پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۵

برد- برد یا 3-2؟

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 435328
رئیس جمهور محترم از ابتدای مذاکرات می گفت ما تنها توافقی را امضا می کنیم که نتیجه اش برد- برد باشد یعنی در این بازی هم ما برنده باشیم و هم شش کشور که در واقع یعنی آمریکا.
به گزارش جهان، وبلاگ "میکده" نوشت:
سریالی بود به اسم زیر آسمان شهر. سریال قشنگی بود با بازی بی نظیر حمید لولایی در نقش خشایار مستوفی. توی یکی از  قسمتهاش خشایار می خواست با پسرش فولاد تو یک کاری شریک بشه هم اصل کار به عهده فولاد بود و هم خشایار حاضر نبود از سود این شراکت بگذره هر کدام از طرفین معامله مدعی 60 درصد سود بود. خشایار که دید حقا و انصافا حق فولاد است که سهم بیشتری از این شراکت داشته باشد بالاخره به شصت درصد سهم فولاد راضی شد. کمی فکر کرد و انگار یک مساله لا ینحل ریاضی را حل کرده باشد از جا پرید و گفت خوب باشد شصت شصت یعنی شصت درصد تو شصت درصد من.
 
رئیس جمهور محترم از ابتدای مذاکرات می گفت ما تنها توافقی را امضا می کنیم که نتیجه اش برد- برد باشد یعنی در این بازی هم ما برنده باشیم و هم شش کشور که در واقع یعنی آمریکا.
 
جناب آقای دکتر روحانی چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: وقتی می‌گوییم برنده یا موفق شدیم، معنایش این است که سه گل زده و دو گل خورده‌ایم.
 
حقیقتش تو شیش و چهار این دو حرف مونده بودم بالاخره برد - برد بوده یا 3-2؟
 
تو فکر بودم که یهو خشایار مستوفی به دادم رسید. این برد-برد هم همون حکم شصت- شصت رو داره به نظرم. حالا کی شصت تا برده، کی شصت تا، معلوم نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
آخرش نفهمیدیم نتیجه مذاکرات برد - برد شد یا 3-2
روحانی که هر روز حرفش رو عوض میکنه.
South Africa
شاید هفتاد هفتاد شدیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
من دقیقا دیشب همین به فکرم رسید! :))) نتیجه ناعادلانه‌اس! ما سر غربیا کلاه گذاشتیم!‌:))
عزیزم، چون دو گل حریف در زمین ما بوده، پس دو برابر حساب میشه و به همین دلیل در مجموع 4 بر 3 باختیم (یعنی برد برای طرف مقابل) و در ظاهر ما 3 بر 2 بردیم (برد ظاهری برای ما) پس برد برد شد دیگه، مگه نه؟!!!!
کاظم
Romania
خودشم گیج شده