شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

شکایت مدیر برنامه "توره" از یک از روزنامه

مدیربرنامه های ابراهیم توره و عیسی اندوی با تكذیب ادعای یكی از روزنامه مبنی بر تبانی توره با استقلال گفت: از خبرنگار و روزنامه ای كه این اخبا
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب: 42142
در حالی كه در برخی از روزنامه ها اخباری مبنی بر اینكه " سرپرست استقلال در تماسی با مدیر برنامه های ابراهیم توره از وی خواسته است با سه اخطاره شدن مقابل استقلال بازی نكند" و همچنین در بازی استقلال با ذوب آهن " بنا بر خواست نظری جویباری عیسی اندوی دو گل به عمد از استقلال خورد" ، محسن ابراهیمی مدیر برنامه های این دو بازیكن در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبكه خبر این خبرها را تکذیب کرد.

مدیر برنامه های ابراهیم توره و عیسی اندوی گفت: توره و اندوی دو بازیكن مسلمان با شرافت هستند و دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن اعتماد زیادی به من دارند و من هم صادقانه برای این دو باشگاه كار كرده ام.

مدیر برنامه های ابراهیم توره و عیسی اندوی افزود : برخی ها با سناریویی از قبل تعیین شده این كار را انجام می دهند و اگر مدركی برای ادعاهای خود ارائه كنند خیلی از حقایق فوتبال ایران مشخص خواهد شد و برخی از خبرنگاران به دروغ مطلب می نویسند .

ابراهیمی ادامه داد: رسماً شكایت خود را از خبرنگار و روزنامه ای که این خبرهای کذب را منتشر کرده اند، به مراجع قانونی ارائه كرده ام .

وی تصریح كرد : تا انتهای این شكایت پیش خواهم رفت و می خواهم حقیقت را برای همه مشخص كنم چون نخستین بار است كه به صراحت علیه شخصی در روزنامه های ورزشی اتهام تغییر نتیجه زده اند.

مدیر برنامه های ابراهیم توره و عیسی اندوی گفت : عیسی اندوی از روزی كه در ایران بازی می كند بیشتر از اینكه سنگالی باشد خود را یك مسلمان ایرانی می داند و تا به حال بازیكنی ندیده ام كه از خارج ایران بیاید و به همه دوستان و همه بازیكنان كمك و با همه رابطه خوبی برقرار كند.

ابراهیمی تصریح كرد : نمی توانم حتی یك درصد ذهنم را نسبت به اندوی تغییر دهم چون امكان ندارد وی چنین خلافی را انجام دهد .

مدیر برنامه های ابراهیم توره و عیسی اندوی در پاسخ به این سوال كه آیا در چند ماه گذشته با مسئولان باشگاه استقلال تماسی داشته اید یا خیر گفت : تماس من با قلعه نوعی و نظری جویباری به هیچ عنوان ربطی به ابراهیم توره یا اندوی ندارد چون من بازیكن دیگری به نام "رینالدو كروزادو " را از پرو به استقلال آوردم و درباره این موضوع با آنها صحبت كرده ام .

ابراهیمی درباره اینكه گفته می شود این بازیكن پرویی آسیب دیده بود و به استقلال تحمیل شده است هم گفت : این موضوع هم به هیچ عنوان صحت ندارد چون این بازیكن سه روز آزمون پزشكی داد و در همه آنها به خوبی موفق شد ولی كادر فنی می خواهد ایشان را بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا استفاده كند و به همین علت كمتر از وی استفاده می شود .

وی گفت : عضله پشت پای وی كمی گرفته و به همین علت باید استراحت می كرد ولی هم اكنون مشكلی برای بازی ندارد . 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *