چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

علاءالدین بروجردی وارد بیروت شد

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 404575
علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره، وارد بیروت پایتخت لبنان شد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد خبرداد، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره، وارد بیروت پایتخت لبنان شد.

وی هنگام ورود به بیروت گفت: جمهوری اسلامی ایران از شهادت رزمندان مقاومت در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره اندوهگین است.

بروجردی افزود: ما به منظور شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره که فردا برگزار می‌شود به لبنان آمده ایم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان همچنین گفت: به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و خانواده‌های شهدایی که در حمله قنیطره به شهادت رسیدند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: ما به مکتب و فرهنگی که شهدا را بزرگ و گرامی می‌دارند، وابسته هستیم.

بروجردی همچنین تاکید کرد که ثبات لبنان از اهمیت بسیار زیادی برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

وی همچنین درباره بحران سوریه گفت که امیدواریم به راه‌حلی سیاسی برای حل بحران سوریه برسیم.

در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره ۶ تن از رزمندگان مقاومت به شهادت رسیدند. مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله فردا با حضور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، رهبران مقاومت و شخصیت‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

نصرالله قرار است در این مراسم درباره حمله اخیر رژیم صهیونیستی به قنیطره به سخنرانی بپردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مادر ایرانی
United States
از وزارت خارجه کی اعزام شده؟