پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

فیلم مجیدی چه زمانی اکران می‌شود؟

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 405628
حجت‌الله ایوبی درباره اکران فیلم سینمایی «محمد(ص)» گفت: این فیلم آماده نمایش شده و در چند روز آینده زمان اکران آن توسط کارگردان اعلام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ایکنا، حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی، در حاشیه برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره سی‌وسوم تا الان خیلی خوب بوده و استقبال خوبی نیز از سوی صورت گرفته است.

ایوبی با بیان اینکه جشنواره امسال امیدبخش سال خوبی برای سینمای کشور است، گفت: در جشنواره امسال چند فیلم جذاب و خوب و همچنین فیلم پرمخاطب داریم و مخاطبان هم نشان دادند که از فیلم‌های با مضامین و خوش‌ساخت استقبال می‌کنند.

رئیس سازمان سینمایی درباره انتقادها نسبت به رونق اندک جشنواره فیلم امسال گفت: من از منتقدان می‌خواهم که با دقت بیشتری در مورد آثار جشنواره داوری کنند. به این دلیل که برخی نیز می‌گفتند امسال سال سیاه سینمای ایران است و می‌بینیم که این دوره یکی از بهترین جشنواره‌های ایران شده است.

وی گفت: ادامه آرامش به نفع همه سینماست و علاوه بر اینکه مدیران جشنواه در این راستا تلاش داشته‌اند؛ فیلم‌ها و سینماگران همانگونه که سال گذشته خودشان عامل آرامش سینما بودند با فیلم‌های بی‌حاشیه‌ای که تولید کردند سینما بی‌حاشیه بوده است.

ایوبی درباره عدم حضور بزرگان سینمای ایران در جشنواره امسال گفت: ما بزرگانی در جشنواره داریم که فیلمشان هم اکران خواهد شد. برخی‌ها از آنها خودشان می‌خواستند در جشنواره نباشند و برخی دیگر هم در حال آماده کردن خودشان برای جشنواره سال آینده هستند.

رئیس سازمان سینمایی درباره اکران فیلم «محمد(ص)» نیز گفت: فیلم مجیدی آماده نمایش شده و در چند روز آینده زمان اکران آن توسط کارگردان اعلام خواهد شد. آقای مجیدی در حال تصمیم‌گیری برای زمان اکران هستند و به احتمال زیاد فیلم محمد(ص) در این جشنواره اکران خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *