جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
واکنش به بیانیه دپارتمان تیم ملی

کی‌روش طلبی از فدراسیون فوتبال ندارد!

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 410226
کی‌روش اعلام کرده بود که از فدراسیون فوتبال طلبکار است و عباس ترابیان نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد این مربی طلبی از فدراسیون فوتبال ندارد. این موضوع باعث واکنش سرمربی پرتغالی تیم ملی شد و با انتشار بیانیه‌ای پاسخ سرپرست سابق تیم ملی را داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عباس ترابیان در خصوص بیانیه‌ای که از سوی دپارتمان تیم ملی فوتبال منتشر شده، مبنی بر اینکه ترابیان در مسائلی ورود می‌کند که مرتبط با او نیست، اظهار داشت: در شرایطی که ما اطلاع داریم فدراسیون فوتبال بدهکار نیست و برخی افراد این مسئله را مانند یک چکش بر سر فدراسیون می‌کوبند، ما جواب آنها را می‌دهیم و فرقی هم ندارد این فرد یا افراد چه کسانی هستند.

پیش از این کارلوس کی‌روش اعلام کرده بود که از فدراسیون فوتبال طلبکار است و عباس ترابیان نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد این مربی طلبی از فدراسیون فوتبال ندارد. این موضوع باعث واکنش سرمربی پرتغالی تیم ملی شد و با انتشار بیانیه‌ای پاسخ سرپرست سابق تیم ملی را داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *