پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

هشدار یک هنرمند قدیمی به تلویزیون

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 424177
کاراکتر معروف به «قلقلی‌» - درباره وضعیت فعلی تلویزیون و رکود‌ آن ابراز نگرانی کرد و هشدار داد: اگر تلویزیون با همین روال پیش برود، تعطیل شدنش قطعی است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، او تاکید کرد: تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگی این است که برنامه‌های داخلی‌مان را جذاب کنیم.

این مجری بازیگر برنامه‌های کودک اظهار کرد: بارها در مصاحبه‌هایم هم تاکید کردم که برای پیشرفت در برنامه‌سازی باید برنامه‌های داخلی‌مان را جذاب کنیم که متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد؛ همین اتفاق باعث می‌شود مخاطبان از آنتن خودمان فاصله بگیرند و به سمت ماهواره و شبکه‌های اجتماعی بروند.

وی سپس خاطرنشان کرد: تلویزیون صد درصد دچار رکود شده است.

لاسمی در ادامه همین مطلب تصریح کرد: از زمانی که تلویزیون اعلام کرد سیستم مالی‌مان مشکل دارد و با کمبود بودجه روبه‌رو هستیم و باید با اسپانسر کارهایمان را پیش ببریم، سوال من این است که همین اسپانسرها تا چه حد و حدودی می‌توانند با برنامه‌سازان همکاری کنند؟ قطعا با تعرفه‌های سنگین حال حاضر اسپانسرها هم پس می‌زنند.

این مجری برنامه کودک سپس بیان کرد: باید بودجه سنگینی به تلویزیون برسد تا بتواند برنامه‌سازی کند و برنامه‌هایش را به سمت جذابیت ببرد. در حال حاضر تلویزیون روز به روز مخاطبانش را از دست می‌دهد و این اتفاق خوب نیست. امیدواریم فکری برای این مشکل شود.

شهرام لاسمی در پایان گفت‌وگویش با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا به‌زودی با برنامه جدیدی به تلویزیون برمی‌گردد؟ خاطرنشان کرد: فعلا از طرف تلویزیون هیچ پیشنهادی برای حضور برنامه‌های کودک نداشتم اما اخیرا از سوی یکی از دوستانم به یک کار مشارکتی دعوت شده‌ام که هنوز قراردادی منعقد نشده است. در یک مسابقه ۱۰۰ قسمتی با مشارکت مترو که قرار است برای تلویزیون ساخته شود هم حضور خواهم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
چون من نیستم پس تلویزیون رو به تعطیلیه....این توهمیه که اکثر ما ایرانیها از هنرمند و سیاستمدار و....داریم.
Iran, Islamic Republic of
اين مگه لال نبود !؟