سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

نجات ۲۰۰ نفر از میان دودوآتش در سینما ایران

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 331422
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مهار آتش سوزی در سینما ایران و نجات ۲۰۰ نفر خبر داد.
به گزارش جهان، جلال ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: پس از وقوع آتش سوزی در سینما ایران در خیابان شریعتی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با توجه به اهمیت موضوع آتش‌نشانان ۵ ایستگاه را به همراه دو گروه نجات، دو دستگاه خودروی تجهیزات تنفسی و یک دستگاه نردبام به محل حادثه اعزام کردند.پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که آتش سوزی در قسمت سقف تاسیسات سینما ایران در طبقه سوم به مساحت ۵۰۰ متر مربع رخ داده است

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان به دو گروه تقسیم شده و گروهی از آتش‌نشانان عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و گروهی دیگر نیز ۲۰۰ تن از حاضران در سالن نمایش را نجات داده و به بیرون سینما منتقل کردند. آتش نشانان در ابتدا از سرایت آتش جلوگیری کرده و به اطفای حریق پرداختند.

ملکی خاطر نشان کرد؛ به هیچ یک از افراد در جریان این حریق آسیبی وارد نشد و تنها یکی از آتش‌نشانان حین عملیات از قسمت گردن دچار آسیب‌دیدگی شد.همچنین خسارتی به سالن های سینما وارد نشد و آتش نشانان دود جمع شده در محل را تخلیه کردند.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است ، گفت: ساعت ۱۹ و ۳۰ ذقیقه عملیات آتش نشانان به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *