خود ریچارد فرای آمده است.

شرح موضوع دفت ریچادر فرای در اصفهان با اعتراض نمایندگان مجلس و بخشی از مردم اصفهان روبرو شده است. در این راستا احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور اظهار کرد: از رئیس جمهور و مسئولین می‌خواهم اجازه دفن جنازه منحوس ریچارد فرای جاسوس سیا و آمریکا را در کنار پپ پلید و دلال عتیقه جات و مشاور فرح پهلوی ندهد چرا که مردم اصفهان این ننگ را تحمل نخواهند کرد و در این صورت زاینده رود تبدیل به مرده رود می‌شود.

البته معاون استاندار اصفهان دفن فرای در این شهر را شایعه خواند و آن را تکذیب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
آقا این بابا تو جنگ جهانی علیه آلمانهای متجاوز جاسوسی می کرده چه ربطی به حالا داره که بعضی ها به اسم بسیجی برن و اون کارهای ناشایست رو با مقبرش انجام بدن
Iran, Islamic Republic of
بيشين سرجات!
Germany
یعنی تو واقعا انتظار داری زنش بیاد بگه همسرم علیه شما جاسوسی میکرده؟!!