يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۷
۱

حمله به هواداران پرسپولیس/ اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد!

شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 279926
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در پایان بازی به هواداران و لیدرهای ما حمله کردند و به آنها صدمه وارد کردند.
حمله به هواداران پرسپولیس/ اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد!
به گزارش جهان، بهروز منتقمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اتفاقاتی که در پایان دیدار برای هواداران و لیدرهای پرسپولیس رخ داده، عنوان کرد:‌ پس از اینکه بازی به پایان رسید به هواداران و لیدرهای ما حمله کردند و به آنها صدمه وارد کردند. انتظار چنین برخوردی را از هواداران گیلانی نداشتیم. بازی بسیار خوبی برگزار شد اما در پایان رسم مهمان‌نوازی رعایت نشد و خسارات زیادی هواداران دیدند.

وی ادامه داد: ما برای پیروزی آمدیم و بازی خوبی کردیم مسئولان داماش هم شرایط خوبی در نظر گرفته بودند اما انتظار چنین برخوردی را در پایان بازی نداشتیم. ما توانایی پیروزی داشتیم و این اتفاقات نباید رخ می‌داد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اتفاقات عجیب و غریبی بود و خسارات زیادی به ماشین‌های هواداران وارد شد مطمئن باشید از حق خود دفاع خواهیم کرد و از کمیته انضباطی می‌خواهیم که به این مسائل رسیدگی کند حتی برخی از هواداران ما امنیت نداشتند که از ورزشگاه خارج شود معلوم نبود که برای آنها چه اتفاقی بیفتد. چون برده بودیم باید این مسائل و بلاها سر ما می‌آمد؟‌امیدوارم به این مسائل رسیدگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زینب غضنفری
متاسفانه این بی فرهنگ بازی ها همیشه تو فوتبال ما بوده و هست و خواهد بود ربطی هم به برد و باخت نداره!