چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

دو کتاب رفسنجانی در لیست خرید ارشاد

دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 371329
پانصد و هفدهمین نشست هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و تازه‌ترین لیست آثار خریداری شده تا ۳۰ مهر اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پانصد و هفدهمین نشست هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و تازه‌ترین آثار طی مصوبه‌ای در لیست خرید قرار گرفت.

در نشست روز گذشته این هیات مصوب شد که اعتبار کتب انتخاب شده برای خرید تا ۳۰ مهر ۱۳۹۳ است. ضمن اینکه طبق مصوبه، حدود ۳۲۹ کتاب خریداری می‌شود.

کتاب‌های تازه خریداری شده عبارتند از؛ حلقه‌ای که ما بودیم، بگذار مثل ابرها زندگی کنم، برای عاشق شدن دیر است برای مردن زود، آقای آدامسون، پوتین‌های عمو بابا و یک نمایشنامه دیگر، نقش باورداشت آموزه مهدویت دراحیای فرهنگ و تمدن اسلامی، بررسی تاریخ نگارش قرآن، پیشوای مومنان، دریای تشنه، فرایند تصمیم گیری در مدیریت، صحیفه سجادیه، زکات، صدقه و احسان از منظر قرآن کریم، کوت کاپن (خاطرات یک سرباز ارتش)، غزالی و مسأله دین و فلسفه، ابن رشد و مسأله دین و فلسفه، همچنین دو کتاب هاشمی رفسنجانی : کارنامه و خاطرات جنگ تحمیلی و دفاع مقدس- روزهای پایداری، کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی سال ١٣٧٠ (سازندگی و شکوفایی) منتشر شده از سوی دفتر نشر معارف انقلاب در این لیست قرار دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهنام
هشت جلد کتاب با موضوع پاسخ به شبهات دینی نوشتم . اثر برگزیده دو تا جشنواره کشوری و دو تا جشنواره منطقه ای در رشته علوم انسانی شده .

تا الان وزارت ارشاد حتی یک دوره هم از ما نخریده . لابد با وامی که ما گرفتیم برای چاپ کتاب وضعمون خوبه و اون حاج اقایی که دو تا کتابش رو قرار شد بخرند وضع مالیش خرابه .