پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

تقدیر یونیسف از فتوای رهبرانقلاب

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 435625
نماینده دفتر یونیسف در تهران با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در آموزش کودکان کشورهای همسایه‌، گفت: فتوای آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی ایران در این خصوص بسیار زیبا و نمونه‌ای از همبستگی جهانی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آزیوجانی مورتزلی نماینده دفتر یونیسف در تهران با حضور در مراسم ارائه گزارش پایش جهانی آموزش برای همه در سال ۲۰۱۵ که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن ایران در همسایگی کشورهای پر بحران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی خدمات مثال‌زدنی بسیاری در حمایت از کودکان این کشورها انجام داده است.

وی خدمات ایران را مثال‌زدنی و الگویی مفید برای کشورهای جهان برشمرد و افزود: در ایران بیش از ۲۵۰ هزار کودک از کشورهای افغانستان و عراق در مدارس ایران تحصیل می‌کنند.

نماینده دفتر یونیسف در تهران با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران درخصوص لزوم آموزش کودکان کشورهای همسایه، ضمن تقدیر از این فتوا آن را زیبا و نمونه‌ای از همبستگی جهانی خواند.

مرتزلی افزایش کیفیت آموزش و بهتر کردن قابلیت‌های معلمان و اهداف پایه‌ای آموزش در ایران را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: یونیسف بسیار خرسند است که بخشی از این اقدام فرامرزی بوده و ایران می‌تواند سرمشق خوبی برای خاورمیانه و آسیا باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فداش
Iran, Islamic Republic of
اعتبار جهانی اینگونه کسب میشه نه با تهدید وجنگ.
ضمنا میشه از طریق نشست واخذ مشاوره از یونیسف نسبت به بهبود وضعیت و ارتقائ سطح و بهره وری آموزش درایران نیز اقدام و حتی کمکهای مالی و فنی نیز تحت عنوان کمک بیشتر به پناهجویان و بهبود وضعیت آموزشی دریافت نمود.
زیرا که یونیسف این را وظیفه جهانی خود میداند و بدان افتخار میکند.