جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بیانیه نمایندگان درحمایت از بیانات رهبری

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 375929
۲۰۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار سفرای جمهوری اسلامی ایران اعلام حمایت کرده و آن را مصداق سیاست های کلی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی بین‌المللی دانسته اند.
به گزارش  جهان به نقل از مهر، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای که به امضاء بیش از ۲۰۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با سفرای جمهوری اسلامی ایران رسیده است در صحن علنی مجلس و توسط هیات رئیسه قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنان حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در جمع سفرای جمهوری اسلامی ایران بار دیگر درایت، هوشمندی و قاطعیت آن عزیز را ثابت کرد. اشاره رهبری به تجربه مذاکرات که ثابت کرد مذاکرات با آمریکا نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی کند، بلکه لحن آمریکایی ها تندتر و اهانت آمیزتر شده و تسریع مقام معظم رهبری در داشتن ضرر مذاکرات که موجب طرح توقعات جدید از سوی آنان می شود و اینکه این مذاکرات ما را در افکار عمومی ملت ها و دولت ها به تزلزل متهم می‌کند، نشانگر دقت و صاحب بودن نظر معظم له است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام پشتیبانی کامل از سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری این سخنان را مصداق اصل ۱۱۰ قانون اساسی و تعیین سیاست کلی خارجی جمهوری اسلامی می دانیم و از دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران می خواهیم که این سخنان را چراغ راه خود در مذاکرات هسته ای و سیاست های دیپلماسی خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *